
[A6 C6] 2.0 TDI - chip tuning
[A6 C6] 2.0 TDI - chip tuning
Czy ktokolwiek z Was robil moze chip tuning silnika 2.0 TDI o mocy 140 koni. Jesli tak, prosze o wrazenia i ocene, czy jest to dobre posuniecie, czy raczej strata czasu. Z gory dzieki. 

Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 22:25 przez Shagrath, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Na moje to troszke za duzo podnosic o 50 kucy ale najlepiej to poradz sie censored-a, bo on jest obkuty w tych sprawach :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

WItam
jeżeli chodzi o A6 C6 2.0 bez filtra cząsteczek stałych to podniesienie mocy daje bardzo dobre efekty i napewno jest sensowne...wrazenia z jazdy po programie ..to już samemu trzeba ocenić :mrgreen:
przykładowy wykresik AUDI BRE
![Obrazek]()
jeżeli chodzi o A6 C6 2.0 bez filtra cząsteczek stałych to podniesienie mocy daje bardzo dobre efekty i napewno jest sensowne...wrazenia z jazdy po programie ..to już samemu trzeba ocenić :mrgreen:
przykładowy wykresik AUDI BRE
Ostatnio zmieniony 06 cze 2008, 21:12 przez MAPI, łącznie zmieniany 1 raz.
Moim zdaniem jako użytkownika oprogramowanie seryjne sterownika w tym samochodzie to pomyłka.
Jeżeli chodzi o tuning to w moim przypadku zrobiłem to tak :
- Kupiłem sprzęt do programowania na allegro,
- Zgrałem mapę sterownika na komp.
- wysłałem do znajomego chiptuningowca w niemczech,
- na drugi dzień miałem zmienioną mapę,
- wgrałem nową mapę do sterownika,
- pojechałem na hamownie ( w czasie jazdy dynamika cudowna)
- na hamowni 174 konie.
Dla mnie rewelacja.
Przed kupnem auta znajomi mówili nie kupuj a6 z silnikem 2.0 i mieli rację ale do wczoraj.
Jeżeli chodzi o tuning to w moim przypadku zrobiłem to tak :
- Kupiłem sprzęt do programowania na allegro,
- Zgrałem mapę sterownika na komp.
- wysłałem do znajomego chiptuningowca w niemczech,
- na drugi dzień miałem zmienioną mapę,
- wgrałem nową mapę do sterownika,
- pojechałem na hamownie ( w czasie jazdy dynamika cudowna)
- na hamowni 174 konie.
Dla mnie rewelacja.
Przed kupnem auta znajomi mówili nie kupuj a6 z silnikem 2.0 i mieli rację ale do wczoraj.
Ktoś odgrzebał "kotleta" , więc dorzucę swoje 3 grosze....
, a6 do najlżejszych aut nie należy więc silnik 2.0 tdi średnio pasuje do auta tej klasy.... 140KM niby dużo, niby mało, ale warto poprawić nieco osiągi i charakterystykę dzięki programowi.
Przed programem było 140, po 170KM. Zdecydowanie większa satysfakcja z jazdy, silnik ładniej wkręca się na obroty, autko chętniej reaguje na pedał gazu. Dużo oczywiście zależy od osoby piszącej program. Najlepiej oczywiście udać się do sprawdzonego chip tunera
... compotów, rogala czy aligatora... satysfakcja gwarantowana , zarówno z obsługi jak i jazdy po takiej operacji. Na pewno warto wydać te "parę groszy" i zrobić tą małą modyfikację.

Przed programem było 140, po 170KM. Zdecydowanie większa satysfakcja z jazdy, silnik ładniej wkręca się na obroty, autko chętniej reaguje na pedał gazu. Dużo oczywiście zależy od osoby piszącej program. Najlepiej oczywiście udać się do sprawdzonego chip tunera

Jakim nieporozumieniem?
Jak ja nie lubie takiego głupiego pitolenia.
Nieporozumieniem jest jak ktos chce poiprawiac inzynierów AUDI.
Jesli byłoby to bezsensem na pewno by nie ładowali tego silnika w taka bude.
Jest to jakas alternatywa - malo Ci koni to kup sobie 5,0 w benzynie. Sa osoby ktorym te 140 KM spokojnie wystarcza bo nie musi na kazdych swiatlach ruszac z kopyta zeby jakas dupka na niego spojrzala
Juz w kilku postach pisales ze 2,0 to lipa. Kazde ci ktos tym jezdzic?
2,0 to bardzo dobra jednostka, maly apetyt na paliwo i w 99,9% kupujacy ten motor akurat tym sie kieruje. Jak stwierdzi ze mu mało to zrobi moda ktory swietnie bedzie wspołpracowal z reszta.
Ja tu nigdzie nie wiedze nieporozumienia - jedynie bardzo słuszną alternatywe!
Jak ja nie lubie takiego głupiego pitolenia.
Nieporozumieniem jest jak ktos chce poiprawiac inzynierów AUDI.
Jesli byłoby to bezsensem na pewno by nie ładowali tego silnika w taka bude.
Jest to jakas alternatywa - malo Ci koni to kup sobie 5,0 w benzynie. Sa osoby ktorym te 140 KM spokojnie wystarcza bo nie musi na kazdych swiatlach ruszac z kopyta zeby jakas dupka na niego spojrzala

Juz w kilku postach pisales ze 2,0 to lipa. Kazde ci ktos tym jezdzic?
2,0 to bardzo dobra jednostka, maly apetyt na paliwo i w 99,9% kupujacy ten motor akurat tym sie kieruje. Jak stwierdzi ze mu mało to zrobi moda ktory swietnie bedzie wspołpracowal z reszta.
Ja tu nigdzie nie wiedze nieporozumienia - jedynie bardzo słuszną alternatywe!
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
1.9 TDI to stanowczo za malo po chipie jakos sie zaczyna kulac 10s do 100km/hBolszakoof pisze:Jakim nieporozumieniem?
Jak ja nie lubie takiego głupiego pitolenia.
Nieporozumieniem jest jak ktos chce poiprawiac inzynierów AUDI.
Jesli byłoby to bezsensem na pewno by nie ładowali tego silnika w taka bude.
Jest to jakas alternatywa - malo Ci koni to kup sobie 5,0 w benzynie. Sa osoby ktorym te 140 KM spokojnie wystarcza bo nie musi na kazdych swiatlach ruszac z kopyta zeby jakas dupka na niego spojrzala
Juz w kilku postach pisales ze 2,0 to lipa. Kazde ci ktos tym jezdzic?
2,0 to bardzo dobra jednostka, maly apetyt na paliwo i w 99,9% kupujacy ten motor akurat tym sie kieruje. Jak stwierdzi ze mu mało to zrobi moda ktory swietnie bedzie wspołpracowal z reszta.
Ja tu nigdzie nie wiedze nieporozumienia - jedynie bardzo słuszną alternatywe!
2.0 TDI to taki silnik jak 1,9 w c5, na ori sofcie jest wolniejszy niz moj 1.9 po chipie
3.0 TDI to odpowiednia jednostka do takiego auta (ktorego i tak bym zachipowal

Bolszakoof
znow sie zaczyna
