Strona 1 z 5
					
				A6 AVG 110km - jaka bezpieczna granica
				: 19 maja 2008, 10:51
				autor: nuti
				Koledzy jak w temacie jaka jest bezpieczna granica przy tym silniku. Witek powiedział ze 150km na 300-3200Nm ( coś dużawo kurde jak na taki motorek)
I z innej beczki testuje od kolegi BOXA ( stosuje go juz od roku w A6 ) i powiem że autko sie na tym zbiera ładnie , pracuje równo itp. 
Tylko pytanie sie nasuwa jedno, jak to wpływa ujemnie na silnik
			 
			
					
				
				: 19 maja 2008, 15:08
				autor: macieja910
				Kolego boxow Ci nie polecam bo dlugo na tym nie pojezdzisz. Mysle ze Witek ma racje do 140 nie powinno zaszkodzic twojemu wozkowi  

 
			
					
				
				: 19 maja 2008, 18:52
				autor: Forum Audi A6 i A7
				Samym softem to ten silnik jakbym robił dla siebie to koło 140km, nie więcej.
			 
			
					
				
				: 20 maja 2008, 12:23
				autor: zenton
				jam mam 144KM i 320Nm i nic nie dymi, autko chodzi swietnie, chociaż przy ostrym naciśnięciu pedału gazu (deska) na niskich obrotach na 4 i 5 biegu zaczyna być odczuwalne koło dwumasowe (lekkie drgania w przedziale obrotów 1800-2200)- no chyba że to co innego, ale generalnie polecam.
			 
			
					
				
				: 20 maja 2008, 15:33
				autor: nuti
				zenton  a robiłeś soft czy masz boxa ?
			 
			
					
				
				: 20 maja 2008, 17:33
				autor: zenton
				oczywiście softa (program dostosowany indywidualnie), boxa bym nie ryzykował..., spróbuje załączyć wydruk z hamowni
			 
			
					
				
				: 21 maja 2008, 17:34
				autor: nuti
				ÂŁoł nieżle jak bedziesz na gg kliknij do mnie mam parę pytań 

 1790521
 
			
					
				
				: 21 maja 2008, 21:19
				autor: martin a4
				140 KM jest bezpieczna  nie ma co zylowac bardziej silnika
			 
			
					
				
				: 22 maja 2008, 10:09
				autor: zenton
				górna bezpieczna granica podniesienia mocy powinna zależeć od stanu technicznego silnika, dla jednego będzie to 150KM dla innego 120KM, najważniejsze to przed chipem zdiagnozować auto, sprawdzić osiągi na hamowni a dopiero wtedy zabawa z podniesieniem mocy. Jak widać w moim przypadku autko zostało już szczodrze obdarzone w fabryce (o 14KM więcej niż w papierach), a ponoć zdarzają się nawet z mocą 130KM.
			 
			
					
				
				: 05 cze 2008, 22:29
				autor: Bolszakoof
				Panowie ja mam AFN 110KM i tez bym chcail go troszke podrasowac. Mozecie mi wytlumaczyc co to jest ta hamownia? i jesli ktos sie orientuje gdzie to robia w okolicy Bydgoszczy. Pozdrawiam!!
			 
			
					
				
				: 05 cze 2008, 22:35
				autor: kylo99
				Bolszakooof, prosze masz tu wszystko i nawet u ciebie w Bydgoszczy  :arrow:  
http://www.superchip.pl/hamownia.html 
			 
			
					
				
				: 06 cze 2008, 10:02
				autor: pawel.s10
				widzieliscie panowie na poprawe mocy w 2.4 z 170 na 290KM? kosmos
			 
			
					
				
				: 06 cze 2008, 10:08
				autor: kylo99
				no bylby kosmos ale to chyba pomylka wydaje mi sie ze ok 210 powinno byc,no bo Nm niezawiele
			 
			
					
				
				: 06 cze 2008, 10:21
				autor: pawel.s10
				ciekawe ile to kosztuje i czy by angole sapali na M.O.T na temat norm emisji spalin.
nawet jak by mu dac 200 KM to by sie lepiej zbierał.
			 
			
					
				
				: 06 cze 2008, 17:13
				autor: Bolszakoof
				ej mam pytaie, ja mam silnik jedak inny niz myslalem. 

 dopiero teraz to zobaczylem na umowie. Kupoway w niemczech i spisywana umowa na szybko i bach... no wiec mam auto z roku 99 AVG 81KW. ile to koni? wiecie cos na temat tego motoru?? pozdr
CZYM SIE RÓZNI OD AFN?????????