Audi A6 / A7 Klub Polska Strona G堯wna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Og這szenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poni窺zej, dodatkowej wyszukiwarki. Tw鎩 problem m鏬 by ju omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gda雟k forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgniece
Uk豉d hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Nast瘼ny temat
Ubywa p造nu ch這dniczego.
Autor Wiadomo嗆
ziko123 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 220KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imi: ㄆkasz
Wiek: 28
Do陰czy: 20 Sie 2015
Posty: 3
Sk康: Ka逝szyn
Wys豉ny: 2015-08-20, 13:29   Ubywa p造nu ch這dniczego.

Witam jestem tu nowy na forum. Mam Audi A6 C7 3.0 TDI 207 KM z 2011r. i jak w temacie ubywa mi p造nu ch這dniczego:( nie wiem co si dzieje nigdzie wyciek闚 nie wida ani nic a ubywa. Na 1.500 km ubywa od Max do Minimum nawet ni瞠j. Czy kto ju to przerabia?
Prosz o pomoc.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imi: Marcin
Pom鏬: 2 razy
Do陰czy: 13 Lut 2012
Posty: 112
Sk康: UK
Wys豉ny: 2016-01-03, 22:31   

Mam podobna sytuacje. Czy ktos juz przerabial ten temat? Za kilka dni jade z tym do ASO ale cudow sie nie spodziewam bo jak zawsze pewnie nic nie znajda.
 
 
rafz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imi: Rafa
Do陰czy: 10 Gru 2012
Posty: 22
Sk康: MARKI
Wys豉ny: 2016-01-04, 13:24   

Nie ro郾ie ci stan oleju mo瞠???? By mo瞠 g這wica przepuszcza p造n do silnika albo uszczelka pod ni ...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ziko123 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 220KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imi: ㄆkasz
Wiek: 28
Do陰czy: 20 Sie 2015
Posty: 3
Sk康: Ka逝szyn
Wys豉ny: 2016-01-25, 18:31   

Cytat:
Mam podobna sytuacje. Czy ktos juz przerabial ten temat? Za kilka dni jade z tym do ASO ale cudow sie nie spodziewam bo jak zawsze pewnie nic nie znajda.



Mi nie ro郾ie stan oleju.
Jak na rozgrzanym silniku auto chwile pochodzi chwile na wolnych obrotach to (czasem) nie zawsze przy ruszaniu pu軼i tak bia陰 par przez chwilk dos這wnie.
Co kto wspomina 瞠 potrafi czasem ch這dnic recyrkulacji spalin i嗆 p造n w wydech i to b璠zie przepala.
Chyba pozostanie tylko metoda pr鏏 i b喚d闚 i j wymieni, mo瞠 przejdzie.
watronik7 je郵i b璠ziesz mia jakie info napisz co i jak mo瞠 w ko鎍u znajdziemy przyczyn:)
Pozdro
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imi: Marcin
Pom鏬: 2 razy
Do陰czy: 13 Lut 2012
Posty: 112
Sk康: UK
Wys豉ny: 2016-12-02, 23:26   

A wiec sprawa byla dosc skomplikowana ale w koncu po 2-ch miesiacach i 3 wizytach w warsztacie problem rozwiazany. W moim przypadku bylo tak:

Ubywa plynu chlodniczego. Auto pracuje normalnie. Olej silnikowy OK.

1. W ciagu tygodnia z kawalkiem poziam spada na zbiorniku wyrownawczym z max do min. Pod maska w na przedniej czesci silnika z lewej strony widoczne biale zacieki i rozpryski bo kapie na pasek klinowy. Wizyta u mechanika. Wymiana modulu termostatu od ukladu chlodzenia z filtrem oleju bo to ustronstwo jest w jednym kawalku. Nr czesci to 059115389P. Test cisnieniowy. Wszystko wyglada OK.

2. Po tygodniu od ostatniej wizyty w warsztacie znowu ubywa plynu chlodniczego w ilosci jak poprzednio albo nawet troche wiecej. Pd maska na przedniej czesci silnika z prawej strony widoczne zacieki jak poprzednio. Po kolejnym tygodniu wizyta u mechanika. Tym razem wymiana pompy wody. Nr czesci S059121008JX. Test cisnieniowy. Wszystko wyglada OK.

3. Po tygodniu od ostatniej wizyty w warsztacie znowu ubywa plynu chlodniczego. Tym razem mniej. Z max do min spada po ok 2-3 tygodniach. Pod maska tym razem nie widac wyciekow. Sucho wszedzie a plyn ubywa. Uszczelka pod glowica wykluczona po ojel silnikowy czysty. Mechanik radzi zeby zrobic dolewke i pojezdzic kolejny tydzien bo moze plyn po ukladzie musi sie dobrze rozejsc. Plyn dalej ubuwa wiec kolejna wizyta u mechanika. Wstepnie rozklada rece bo nic nie widac ale w koncu wymienia zbiornik wyrownawczy i korek do niego bo istnieje szansa ze plyn ucieka ze zbiornika gdzies pod korkiem lub do rurki przelewowej. W koncu przestalo ubywac plynu i do dzis wszystko jest OK.
 
