Witam, dziś wywaliło mi Awarie AdBlue na desce. Podpiąłem sie VCDS. Teraz wtyczkę z drugiej strony zaszła osadem i nie wiem czy to akurat przez to jest problem. Ob czyściłem wszystko, okazało się ze pod tym plastikiem wszystko zaszło osadem. (niestety nie zrobiłem zdjęcie przed czyszczeniem, po odpięciu.) Wszystko wyczyściłem, skasowałem błąd, i teraz juz VCDS nic nie ma, ale Awaria AdBlue na desce dalej jest i pokazuje 900km. Czy jest jakaś procedura żeby to skasować? Czy mam zrobić jakieś nastawy lub testy w VCDS?

- Screenshot 2022-08-26 at 21.54.47 copy.jpg (177.03 KiB) Przejrzano 2237 razy

- Screenshot 2022-08-26 at 21.55.13 copy.jpg (191.36 KiB) Przejrzano 2237 razy
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04L 906 021 BD HW: 04L 907 309
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC H23 8244
Kodowanie: 12254012245401080000
Kod serwisu: WSC 46486 001 104857
ZbiÛr danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906021BD 002005 (AU57)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906021BD_002.rod
VCID: 68DF0DA79373D2C6A2-803C
Znaleziono 1 b≥πd:
28653 - Uk≥ad czynnika redukujπcego; zespÛ≥ 1
P204F 00 [101] - wadliwy
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodÛw b≥ÍdÛw
Ramka zamroøona:
Stan b≥Ídu: 00000001
Priorytet b≥Ídu: 2
CzÍstoúÊ b≥Ídu: 1
Przebieg: 254899 km
Data: 2022.08.23
Czas: 10:27:08
PrÍdkoúÊ obrotowa silnika: 1346.50 /min
Unormowana wartoúÊ obciπøenia: 0.0 %
PrÍdkoúÊ pojazdu: 79 km/h
Temperatura p≥ynu ch≥odzπcego: 92 ∞C
Temperatura powietrza zasysanego: 78 ∞C
Ciúnienie atmosferyczne: 980 mbar
NapiÍcie zacisku 30: 14.420 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 24.1 kg/h
Czujnik temp.zewn. 1 rzπd 1: wartoúÊ nieprzetworzona: 21.0 ∞C
ZawÛr recyrk.spalin:1 rzπd 2: inf.zwr.o po≥oø. - wart.rzecz.: 99.63 %
Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o po≥oø. - wart.rzecz.: 99.48 %
Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 86 ppm
Czujnik NOx przed katalizat.SCR: wspÛ≥czynnik korekty offset: 8 ppm
Aktualna temperatura w katalizatorze redukcyjnym NOx: 259.5 ∞C
Kody gotowoúci: 0 0 0 0 0