Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] 2.0 TDI - chip tuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Shagrath
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 maja 2008, 19:32
Lokalizacja: Płock/Londyn

[A6 C6] 2.0 TDI - chip tuning

Post autor: Shagrath » 23 maja 2008, 19:45

Czy ktokolwiek z Was robil moze chip tuning silnika 2.0 TDI o mocy 140 koni. Jesli tak, prosze o wrazenia i ocene, czy jest to dobre posuniecie, czy raczej strata czasu. Z gory dzieki. ;-)
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 22:25 przez Shagrath, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
martin a4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:01
Lokalizacja: Bielsko Biala

Post autor: martin a4 » 27 maja 2008, 10:08

kolego na 190KM bezpieczna granica wieciej nie ma co przesadzac wrazenia sam musisz sprawdzic

macieja910

Post autor: macieja910 » 27 maja 2008, 13:58

martin a4 no nie wiem czy 190 KM to taka bezpieczna granica ;-)

paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 474
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich / Leszno

Post autor: paweł » 27 maja 2008, 20:21

Na moje to troszke za duzo podnosic o 50 kucy ale najlepiej to poradz sie censored-a, bo on jest obkuty w tych sprawach :mrgreen:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . :)

MAPI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 27 maja 2008, 21:52
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: MAPI » 28 maja 2008, 19:18

WItam
jeżeli chodzi o A6 C6 2.0 bez filtra cząsteczek stałych to podniesienie mocy daje bardzo dobre efekty i napewno jest sensowne...wrazenia z jazdy po programie ..to już samemu trzeba ocenić :mrgreen:

przykładowy wykresik AUDI BRE

Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 cze 2008, 21:12 przez MAPI, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 15 maja 2008, 19:42
Lokalizacja: Mnich/Neuss

Post autor: rid » 28 maja 2008, 20:09

ja uważam że 50 KM to sporo za dużo. Spokojnie wystarczy 30 KM :D Wydaje mi się że to taki udany kompromis pomiędzy osiągami a bezpieczeństwem silnika. Ale najlepiej udać się do jakieś uznanej firmy.

Shagrath
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 maja 2008, 19:32
Lokalizacja: Płock/Londyn

Post autor: Shagrath » 05 cze 2008, 22:14

serwis Audi zaproponował mi podniesienie mocy o 40 koni, wiec wydaje mi się ze całkiem rozsądnie.
Wrażeń nie omieszkam opisać :)

Awatar użytkownika
sebbie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 23 maja 2008, 22:05
Lokalizacja: Rochester/UK

Post autor: sebbie » 05 cze 2008, 23:51

Ja takie samo info (zrobić 170bhp) dostałem od tunera Audi. Daj znać jak wyszło :-)
sebbie

Code so clean you could eat off it!

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 29 lip 2008, 08:58

Shagrath pisze:serwis Audi zaproponował mi podniesienie mocy o 40 koni, wiec wydaje mi się ze całkiem rozsądnie.
Wrażeń nie omieszkam opisać :)
Ile za to krzykneli kolego?

mani2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 lis 2008, 07:17
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: mani2 » 17 kwie 2009, 07:41

Moim zdaniem jako użytkownika oprogramowanie seryjne sterownika w tym samochodzie to pomyłka.
Jeżeli chodzi o tuning to w moim przypadku zrobiłem to tak :
- Kupiłem sprzęt do programowania na allegro,
- Zgrałem mapę sterownika na komp.
- wysłałem do znajomego chiptuningowca w niemczech,
- na drugi dzień miałem zmienioną mapę,
- wgrałem nową mapę do sterownika,
- pojechałem na hamownie ( w czasie jazdy dynamika cudowna)
- na hamowni 174 konie.

Dla mnie rewelacja.

Przed kupnem auta znajomi mówili nie kupuj a6 z silnikem 2.0 i mieli rację ale do wczoraj.

Michas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 13 sty 2008, 21:57
Lokalizacja: pl

Post autor: Michas » 28 kwie 2009, 19:54

Ktoś odgrzebał "kotleta" , więc dorzucę swoje 3 grosze.... :), a6 do najlżejszych aut nie należy więc silnik 2.0 tdi średnio pasuje do auta tej klasy.... 140KM niby dużo, niby mało, ale warto poprawić nieco osiągi i charakterystykę dzięki programowi.

Przed programem było 140, po 170KM. Zdecydowanie większa satysfakcja z jazdy, silnik ładniej wkręca się na obroty, autko chętniej reaguje na pedał gazu. Dużo oczywiście zależy od osoby piszącej program. Najlepiej oczywiście udać się do sprawdzonego chip tunera ;)... compotów, rogala czy aligatora... satysfakcja gwarantowana , zarówno z obsługi jak i jazdy po takiej operacji. Na pewno warto wydać te "parę groszy" i zrobić tą małą modyfikację.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 28 kwie 2009, 22:35

niesamowita jednostka do modow <ok>

Michas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 13 sty 2008, 21:57
Lokalizacja: pl

Post autor: Michas » 28 kwie 2009, 22:45

alukard, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;-) , chociaz niby można pociągnąc teoretycznie do tych 250 , ale czy warto ... nieporozumieniem jest wkładanie do c6 takich silników jak 2.0tdi, więc trzeba sobie jakoś radzić :-)

Bolszakoof

Post autor: Bolszakoof » 30 kwie 2009, 09:32

Jakim nieporozumieniem?
Jak ja nie lubie takiego głupiego pitolenia.
Nieporozumieniem jest jak ktos chce poiprawiac inzynierów AUDI.
Jesli byłoby to bezsensem na pewno by nie ładowali tego silnika w taka bude.
Jest to jakas alternatywa - malo Ci koni to kup sobie 5,0 w benzynie. Sa osoby ktorym te 140 KM spokojnie wystarcza bo nie musi na kazdych swiatlach ruszac z kopyta zeby jakas dupka na niego spojrzala ;-)

Juz w kilku postach pisales ze 2,0 to lipa. Kazde ci ktos tym jezdzic?

2,0 to bardzo dobra jednostka, maly apetyt na paliwo i w 99,9% kupujacy ten motor akurat tym sie kieruje. Jak stwierdzi ze mu mało to zrobi moda ktory swietnie bedzie wspołpracowal z reszta.

Ja tu nigdzie nie wiedze nieporozumienia - jedynie bardzo słuszną alternatywe!

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 30 kwie 2009, 14:44

Bolszakoof pisze:Jakim nieporozumieniem?
Jak ja nie lubie takiego głupiego pitolenia.
Nieporozumieniem jest jak ktos chce poiprawiac inzynierów AUDI.
Jesli byłoby to bezsensem na pewno by nie ładowali tego silnika w taka bude.
Jest to jakas alternatywa - malo Ci koni to kup sobie 5,0 w benzynie. Sa osoby ktorym te 140 KM spokojnie wystarcza bo nie musi na kazdych swiatlach ruszac z kopyta zeby jakas dupka na niego spojrzala ;-)

Juz w kilku postach pisales ze 2,0 to lipa. Kazde ci ktos tym jezdzic?

2,0 to bardzo dobra jednostka, maly apetyt na paliwo i w 99,9% kupujacy ten motor akurat tym sie kieruje. Jak stwierdzi ze mu mało to zrobi moda ktory swietnie bedzie wspołpracowal z reszta.

Ja tu nigdzie nie wiedze nieporozumienia - jedynie bardzo słuszną alternatywe!
1.9 TDI to stanowczo za malo po chipie jakos sie zaczyna kulac 10s do 100km/h
2.0 TDI to taki silnik jak 1,9 w c5, na ori sofcie jest wolniejszy niz moj 1.9 po chipie
3.0 TDI to odpowiednia jednostka do takiego auta (ktorego i tak bym zachipowal <piwo> )

Bolszakoof
znow sie zaczyna <ok>

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl