Strona 1 z 4

[CNHA 2.0 190 KM] Blad P200200

: 21 kwie 2018, 13:37
autor: Sambor11
Wczoraj zaraz po ruszeniu spod domu wlaczyla sie ikona emisji spalin. Samochod byl przez 4 tygodnie w Audi celem wymiany dwumasy, sprzegla I uaktualnienia oprogramowania ukladu kierowniczego. 7 kwietnia wrocil do mnie a we wtorek 10 kwietnia pojechalismy na urlop I samochod przez tydzien stal na parking na lotnisku. Powrot we wtorek I do wczoraj wszystko bylo ok. Dzisiaj kolega zczytal bledy I tylko byl jeden.

P200200 - Particulate filter, bank 1 ; malfunction
- Intermittent

Czy ktos mial juz cos podobnego u siebie? Samochod ma przejechane dopiero okolo 70 tys.

: 21 kwie 2018, 16:20
autor: mat1324
Był jakiś opis tego błędu?

: 21 kwie 2018, 20:52
autor: Sambor11
mat1324 pisze:Był jakiś opis tego błędu?
Nie było. Na ekranie był tylko ten komunikat. Mechanik wyczyścił błąd. Teraz na razie ikona emisji spalin nie swieci się. Pojechałem na zakupy i dpf zaczął się wypalać. Po 20 minutach wypalił się i na razie jest ok.

: 21 kwie 2018, 21:03
autor: mat1324
W takim razie podłącz auto pod porządny komputer, a nie zabawkę <rotfl> . Do grupy VAG bez VCDSa się nie podchodzi :p.
Jeśli jest dobrze, to na chwilę obecną można zapomnieć o problemie <okok>.

: 21 kwie 2018, 23:15
autor: Sambor11
Tak zrobie <okok>

: 21 kwie 2018, 23:49
autor: Misiek_kb89
Sambor11 pisze:P200200 - Particulate filter, bank 1 ; malfunction
Najczęstsze przyczyny to:
Uszkodzony filtr cząstek stałych
Wadliwy czujnik ciśnienia wstecznego
Wyciek spalin
Niska jakość oleju napędowego

: 23 kwie 2018, 00:03
autor: Sambor11
Misiek_kb89 pisze:
Sambor11 pisze:P200200 - Particulate filter, bank 1 ; malfunction
Najczęstsze przyczyny to:
Uszkodzony filtr cząstek stałych
Wadliwy czujnik ciśnienia wstecznego
Wyciek spalin
Niska jakość oleju napędowego
Błąd na razie nie powraca ale wszystko jest możliwe. Jak wróci to będę musiał znaleźć kogoś kto ma porządny komputer dedykowany do Audi. Ciekawe czy podróbka VAGa odczyta porządnie błędy?

: 23 kwie 2018, 00:15
autor: Misiek_kb89
Komputer diagnostyczny audi to "VAS" Ale VCDS odczyta równie dobrze. Do tego auta lepiej sobie sprezentuj kabel diagnostyczny z VCDS. W PL 250-300zł od ręki lub z chin za około 25 USD.

: 23 kwie 2018, 11:03
autor: Sambor11
Misiek_kb89 pisze:Komputer diagnostyczny audi to "VAS" Ale VCDS odczyta równie dobrze. Do tego auta lepiej sobie sprezentuj kabel diagnostyczny z VCDS. W PL 250-300zł od ręki lub z chin za około 25 USD.
Ciekawe co jest za różnica pomiędzy tymi za około 300 zł a tymi za około 75zl? Te pierwsze tez nie są orginalne.

: 23 kwie 2018, 17:37
autor: Misiek_kb89
Sambor11 pisze: Ciekawe co jest za różnica pomiędzy tymi za około 300 zł a tymi za około 75zl? Te pierwsze tez nie są orginalne.
Nie ma żadnej. To są te same z chin. Z tym, że te w Polsce są dostępne na już, a na te z chin trzeba czekać 20-40 dni. Te po 300zł to są te po 25USD tylko bez czekania. Prosto z Chin można sobie zamówić w polskiej wersji językowej.

[CDUC 3.0 245 KM] Bład P200200l

: 24 kwie 2018, 18:22
autor: tapti86
Witam . Od tygodnia mam problem z dpf , bład P200200 -Filtr cząsteczek stałych, sprawność poniżej wartości granicznej ( Bank 1 ) - Stałe . Po wykasowaniu błedu wraca po około 1 km drogi . Robiłem wypalanie komputerem i po około 30 min przerwało , jakieś rady co mam zrobić ? :|
Obrazek
Obrazek

: 24 kwie 2018, 18:31
autor: mat1324
Wrzuć wszystkie wartości, które związane są z filtrem.

: 24 kwie 2018, 21:05
autor: tapti86
Które to parametry jeszcze wybrać ? bo myślałem że te wystarczą

: 24 kwie 2018, 21:11
autor: mat1324
Temperatura przed katalizatorem, za katalizatorem, ilość sadzy zmierzona i obliczona, ilość popiołu itd.

: 24 kwie 2018, 21:12
autor: Misiek_kb89
tapti86, Pomiary na zgaszonym silniku ? Raczej na odpalonym i dogrzanym powinny być.