Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Swap przodu na 360mm
Autor Wiadomość
krzychc 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysiek
Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 131
Skąd: Namysłów
Wysłany: 2017-05-12, 20:27   

Lewian napisał/a:
Troszkę wtopa z tymi klockami TRW, obchodź się z nimi bardzo delikatnie na początku to nie powinno być źle ;)


Lewian, jakie klocki w rozsądnych pieniądzach byś polecił? Jeśli chodzi o tarcze to przymierzam się do Zimmermann 100.3357.20.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 758
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-05-12, 20:41   

Klocki mozesz kupić ATE TEXTAR FERODO
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Oofol 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Jacek
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 146
Skąd: Munster/Karkonosze
Wysłany: 2017-05-13, 16:35   

krzychc - ja jezdze od parumiesiecy na tarczach zimmere 356 i kolckach rozniez zimmera i jestem bardzo zadowolony. Sila jest bdb co prawda dosc dlugo sie tarcze docieraly ale dobrze hamowaly szybko. Pyla ciut mneij niz ori ale za to pyl sie zmywa owiele latwiej - nie wymaga chemii praktycznie a do tego nic nie skrzypi...
_________________
PM+
AVF+
ARE
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Venom91x 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Michal
Wiek: 26
Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-04, 22:10   

Witam . I mnie dopadl temat slabych hamulcow w a6 c5 2.7 polift

I po przeczytaniu calego tematu mam kilka pytan.

Przód:
Zacisk a8 d3 360mm, tarcza a7 356,klocek a7
Wymagania: czy wystarczy zmienic piaste/lozysko na te od s6 c5 i wszystko pasi p&p?

Tyl
Zacisk od s6 c5, tarcza a8 d3 310mm, klocek -hmm??? propozycje?
Wymagania: adapter , zmiana piasty na s6 c5?

Przewody hamulcowe zostaja od a6 czy nie beda za krótkie?

Wazne:
Czy tyl wymaga zmiany piasty na s6 jesli nie to czy jak zmienie przód a tył zostawie od a6 to czy roznica w rozstawieniu kól o te pare mm bedzie miala negatywny wplyw na quattro.
Czy dla bezpieczenstwa lepiej zmienic piasty przód i tył?
 
 
przemek15310 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Przemysław
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 8
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-06-07, 06:23   

Panowie pytanie czy wie ktoś czy odległość piasty od zwrotnicy w s6 c5 jest taka sama jak a8 d3/phaeton?
 
 
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 252
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2017-06-07, 15:38   

Z tego co mi wiadomo to nie bo w s6 dzwon tarczy to chyba 54mm a D3 59mm więc wychodzi na to że albo jest inna piasta albo jest inaczej zbudowana zwrotnica...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Venom91x 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Michal
Wiek: 26
Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-06-08, 22:18   

Dziekuje za pomoc na forum "a6 mozna zawsze liczyc"
 
 
Oofol 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Jacek
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 146
Skąd: Munster/Karkonosze
Wysłany: 2017-06-18, 05:46   

Venom91x - tak jak bylo juz w temacie pisane kilka razy:

- Przod: lozysko S6 C5, tarcza A7 356mm, klocki albo A7 albo D3, zaciski D3 4.2 i wszystko P&P (sam tak mam). Przewody z BiT wystarcza

- Tyl: tarcza 310 D3, Zaciski i klocki S6 C5, adaptery. I troche zabawy z recznym.... (jesli oska) pista zostaje nie zmieniana
_________________
PM+
AVF+
ARE
 
 
Zbój 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 252
Skąd: Siedlce/Parczew
Wysłany: 2017-06-18, 14:48   

Oofol, Nie wiem czy się nie mylisz odnośnie piasty bo z mojej wiedzy wynika że do przodu to nie budowa łożyska tylko piasty stanowi różnicę pomiędzy zwykłą a v8 (piasta V8 ma większe ET tzn łożysko i piasta v6 i R4 ma 39mm od krawędzi styku z zwrotnicą a w v8 45mm)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
orneciak123 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Arni
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: orneta
Wysłany: 2017-09-11, 02:16   

A jak sprawa wygląda w A6 C5 2.7 BIT AVANT Ośka 1999r fabrycznie mam przód 2 tłoczkowy na tarczy 321mm
zwrotnicę mam żeliwną i rozstaw mocowania zacisku coś około 145mm czyli taki jak trzeba ?

Chciałbym wrzucić przód 360 z a8 d3 czy muszę zmieniać zwrotnicę ?

Z góry dzięki za odpowiedź
 
 
Jarek-LT 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Imię: Jarek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 142
Skąd: kolberg
Wysłany: 2017-12-06, 08:01   

Panowie pomóżcie.

Czy po zmianie zwrotnicy na S6 założę zacisk z RS4/8tłok z tarczą???B7 <stres>
_________________
A6 C5 - 2.8 AQD 325+
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: