W salonie nikt nic nie wie, w sieci jest kilka filmików że wersje 313 i 245 mają procedurę startu.
Czy ktoś może mnie oswiecic jak to włączyć
: 14 lip 2013, 08:21
autor: fresh2002
1. Odpal silnik
2. Wciśnij hamulec i trzmaj
3. Przełącz skrzynię na sekwencję
4. Wyłącz kontrolę trakcji
5. Wciśnij pedał gazu i podnieś obroty do około 2.5 tyś - 3.0 tyś, nie mniej i trzymaj (z nogą na hamulcu)
6. Trzymając obroty puść hamulec
Auto powinno fajnie wystrzelić do przodu
: 14 lip 2013, 09:58
autor: kical
Czy obroty same wejdą na wskazane obroty??
: 14 lip 2013, 13:45
autor: fresh2002
Nie, ty regulujesz poziom obrotów, jak pójdzie do przodu wciskasz do dechy. Np. efektowny start z pod świateł
: 18 lip 2013, 08:54
autor: arturn29
Tylko tak sie zastanawiam. Jesli w salonie nie maja takich oficjalnych informacji, to czy przypadkiem przez takie zabawy nie uszkodzimy skrzyni?
: 27 lip 2013, 13:44
autor: fresh2002
Procedura LC jest dedykowana tylko dla konkretnych modeli i zestawień silnik/skrzynia. Więc jeżeli nasze auto ma tą procedurę to śmiało, jeżeli nie to przypadkiem uszkodzimy skrzynię
[ Dodano: 2013-07-28, 17:35 ]
Dziś znalazłem LC dla VW na YT poniżej linki:
: 18 sie 2013, 14:54
autor: shogun
No właśnie, a jak najszybciej ruszyć mając tip, żeby nie uszkodzić skrzyni?
: 22 sie 2013, 11:30
autor: audislaw
fresh2002 pisze:Nie, ty regulujesz poziom obrotów, jak pójdzie do przodu wciskasz do dechy. Np. efektowny start z pod świateł
Błąd. To nie jest żaden launch control wtedy. Launch control, czy "procedura startu" działa tak, że wciskasz gaz do dechy razem z hamulcem i to komputer na początku ogranicza obroty tak, żeby koła nie buksowały. Cały czas trzymasz gaz i jak puścisz hamulec i samochód zacznie sie rozpędzać komputer odda dopiero całą moc.
Musisz mieć skrzynię S-tronic, bo to jest zautomatyzowany manual, a nie klasyczny automat z konwerterem, gdzie takie akcje nie mają miejsca bytu.
: 22 sie 2013, 13:02
autor: fresh2002
audislaw pisze:Błąd. To nie jest żaden launch control wtedy.
Widziałem jak to przebiega w realu i nie widziałem, aby była potrzeba kręcenia go w pełnym zakresie obrotów.
Wystarczyło podkręcić go, trochę ponad 3tyś i wkraczał komputer.
Ale może się mylę, byłem tylko obserwatorem
: 23 sie 2013, 01:29
autor: audislaw
Cała idea launch control polega na tym, żeby ruszyć z miejsca jak najszybciej - silnik ma przekazać jak największą moc w danej chwili tak, żeby nie zerwać przyczepności. Dlatego odcina zapłon powyżej jakichśtam warunków, o których ciężko mówić, bo nie znamy konkretnego działania programu. Inni mówią, że to popisówa dla ludzi, którzy sami nie umieją operować gazem, ale nie o tym temat.
Komputer ogranicza moc, jeżeli wciśniemy za mocno gaz. Jak wciśniesz mniej gazu, to komputer nie wkracza jeszcze, bo i tak nie będziesz palił gumy. Za to nie ruszysz tak szybko, jak to możliwe.
: 20 wrz 2013, 21:33
autor: Społeczność Audi A6
ten lc dziala rewelacyjnie, jest takie uderzenie w plecy ze masakra!
: 30 wrz 2013, 08:13
autor: Speedhuman
U mnie coś to nie trybi . Oglądałem te filmiki na YouTube z setkę razy i lipa .... Wchodzi na niespełna 2tys obrotów i przy trzymaniu hamulca i wcisnieciu gazu czuć ze cIagnie go już do przodu
: 30 wrz 2013, 08:38
autor: arczic
Speedhuman pisze:U mnie coś to nie trybi . Oglądałem te filmiki na YouTube z setkę razy i lipa .... Wchodzi na niespełna 2tys obrotów i przy trzymaniu hamulca i wcisnieciu gazu czuć ze cIagnie go już do przodu
Dziwne, przeprowadziłeś całą procedurę tak jak jest wyżej napisane? Hamulec musisz wcisnąć oporowo i auto nie ma prawa jechać...
: 30 wrz 2013, 10:00
autor: Speedhuman
Tak . Tzn stać stoi w miejscu finalnie . Na początku tylko lekko go podrywa, finalnie nawet 2 tys obrotów nie przekracza i start ze tak powiem szału nie robi zaś wszędzie na wideo widać te 3 tys i fajnie startuje A tu zonk .
: 30 wrz 2013, 10:52
autor: Społeczność Audi A6
Speedhuman, ja mam podobnie ale auto ciagnie jak glupie do przodu.a wogole nie ejst tak ze auto na luzie ma ograniczenie obrotow?