Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
S-TRONIC Przekładnia awaria systemu. Dalsza jazda możliwa..
Autor Wiadomość
STRabudabi 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-02-09, 21:43   S-TRONIC Przekładnia awaria systemu. Dalsza jazda możliwa..

Witam,

Od jakiegoś miesiąca wyczuwam wibrację w momencie przyspieszania na 2 biegu przy 900-1000 obr/min., ale tylko po wcześniejszej redukcji z 3/2. Gdy przyspieszam od biegu 1 żadnych wibracji nie ma.
Wibracje dają takie wrażenie jakby auto miało za ciężko, gdy przełączam manualnie na bieg 1, auto na 2 biegu nie wibruje.
Moim zdaniem wibracje są związane ze zbyt niskimi obrotami na 2 biegu.
Sytuacja występuje zazwyczaj przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, auto toczy się na 2 biegu 900 obr/min.
Oczywiście wibracje są tylko na rozgrzanym silniku, na zimnym silniku na 2 biegu obroty nie spadają do 900 i nie ma wibracji.

Ostatnio pojawił się komunikat: Przekładnia awaria systemu. Dalsza jazda możliwa tylko z ograniczeniami.
Po diagnostyce VCDS wyskoczyły następujące błędy:

7980 - Sygnał obrotów silnika z ECU
P0726 00 [040] - niezrozumiały sygnał
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 7
Wew.licznik błędów: 36
Przebieg: 242030 km
Data: 2020.01.30
Czas: 17:12:45

Prędkość obrotowa silnika: 1364 /min
Wejściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 1364 /min
Wyjściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 718 /min
Moment obrotowy silnika: 272 Nm
Temperatura oleju przekładniowego: 82 °C
Położenie pedału przyśpieszenia: 31.2 %
Status sprzęgła: Kupplung 1 kann Moment uebertragen

8040 - Ograniczenie momentu obrotowego z powodu temperatury sprzęgła
P17D8 00 [032] - -
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 242399 km
Data: 2020.02.08
Czas: 13:37:44

Prędkość obrotowa silnika: 1319 /min
Wejściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 1319 /min
Wyjściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 86 /min
Moment obrotowy silnika: 68 Nm
Temperatura oleju przekładniowego: 72 °C
Położenie pedału przyśpieszenia: 17.6 %
Status sprzęgła: Kupplung 1 kann Moment uebertragen

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną wibracji, co ma z tym wspólnego temperatura sprzęgła?
_________________
Pozdrawiam.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: