Strona 1 z 1

Utrata mocy 3.0 TDI

: 23 lis 2019, 22:04
autor: Wein
Witam, otóż mam taki problem, posiadam Audi a6 c7 3.0 TDI z 2012r, dzisiaj zrobiłem sobie krótki przejazd koło 14 km i w tym czasie zatankowałem sobie ( uprzedzam odrazu że na 1000% zatankowałem dobre paliwo czyli diesla) bez żadnych problemów wyjechałem ze stacji podjechałem pod sklep wrzuciłem na P autko pochodziło jeszcze z 5 sek i nagle zawibrowało karoseria i wyskoczył błąd świec żarowych tzn kontrolka miga. Gdy wróciłem ze sklepu błąd nie znikł i cały czas kontrolka miga na postoju obrotu nie falują podczas jazdy jest brak mocy, gdy ruszam ma problem z ruszeniem tak jak by nie miał odpowiedniej dawki paliwa bo chcę zaraz zgasnąć, z pod maski wydobywa się dziwny dźwięk z lewej strony patrząc od przodu samochodu (siedząc za kierownica z prawej), teraz przy każdy odpaleniu miga kontrolka + świeci check, w pon dzwonię do mechnika oddaje a w tym czasie chcialbym Was spytać od czego by to było być?
Dzięki pozdrawiam

Dźwięk silnika
https://megawrzuta.pl/download/634d0100 ... e7519.html
https://megawrzuta.pl/download/6bcaf941 ... 76e40.html

: 23 lis 2019, 22:15
autor: tobi71
Dobrze by było zrobić logi za pomocą programu diagnostycznego. Bez tego to wróżenie z kart. Może być że coś się dzieje z wtryskami.

: 23 lis 2019, 22:20
autor: Wein
https://megawrzuta.pl/download/634d0100 ... e7519.html
https://megawrzuta.pl/download/6bcaf941 ... 76e40.html

Linki do pobran z nagraniami

tobi71,
Ale to raczej by wszystkie wtryski nie siadły?

: 23 lis 2019, 22:26
autor: tobi71
Tak jak napisałem, bez oceny błędów z VCDS jest ciężko powiedzieć. Może też być że przed zatankowaniem gdy zbiornik był prawie pusty, układ paliwowy zaciągnął jakieś paprochy.

: 23 lis 2019, 22:28
autor: Wein
tobi71,
Wiadoma sprawa, bez komputera się nie obejdzie, ale może ktoś coś skojarzy po odgłosach z nagrania.
W baku miałem jeszcze przejechanie 150 km, więc powiedzmy, że jeszcze tego paliwa trochę było

: 23 lis 2019, 22:34
autor: tobi71
Dobry kabel to podstawa. Dodatkowo u siebie mam cały czas wpięte urządzenie ELM327 w OBD2 na WIFI. Fajna sprawa jest, bardzo ładnie pracuje z VAG DPF i Torque (plus dodatkowe wtyczki). Urządzenie kosztuje 6 Euro a daje dużo zabawy i w tym odczytuje błędy z ECU.