Filtr Paliwa A6 C7 2.0 TDI
: 08 sie 2024, 16:20
Witam
dziś robiłem serwis filtrowo-olejowy + rozrząd w A6 C7 Avant 2.0 TDI CGLC 177KM (prod. 2012 / modelowo 2013)
Wydaje mi się, że sprzedano mi nieprawidłwy filtr paliwa.
Niby w wielu wyszukiwarkach pasuje do tego modele ale jest jedno "ale"
Byłem przy wymianie i zamontowany był Mann WK6003 gdzie średnica dolotu to 8mm a wylotu 10mm.
Sprzedano mi filtr Mahle KL 1102. Teoretyczninie pasuje do do tego silnika. W niektórych źródłach znalazłem, że tak ale od roku 2014. Widoczna różnica jest w średnicy dolotu (10mm) i wylotu (12.3mm).
Moim zdaniem powinien być model Mahle KL 596
Mechanik zamontował ale ciężko było nałożyć przewód paliwowy i musiał zmienić opaski metalowe z samozaciskowych na skręcane.
Nie lubię takich kombinacji ale już stało się. Teraz pytanie.
Czy mogę jeździć na tym filtrze? Czy mogą być jakies problemy.
dziś robiłem serwis filtrowo-olejowy + rozrząd w A6 C7 Avant 2.0 TDI CGLC 177KM (prod. 2012 / modelowo 2013)
Wydaje mi się, że sprzedano mi nieprawidłwy filtr paliwa.
Niby w wielu wyszukiwarkach pasuje do tego modele ale jest jedno "ale"
Byłem przy wymianie i zamontowany był Mann WK6003 gdzie średnica dolotu to 8mm a wylotu 10mm.
Sprzedano mi filtr Mahle KL 1102. Teoretyczninie pasuje do do tego silnika. W niektórych źródłach znalazłem, że tak ale od roku 2014. Widoczna różnica jest w średnicy dolotu (10mm) i wylotu (12.3mm).
Moim zdaniem powinien być model Mahle KL 596
Mechanik zamontował ale ciężko było nałożyć przewód paliwowy i musiał zmienić opaski metalowe z samozaciskowych na skręcane.
Nie lubię takich kombinacji ale już stało się. Teraz pytanie.
Czy mogę jeździć na tym filtrze? Czy mogą być jakies problemy.