Wymiana silnika z CVUA na CVUB, downpipe, zaślepienie egr i wyrzucenie regulatora ciśnienia oleju
: 26 maja 2024, 15:09
Siemka!
Jak w temacie.
Mam zatarty silnik CVUA 192 000 km, wymieniam aktualnie na CVUB z przebiegiem 100 000km.
Zastanawiam się nad montażem kompletnego DownPipe, do tego zaślepienie i wyprogramowanie egr razem z katem i DPF...
Szukam informacji czy ktoś już kombinował nad całkowitym wywaleniem regulatora ciśnienia oleju... (może wstawić redukcję i zwykły manometr pociągnąć do kabiny...)
W moim CVUA regulator ciśnienia oleju zrobił żyletki z panewek, a mając drugi sprawny motor chciałbym uniknąć tego problemu.
Ogólnie uważam że samo podniesienie ciśnienia smarowania nie rozwiązuje problemu zacierania się.
Wypowiedzcie się co myślicie na temat tak dużej ingerencji w silnik i układ wydechowy.
Jak w temacie.
Mam zatarty silnik CVUA 192 000 km, wymieniam aktualnie na CVUB z przebiegiem 100 000km.
Zastanawiam się nad montażem kompletnego DownPipe, do tego zaślepienie i wyprogramowanie egr razem z katem i DPF...
Szukam informacji czy ktoś już kombinował nad całkowitym wywaleniem regulatora ciśnienia oleju... (może wstawić redukcję i zwykły manometr pociągnąć do kabiny...)
W moim CVUA regulator ciśnienia oleju zrobił żyletki z panewek, a mając drugi sprawny motor chciałbym uniknąć tego problemu.
Ogólnie uważam że samo podniesienie ciśnienia smarowania nie rozwiązuje problemu zacierania się.
Wypowiedzcie się co myślicie na temat tak dużej ingerencji w silnik i układ wydechowy.