Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[S-Tronic] Wysoka temperatura przekładni
Autor Wiadomość
MaRsXzU 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CLAA
Imię: Kamil
Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-26, 20:22   

Gość, który robił mi mechatronikę twierdził, że temperatura oleju w tych skrzyniach wyliczana jest przez komputer poprzez uślizg sprzęgła, dlatego ważny jest niewyeksploatowany olej. Nie wiem ile w tym prawdy, ale jeśli to prawda to mogą być winne sprzęgła. Przy wymianie sprzęgieł i tak robi się obligatoryjnie ten zestaw naprawczy mechatroniki (bo to ją się podejrzewa o przypalanie sprzęgieł) i wymienia się olej, bo trzeba go i tak spuścić do całej naprawy. Jak będziesz robił mechatronikę to od razu możesz sprawdzić jakie daty mają wybite na sobie wymieniane elementy i sprawdzić czy cokolwiek rzeczywiście było robione. Jak zrobisz mechatronikę, a problem nie ustanie to jesteś w plecy tylko o koszt oleju, a jak problem ustanie to jesteś do przodu parę tysięcy.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-10-26, 20:57   

Dzieki za podpowiedz. Olej u mnie byl wymieniany w ASO ok 17tys km temu. Czekam na odpowiedz firmy pod Poznaniem i bede jechal na naprawe. Troche niebezpieczny ten problem bo po chwili stania na skrzyzowaniu dzisiaj chcialem sie wcisnac szybko na droge z pierwszenstwem a tu akurat wyskoczyl ten komunikat i ograniczylo mi moment obrotowy tak,ze wkulalem sie prawie na ta droge.
 
 
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 422
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-27, 07:16   

przypalone tarcze sprzęieł - częsty przypadek. jeżeli wymiana zestawu napr. w mechatroniku nie pomogła, to tarcze do wymiany. chcesz, dam Ci kontakt do znajomego, robi tylko automaty i większość Vw,Audi - daleko nie masz, koło Nowego Tomyśla. jak coś PW
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-10-27, 08:29   

Zestaw byl wymieniany przy przebiegu 102tys teraz ma 137tys najechane. Nie wiem tylko czy zestaw byl w aso kupowany. Mozliwe zeby znowu to samo padlo i wymiana pomoze czy bankowo te sprzegla lub cos grubszego?
 
 
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 422
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-27, 09:12   

jeżeli ktoś wymieniał zestaw napr., to w grę wchodzi tylko oryginał zakupiony w ASO, bo raczej nie wierzę aby ktoś to robił na używce. miałem już takie przypadki,że po wymianie zest.napr. usterka powracała po jakimś czasie - wtedy wymiana tarcz sprzęgieł i oleju
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-10-27, 09:28   

Kurcze ale u mnie objawow jakiegos szarpania przy zmianie na wyzszy czy nizszy bieg nie mam. Biegi zmieniaja sie plynnie jak zawsze. Musze odczytac pozniej bledy czy jakies nowe sie nie pojawily.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 422
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-27, 09:36   

przy nadmiernie zużytych i przypalonych tarczach sprzęgła, rośnie temp.oleju z racji zwiększonego tarcia - wtedy ster.skrzyni przełącza pracę w tryb awaryjny. można powiedzieć - standard w S-Tronic
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-10-27, 09:38   

No dobra a mozesz mi napisac jaki to koszt mniej wiecej?nie musi byc precyzyjnie oczywiscie.
 
 
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 422
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-10-27, 10:01   

z tego co dobrze pamiętam - 4-5tyś.pln.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-10-27, 10:05   

Napisalem na pw

[ Dodano: 2018-10-27, 12:23 ]
[/URL]
Tak wyglada moj blad. Caly czas ten sam i caly czas sporadyczny. Temperatura oleju nie wyglada na wysoka. Moze to jednak nie sprzegiel wina?moze jakas zwara sie robi?kolega damos kiedys pisal,ze u siebie robiac skrzynie mial gdzies plyn chlodniczy na wtyczce czy gdzies tam a mi troche ubywa plynu.

[ Dodano: 2018-10-29, 10:08 ]
Wstepna diagnoza przez telefon Pana Pawlaczyka to taka,ze moga to byc jednak tarczki. Jestem umowiony na nastepny poniedzialek na zostawienie im auta do sprawdzenia.
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 669
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-30, 12:38   

palec85 napisał/a:
kolega damos kiedys pisal,ze u siebie robiac skrzynie mial gdzies plyn chlodniczy na wtyczce
we wtyczce sterującej zaworem dodatkowego chłodzenia. Z tego powodu skrzynia się przegrzała i koszt był wysoki.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 519
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-10-30, 15:16   

Dzieki damos, powiem o tym w poniedzialek jak bede auto zostawial. Kurde na chlopski rozum to tu chyba nie o doslowne przegrzewanie chodzi. Potrafi komunikat pokazac sie zaraz po rozpoczeciu jazdy albo po lekkim rozgrzaniu auta kilka razy pojawi sie co kilka sekund a pozniej spokoj jakis czas. Ekspertem nie jestem ale wyglada to raczej na elektryczny(elektroniczny)blad a nie mechaniczny.

[ Dodano: 2018-11-06, 18:12 ]
Temat zalatwiony. Przyczyna:czujnik temperatury oleju-zwarcie do masy. Diagnoza po 2 godzinach. Duzy zestaw naprawczy z zaworami,adaptacja skrzyni i jezdzi jak nowe. Oczywiscie u Pana Pawlaczyka w Baranowie. Bardzo w porzadku facet,zaden bufon. Koszt 2750zl w tym literek oleju wlewal ale nie dopytalem po co. Stary olej zostawil bo na nim 17kkm dopiero zrobione. Przy okazji dowiedzialem sie ze mam prawa poduche skrzyni walnieta co widac po silniku po przygazowaniu🙂
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: