[BiTdi CGQB]Wyrzucanie płynu z pod korka
: 06 kwie 2023, 20:01
Witam, od niedawna jestem posiadaczem 3,0 bitdi CGQB
Borykam się z problemem wyrzucania płynu chłodniczego przez korek w zbiorniczku tylko i wyłącznie przy większych prędkościach. Trasa 200-300km na tempomacie i nic się nie dzieje nawet nie ubędzie płynu ani nie zwiększa się ciśnienie w układzie.Test na spaliny nie pokazał obecności w płynie. Wycieków brak. Między głowicami sucho.
Egr jest zaślepiony, brak dpf.
Poprzedni właściciel zrobił program na 380km. Modyfikacje które wykonał to ic wagnera i dodatkowo do.
Przed zakupem tego auta został założony seryjny dp z katalizatorem. Bije się z myślami oby tylko nie upg. Czy jest możliwe ze chodniczka egr powoduje takie objawy? Mogło się zwiększyć ciśnienie spalin w chłodniczce egr przez przywrócenie dp do serii? Po świętach będzie próba zrobienia obejścia egr. Może ktoś się spotkał z podobna sytuacja i może naprowadzić co można jeszcze sprawdzić ?
Borykam się z problemem wyrzucania płynu chłodniczego przez korek w zbiorniczku tylko i wyłącznie przy większych prędkościach. Trasa 200-300km na tempomacie i nic się nie dzieje nawet nie ubędzie płynu ani nie zwiększa się ciśnienie w układzie.Test na spaliny nie pokazał obecności w płynie. Wycieków brak. Między głowicami sucho.
Egr jest zaślepiony, brak dpf.
Poprzedni właściciel zrobił program na 380km. Modyfikacje które wykonał to ic wagnera i dodatkowo do.
Przed zakupem tego auta został założony seryjny dp z katalizatorem. Bije się z myślami oby tylko nie upg. Czy jest możliwe ze chodniczka egr powoduje takie objawy? Mogło się zwiększyć ciśnienie spalin w chłodniczce egr przez przywrócenie dp do serii? Po świętach będzie próba zrobienia obejścia egr. Może ktoś się spotkał z podobna sytuacja i może naprowadzić co można jeszcze sprawdzić ?