Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
S-tronic zmiana oprogramowania skrzyni
Autor Wiadomość
filipo 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Mirosław
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 52
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-01-13, 15:16   S-tronic zmiana oprogramowania skrzyni

Witam, nie chciałbym podnosić mocy silnika bo jest dla mnie wystarczająca. Lecz gdy jadę w trybie Auto (a niemal zawszę) drażni mnie strasznie powolna reakcja skrzyni na przyśpieszenia. Przy lekkim przyśpieszaniu dusi ten silnik, a głębsze wciśnięcie gazu to leci chyba od razu na sport redukując co najmniej 2 biegi i wysokie obroty.
Czy można jakoś zmienić to oprogramowanie żeby z większym wyczuciem gazu szybciej następowała ta redukcja, coś jak w bmw? Tryb sport znów jest trochę za ostry, głośny. Powinien być jeszcze tryb "normal" :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 246
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2020-01-13, 17:26   

Tak jak w BMW nie da się zrobić, bo tam jest skrzynia adaptacyjna jeśli mówimy o ZF 8hp*. Tryb D w stronic'u jest zestrojony z charakterystyką silnika. Można uzyskać parametry w trybie D, których oczekujesz lub chociaż zbliżone do tego ale potrzebna jest edycja wsadu sterownika skrzyni oraz silnika.
 
 
filipo 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Mirosław
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 52
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-01-14, 13:01   

Zbichu napisał/a:
...ale potrzebna jest edycja wsadu sterownika skrzyni oraz silnika.


Co to oznacza?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 940
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2020-01-14, 13:52   

Winne jest sprzęgło hydrokinetyczne. Ta zwłoka musi być. Działa podobnie do dwumasy.

Skracając ten czas sjracasz życie skrzyni
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 246
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2020-01-14, 15:08   

carlos777 napisał/a:
Winne jest sprzęgło hydrokinetyczne. Ta zwłoka musi być. Działa podobnie do dwumasy.

Skracając ten czas sjracasz życie skrzyni

W Stronic'u jest właśnie dwumasa. Nie ma żadnego sprzęgła hydrokinetycznego :shock:

filipo napisał/a:
Zbichu napisał/a:
...ale potrzebna jest edycja wsadu sterownika skrzyni oraz silnika.


Co to oznacza?

To oznacza podwójny wydatek, bo tuner skasuje Cię tak jak za tuning silnika i skrzyni. Jeśli się zdecydujesz na to to dobrze jest wiedzieć co nie co na ten temat i porównać parametry przed i po. Spotkałem już wiele przypadków gdzie rzekomo podniesione były ciśnienia na sprzęgłach, a w rzeczywistości ciśnienia były standardowe. Zwiększyło się tylko ciśnienie w portfelu tunera :]
 
 
filipo 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Mirosław
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 52
Skąd: warmia
Wysłany: 2020-01-15, 07:51   

Muszę chyba przejechać się autem który ma zmianę oprogramowania zwiększającą moc. Podobno po takim zabiegu to całkiem inne auto, może by to trochę wpłynęło na tą skrzynie i wrażenia z jazdy w trybie "auto", nie mówię o "sport". W okolicy mam znajomego który podnosił moc w takim samym silniku jak ja, chyba muszę się z nim skontaktować. Robił to gdzieś w Gdańsku.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: