Nowe silniki 3.0TDI znów problem z rozrządem ?
: 25 mar 2016, 08:50
Witam ostatnio jeździłem A6 A7 i A8 w silnikach 3.0tdi , nr silnika nie pamiętam wszystkie z przebiegiem 200,000km , i znów jest problem z napinaczami , w ASO koszt 16,000zl poza aso 8,000 , kolega od A7 i A6 już umówieni na wymiane.. ja nie rozumiem przecież w modelu po liftowym C6 w silnikach CDYA zmienili mechanizm rozrządu z rozpychania łańcuchów na wpychanie do środka ( wiem dziwnie brzmi ale można w google poszukac) poprostu napinacze nie rozpychały już łańcucha do zewnątrz tylko wciskają do wewnątrz i w ten sposob juz niema problemow z lancuchem i terkotaniem i po co to wszystko zeby znowu stara metode zastosowac w nowych 3.0tdi CDUC itp ? ktos zna rozwiazanie techniczne tych motorow ? chcialem kupic a6 ale jak znow mam robic rozrzad jak w c6 to ja chyba zmienie stajnie...