Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: PieterB
2017-10-23, 10:20
Tryb awaryjny
Autor Wiadomość
ANIS 


Model: S6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Stanisław
Wiek: 38
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 1
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-04-02, 19:23   Tryb awaryjny

Witam klubowiczów.
Auto 378 tys, km 1995 r, silnik AEL, pompa 046 130 108 D 140 KM.
Objawy zimny silnik: po uruchomieniu na wolnych obrotach czasami wpada w nierówną pracę jak ciągnik (traktor). Normalna jazda, osiągi zadawalające. Natomiast po wyłączeniu silnika słychać BUCZENIE w obudowie filtra (przepływomierzu). Przestaje po zdjęciu przewodu gumowego z "zaworu" górnego przewodu który łączy się z "gruszką" słychać ujście powietrza. Ponowne normalne uruchomienie możliwe przy zimnym silniku. Natomiast przy dogrzanym silniku normalne uruchomienie nie możliwe tylko tryb awaryjny. Po włączeniu zapłonu słychać przerywaną pracę zaworu zamontowanego na przegrodzie kabiny.

Zapalają się cztery kontrolki + kontrolka świec, kontrolka z kluczykiem która po krótkim czasie gaśnie. Po uruchomieniu zadymi z rury i wchodzi na obroty, obrotomierz nie działa, kontrolki świecą i inspekcja "0". Jazda możliwa ale ruszanie utrudnione należy dodać gazu mocniej, szarpanie. Mechanicy twierdzą, że nastawnik pompy ale żaden nie podłączył pod komputer.

Jeżeli jest ktoś z klubowiczów z wiedzą na ten temat to bardzo proszę o radę. Obawiam się, że diagnoza postawiona przez mechaników zakończy się metodą prób i błędów co się wiąże z czasem, błędami i kosztami.
Pozdrawiam
_________________
A6Kos1953
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: