Strona 1 z 1

Tryb awaryjny BŁĄD P008700

: 27 kwie 2017, 12:45
autor: Lisek1980
Witam. u mnie podczas przyśpieszania/wyprzedzania silnik wchodzi w tryb awaryjny (migająca kontrolka świec żarowych). Po zgaszeniu silnika błąd znika i silnik pracuje normalnie. Komp pokazał błąd P008700 - ciśnienie w rampie paliwa/systemowe- za niskie - nieciągłe.
Miał ktoś taki przypadek? co to może być?
Dodam, że jest to silnik CGLC 2.0 TDI 177 km.

: 01 maja 2017, 01:36
autor: damos
Lisek1980 pisze:ciśnienie w rampie paliwa/systemowe- za niskie - nieciągłe.
jedna z pomp paliwa, filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa.

: 16 wrz 2019, 09:56
autor: szczepan2007
Kolego czy rozwiałeś może problem z ciśnieniem.? Mam dokładnie takie same objawy.

[ Dodano: 2019-09-16, 09:56 ]
Witam moze komuś okaże się to pomocne. Mianowicie problem ze swoim silnikiem mam już rozwiązany. Zaczołem odwymiany filtra paliwa potem podmiany listwy wtryskowej z czujnikami lecz to nie to, następnie sprawdzenie pompy wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem PUDŁO!! poczym mechanik dobrał się do pompki w zbiorniku podmianka na inną i nic :( . Zostały jeszcze wtryski i co Bingo !! wszystkie leją przypuszczam dlatego tak sie rozsypały ponieważ jezdziłem tak około 3 miesięcy. <nerwus> . Mechanik twierdzi ze nigdy by nie przypuszczał ze to wtryski poniewż raczej jeśli wtryski leją sa zupełnie inne objawy. U mnie tylko przy przyspieszaniu silkni wchodził wtryb awaryjny niz pazatym. tylko troszke boli to 1800zł za regeneracje. <lol>

Re:

: 20 sie 2024, 08:50
autor: Robskate40
szczepan2007 pisze:
16 wrz 2019, 09:56
Kolego czy rozwiałeś może problem z ciśnieniem.? Mam dokładnie takie same objawy.

[ Dodano: 2019-09-16, 09:56 ]
Witam moze komuś okaże się to pomocne. Mianowicie problem ze swoim silnikiem mam już rozwiązany. Zaczołem odwymiany filtra paliwa potem podmiany listwy wtryskowej z czujnikami lecz to nie to, następnie sprawdzenie pompy wysokiego ciśnienia razem z czujnikiem PUDŁO!! poczym mechanik dobrał się do pompki w zbiorniku podmianka na inną i nic :( . Zostały jeszcze wtryski i co Bingo !! wszystkie leją przypuszczam dlatego tak sie rozsypały ponieważ jezdziłem tak około 3 miesięcy. <nerwus> . Mechanik twierdzi ze nigdy by nie przypuszczał ze to wtryski poniewż raczej jeśli wtryski leją sa zupełnie inne objawy. U mnie tylko przy przyspieszaniu silkni wchodził wtryb awaryjny niz pazatym. tylko troszke boli to 1800zł za regeneracje. <lol>

Witam czy u ciebie za każdym razem jak przyspieszałeś to wpadał w tryb awaryjny ? Czy mogłeś normalnie jeździć przez jakiś dystans