3.0 TFSI Zbyt dużo oleju
: 28 mar 2021, 21:43
Cześć.
Kupiłem 3.0 TFSI i ze sprzedawcą (firma leasingowa) dogadałem się, że zapłacą za wymianę oleju i oleju w s-tronic. No i rzeczywiście dali zlecenie do serwisu z Krakowa, który do mnie zadzwonił i umówil sie.
Niestety po fakcie nie chcieli mi dać kopii faktury ani listy tego co zrobili.
Po paru dniach sprawdzam poziom oleju w MMI i widzę ze jest zbyt dużo. No to wziąłem strzykawkę i wężyk i wyciągnąłem ze 300ml. OK w MMI widzę poziom jest ok ale na max. No to wyciągnąłem kolejne 300ml. Poziom nadal na max... Pojeździłem trochę i wyciągam dalej - poziom nadal max.... Przed wymianą poziom był w połowie. W sumie wyciągnąłem juz 1,5 litra!!!
Dodam, że olej czarny. Nie wiem czy po 100-200 km olej powinien być czarny. Auto ma 200k przebiegu, więc może.
Jak myślicie, czy wskaźnik w MMI nawalił? Ileż tego oleju musi zejsc zeby na skali pokazywał jakiś ubytek? Ktoś miał podobną sytuację?
20 lat jeżdżę i nigdy serwis mi takiej akcji nie zrobił.... chyba z 8 litrów musieli nalać.
Kupiłem 3.0 TFSI i ze sprzedawcą (firma leasingowa) dogadałem się, że zapłacą za wymianę oleju i oleju w s-tronic. No i rzeczywiście dali zlecenie do serwisu z Krakowa, który do mnie zadzwonił i umówil sie.
Niestety po fakcie nie chcieli mi dać kopii faktury ani listy tego co zrobili.
Po paru dniach sprawdzam poziom oleju w MMI i widzę ze jest zbyt dużo. No to wziąłem strzykawkę i wężyk i wyciągnąłem ze 300ml. OK w MMI widzę poziom jest ok ale na max. No to wyciągnąłem kolejne 300ml. Poziom nadal na max... Pojeździłem trochę i wyciągam dalej - poziom nadal max.... Przed wymianą poziom był w połowie. W sumie wyciągnąłem juz 1,5 litra!!!
Dodam, że olej czarny. Nie wiem czy po 100-200 km olej powinien być czarny. Auto ma 200k przebiegu, więc może.
Jak myślicie, czy wskaźnik w MMI nawalił? Ileż tego oleju musi zejsc zeby na skali pokazywał jakiś ubytek? Ktoś miał podobną sytuację?
20 lat jeżdżę i nigdy serwis mi takiej akcji nie zrobił.... chyba z 8 litrów musieli nalać.