Remont CGLC 2.0
: 27 mar 2024, 20:01
Witam,
Dopadło i mnie... Uszczelka pod głowicą w 2.0 Tdi CGLC. Płyn wyrzuca korkiem, plus twarde przewody od chłodnicy. Ominąłem chłodnice EGR i nie pomaga. Robiłem test na CO2 i generalnie ciężko stwierdzić, nie zabarwia... Ale pomysły się skończyły i trzeba będzie zrzucić głowice.
Potrzebuje numeru kilku cześci.
- uszczelka pod głowicą,
-uszczelka kolektora ssącego, wydechowego,
-uszczelki pokrywy zaworów,
-świece żarowe,
- śruby głowicy,
-termostat (wymieniać przy remoncie? Nie miałem problemu z temperaturą)
-czujnik ciśnienia spalin (chce od razu wyczyścic dpf)
-rozrząd robiłem 30tys temu to zmienię tylko pasek. Więc numer paska też.
-zestaw montażu wtryskiwaczy
- chyba wszystko? Co jeszcze podczas remontu głowicy?
Pomoże ktoś?:)
VIN WAUZZZ4G3BN027320
Samochód od przebiegu 130tys w moich rękach... Obecnie ma 254tys, jestem bardzo zaskoczony ze wystąpił problem z uszczelka. Mam tylko nadzieję, że to sama uszczelka a nie pęknięta głowica.
Dopadło i mnie... Uszczelka pod głowicą w 2.0 Tdi CGLC. Płyn wyrzuca korkiem, plus twarde przewody od chłodnicy. Ominąłem chłodnice EGR i nie pomaga. Robiłem test na CO2 i generalnie ciężko stwierdzić, nie zabarwia... Ale pomysły się skończyły i trzeba będzie zrzucić głowice.
Potrzebuje numeru kilku cześci.
- uszczelka pod głowicą,
-uszczelka kolektora ssącego, wydechowego,
-uszczelki pokrywy zaworów,
-świece żarowe,
- śruby głowicy,
-termostat (wymieniać przy remoncie? Nie miałem problemu z temperaturą)
-czujnik ciśnienia spalin (chce od razu wyczyścic dpf)
-rozrząd robiłem 30tys temu to zmienię tylko pasek. Więc numer paska też.
-zestaw montażu wtryskiwaczy
- chyba wszystko? Co jeszcze podczas remontu głowicy?
Pomoże ktoś?:)
VIN WAUZZZ4G3BN027320
Samochód od przebiegu 130tys w moich rękach... Obecnie ma 254tys, jestem bardzo zaskoczony ze wystąpił problem z uszczelka. Mam tylko nadzieję, że to sama uszczelka a nie pęknięta głowica.