Strona 1 z 1

Wyrwany wtryskiwacz z 3.0 tdi zlamana szpilka

: 12 lip 2017, 10:30
autor: viol3s
Historia zdarzyla sie po chipie na 305km i grubo 300k nalotu.
Przy 180km/h zaczelo szarpac, a pozniej pod maska to masakra, straszna breja od strony tego wtrysku.
Co ciekawe dwa kolejne wtryski co sie pocily daly sie dokrecic o pare stopni sila rak i torksem, a zlamana szpilka miala oznako podrapania wzdluznego nad zlamaniem. Mozliwe ze dostala luzu plus wibracje i po niej, w garze jest 1600bar.

Ma ktos speca zeby to naprawil z wawy lub okoli?

Wymyslilem sposob ktorym mozna latwo to wyciagnac, odtlusc gniazdo, wprowadzic koszulke/rurke z wlokna szklanego dla izolacji pradowej i wprowadzic rdzen od elektrody topikowej lub preta i zamknac obwod za pomoca spawarki inwertorowej lub dwoch aku tak zeby zaspawalo preta i szpilke, odkrecic i przegwintowac otwor dla kosmetyki.

: 12 lip 2017, 14:12
autor: damos
Ze spawaniem daj sobie na wstrzymanie. Tam jest blok aluminiowy?
To powinno się rozwiercić i wykręcić specjalnym wykrętakiem.
http://narzedziasklep.pl/p/208/3670/yt- ... tatu-.html
Każdy przyzwoity warsztat powinien to zrobić. Poszukaj w google:
https://www.google.pl/search?q=warszawa ... ch+szpilek

: 14 lip 2017, 11:01
autor: viol3s
pewne ASO polecilo Konstancin Jeziorna auto szlif na chopina 25, chlopy podobno robia takie rzeczy tylko musze sie zorientowac czy nie metoda na kowala i zaprowadzic auto na lawecie