Strona 1 z 2

Jaki Motor do A6 C7?

: 19 kwie 2016, 18:07
autor: DariuszKR
Witam jestem na etapie kupna i szukam w miare najlepszego silnika co prawda czasy udanych motorów już dawno sie skończyły dlatego chce wybrac jak najmniejsze zlo.

3.0tdi odpada na starcie , sporo znajomych z pracy i branzy go posiada lub posiadalo

fatalny motor , wszystkie problemy starych poprzednikow czyli

turbiny nastawniki , wtryski lejace , grzechoczący rozrzad , padajace sterowniki skrzyn (automat) wszystko pewnie jest cacy do 150tys km a po tym zaczyna wszystko wychodzic niestety przy obecnym rynku ciezko bedzie cos kupic do 100km z niemiec

moze 2,0tfsi?

: 19 kwie 2016, 18:19
autor: mat1324
Do usunięcia.

: 20 kwie 2016, 17:48
autor: DariuszKR
A niby dlaczego pytam o pomoc w doborze silnika

: 21 kwie 2016, 12:42
autor: nowiciusz
Również mnie dziwi czemu do zamknięcia.
Zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam info o silniku 3,0 TDI w C7 , szczególnie o jego wadach.
Znalazłem temat o wycieku z miski poza tym mieszane zdania na temat wymiany wadliwych rozrządów,teraz kolega pisze w tym temacie o innych jego wadach.
Może ktoś jasno napisać konkretnie czego się spodziewać po używanym c7 3,0 TDI/ a6 allroad/ a7 ponieważ nie chciałbym pakować się w minę a na forum nie ma jednoznacznych odpowiedzi w tym temacie.
Nie jest to nowość i c7 lata już kilka lat i ktoś tym musi jeździć, jakieś wady powinny wychodzić.

: 21 kwie 2016, 12:47
autor: Ł-y-S-y
do usuniecia bo nie chce sie wam szukac na forum !

kidys tak tez mowili o 2.0 TDI - a mialem ich kilkanasie z oginalnymi przebiegami miedzy 0 a 300 tys km i jakos jezdzily :)

: 21 kwie 2016, 20:28
autor: nowiciusz
Ja potrzebuję konkretów a nie -może jest problem,może nie ma. Po to się zarejestrowałem na forum audi żeby się dowiedzieć konkretów na temat interesującego mnie silnika. To że miałeś wadliwy silnik a nic ci nie siadło to gratulacje,ja jednak zawsze wolę się nie pchać w felerne produkty ( takie mam doswiadczenia życiowe :) )
Jest problem z rozrządem czy to mrzonki i feler jeden na 1000??
Są problemy o których pisze DariuszJob czy nie ma??

: 22 kwie 2016, 09:17
autor: DariuszKR
nie mrożonki bo czesto robie te auta elektronike a6 a7 a8 i wszystkie 3.0tdi maja problemy z rozrzadem i ukladem wtryskowym , a takze ze skrzyniami , dlatego poprostu poczekam dozbieram i kupie po lifta bo jest sytuacja indetyczna jak z przed laty z modelai c6 , poczatkowe roczniki lipa totalna poprawione dopiero polifty

: 22 kwie 2016, 09:34
autor: nowiciusz
Mi właśnie o takie opinie chodzi poparte konkretami kolegoDariuszJob, a tu na forum konkretnie powiedziano tylko o wycieku z miski-reszta jedna wielka niewiadoma. Jeżeli te bolączki rzeczywiście występują dosyć często i w roczniku 2011-12 z przebiegiem pod 200 tys ( jak się uda dobrze trafić) to odpuszczam Audi i zostaję w swojej dotychczasowej stajni gdzie trochę tych bubli mniej.
Silników poniżej 3 litrów nie biorę pod uwagę.

: 22 kwie 2016, 23:06
autor: DariuszKR
No niestety tez szukam c7 3.0tdi ale na cale szczescie robie przy tych autach i wszystkie modele A6 A7 A8 z silnikami 3.0tdi te same problemy

1.wtryski
2.rozrzad
3.tiptronic (padajace plytki sterownika)

to najkonkretniejsze wady o pierdolach jak anteny gps ,przerwy w elektryce nie wspominam

na forum sie malo mowi o tym bo malo kto jednak sie udziela ja opieram wiedze swoja o doswiadczenia i niestety 3.0tdi odpada , nie wiem niestety jak 3.0tfsi lub 4.2 tdi w a8 tych niestety nie robie

: 23 kwie 2016, 07:27
autor: nowiciusz
Szkoda bo marzyło mi się a6/ a6 allroad z biturbo a na nówkę póki co mnie nie stać.
Właśnie dziwi mnie ,że na forum jest mało tej wiedzy,jakby nikt tym jeszcze nie jeździł a przecież to nie nowość.

: 23 kwie 2016, 17:13
autor: Gość.
o ile o tdi sie cos słyszy to o tfsi zdecydowanie mniej szczeólnie te V6 i v8

: 23 kwie 2016, 17:19
autor: mat1324
Mniej się słyszy, bo większość wybiera jednak TDI.

: 23 kwie 2016, 17:36
autor: Gość.
Owszem ale tfsi sa dość fajne z pewnościa lepsze od tdi. Tdi to się kupuje bo ropniak i ma mniej palić :)

: 23 kwie 2016, 18:26
autor: mat1324
Jak ktoś dużo jeździ, to woli rzadziej tankować z racji więszego zasięgu, a po drugie można więcej zaoszczędzić w skali roku.

: 24 kwie 2016, 09:43
autor: DariuszKR
Zapewne nowe silniki po liftowe tradycyjnie sa poprawione te 272 i 320 konne ale niestety poza zasiegiem cenowym