 
ziko123 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 220KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imi: ㄆkasz
Wiek: 28
Do陰czy: 20 Sie 2015
Posty: 3
Sk康: Ka逝szyn
Wys豉ny: 2016-12-20, 17:27   

watronik7 a czy Tobie robi這 si ci郾ienie w zbiorniczku wyr闚nawczym? Bo u mnie wyrzuca p造n jak odkr璚am korek od zbiorniczka. P造n nie idzie do oleju bo sprawdza貫m i u siebie tak瞠 wymienia貫m podstaw filtra oleju wraz z termostatem. I dalej to samo jak j najdzie to ubywa tego p造nu a nie raz to 2-3 tyg je盥輳 i jest wszystko OK. My郵 nad tym zbiorniczkiem czy go nie wymieni???
Bo jak nie to to kt鏎a z g這wic??? P瘯ni皻a???Pozdro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imi: Marcin
Pom鏬: 2 razy
Do陰czy: 13 Lut 2012
Posty: 112
Sk康: UK
Wys豉ny: 2016-12-20, 23:44   

Plyn jest pod cisnieniem i pewnie bedzie go wyrzucac jak jest goracy jednak ja u mnie tego nie sprawdzalem. Wymien zbiornik i korek do niego. Koszt minimalny w stosunku do innych napraw. Jak wspominalem u mnie zbiornik wizualnie byl ok i zadnych wyciekow nie bylo widac. Problem z tym byl taki ze male wycieki plynu szybko odparowywaly na goracym silniku wiec ciezko je byli zlokalizowac.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imi: Tomasz
Pom鏬: 2 razy
Do陰czy: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Sk康: S逝bice, Polska
Wys豉ny: 2018-08-19, 09:33   

Witam. A ja mam prosbe do czytajacych ten post i majacych audi a6 c7 lub a7. Moglibyscie sprawdzic czy u was korek od zbiorniczka wyrownawczego przylega rowno do zbiorniczka jak jest zakrecony?mi tez odrobine ucieka plynu co jakis czas i nie wiem gdzie ale zauwazylem,ze korek delikatnie odstaje zamiast przylegac rowno na calej powierzchni.
 
 
UneeK 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imi: Tomek
Pom鏬: 8 razy
Do陰czy: 14 Kwi 2011
Posty: 467
Sk康: dolno郵御kie
Wys豉ny: 2018-08-21, 19:39   

Jest minimalna szczelina. Korek przy zakr璚aniu na koniec robi delikatny "klik".
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jaris2 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Nap璠: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imi: Bartek
Pom鏬: 1 raz
Do陰czy: 03 Kwi 2017
Posty: 55
Sk康: Opole
Wys豉ny: 2018-08-21, 22:00   

Polecam sprawdzi sam zbiorniczek mo瞠 mie mikro nieszczelno嗆. Warto wykona pr鏏y ci郾ieniowe na zbiornczku. Warto sprawdzi tak瞠 g堯wny w捫 ( ma spora 鈔ednic, mam co prawda poprzednia generacje A6 , ale u mnie pojawi si wyciek spowodowany gor帷ej, Was uszkodzony od spodu)
 
 
UneeK 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imi: Tomek
Pom鏬: 8 razy
Do陰czy: 14 Kwi 2011
Posty: 467
Sk康: dolno郵御kie
Wys豉ny: 2018-08-26, 20:27   

Warto wrzuci korek do wrz徠ku, wsypa saszetk kwasku cytrynowego, wymiesza i zostawi na 20 minut. Nast瘼nie wyp逝ka, zamontowa i sprawdzi czy nadal pojawi si ubytki.
 
 
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Nap璠: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imi: Kristof
Pom鏬: 13 razy
Do陰czy: 04 Gru 2017
Posty: 368
Sk康: Wa豚rzych
Wys豉ny: 2018-08-27, 07:24   

A masz ch這dnice spalin EGR?
_________________
Wcze郾iej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imi: Tomasz
Pom鏬: 231 razy
Wiek: 43
Do陰czy: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Sk康: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Nap璠: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imi: Tomasz
Pom鏬: 2 razy
Do陰czy: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Sk康: S逝bice, Polska
Wys豉ny: 2018-08-31, 20:08   

Dzieki za odpowiedzi Panowie. Narazie dolalem pare dni temu i mierze dla pewnosci zawsze w tym samym miejscu na parkingu. Czy mam chlodnice EGR to nie wiem.

[ Dodano: 2018-10-26, 19:08 ]
Zaobserwowalem taka rzecz. Zrobilem w weekend trase 1000km i plynu prawie nic nie ubylo. Jezdzac po miescie i po dystansie 1000km jest na zbiorniczku widoczny ubytek plynu. Mechanik zasugerowal,ze taka sytuacja to moze byc wina korka zbiorniczka.
 
 
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Nie mo瞠sz za陰cza plik闚 na tym forum
Mo瞠sz 軼i庵a za陰czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: