Przesunięty przez: PieterB 2018-08-07, 08:59 |
Rozciety wydech 3.0 TFSI |
Autor |
Wiadomość |
Brzoza

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-08-06, 21:17 Rozciety wydech 3.0 TFSI
|
|
|
Witam,
czy ktoś ma zdjecie rozciętego wydechu - końcowej puszki z A6 C7 TFSI? Ale interesuje mnie tylko taka wersja. Nie tdi, nie s6 tylko i wyłącznie C7 3.0 TFSI. Nie chce ucinac u siebie zanim nie zobaczę "co w trawie piszczy" i jezdzic tylko z jedna puszka
[ Dodano: 2018-08-13, 23:25 ]
Widze nikt nie eksperymentuje |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
roman_tyk

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 128 Skąd: Waw
|
|
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 499 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8943 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-08-14, 18:06
|
|
|
W 3.0 TDI tłumiki końcowe tak wyglądają, więc w 3.0 TFSI będzie podobnie, bo wątpię, aby specjalnie tworzyli wiele wersji, które aż tak różniłyby się .
 |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
amisz

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Gru 2016 Posty: 204 Skąd: Pomorskie
|
|
|
|
 |
roman_tyk

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 128 Skąd: Waw
|
Wysłany: 2018-08-14, 21:47
|
|
|
na audizine szukales? tam multum ludzi reza 3.0tfsi to pewnie maja patenty.
ja bym poszedl w wydech z klapa na przycisk |
_________________ A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm |
|
|
|
 |
Brzoza

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-08-15, 15:06
|
|
|
roman_tyk napisał/a: | szukasz dzwieku rasowego v6? |
Na razie kombinuje i zbieram potrzebne elementy
roman_tyk napisał/a: | ja bym poszedl w wydech z klapa na przycisk |
i tak tez będzie zrobione
mat1324 napisał/a: | W 3.0 TDI tłumiki końcowe tak wyglądają, więc w 3.0 TFSI będzie podobnie, bo wątpię, aby specjalnie tworzyli wiele wersji, które aż tak różniłyby się |
Chyba pierwszy raz się mylisz, ale dopóki nie rozetne swojego nie potwierdze w 100%)
W necie przejrzalem już wszystkie fotki rozciętego wydech z C7 roznych wersji.
Sam mam kupione puszki od sportowego wydechu z S7 i tam np. kazda z puszkek ma w srodku inna konstrukcje.
Tak wiec podejrzewam, ze TFSI tez ma pare drobnych zmian vs TDI.
Ale ponieważ chce mieć wersje stealth jak potrzeba i glosna kiedy indziej, być może wlasnie te niuanse w budowie maja znaczenie. Seria jest mega cicha i tak musi zostać. Ale za dotykiem przycisku ma być przyjemniej dla uszu |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 499 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8943 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-08-16, 00:38
|
|
|
Napisałem, że będą podobnie wyglądać, więc rozmieszczenie może być inne, ale zasada ta sama . |
|
|
|
 |
roman_tyk

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 128 Skąd: Waw
|
Wysłany: 2018-12-02, 21:04
|
|
|
@Brzoza i jak udalo sie cos zmajstrowac?
Seryjny wydech w 3.0tfsi jest tak cholernie cichy ze wogole nie slychac silnika w kabinie.
Przydałby się czerwony przycisk, który podcisnieniowo lub elektrycznie sterowałby klapami koncowych tlumikow |
_________________ A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm |
|
|
|
 |
Brzoza

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-12-29, 14:30
|
|
|
Przepraszam ze tak pozno odpowiadam, ale praca zupełnie mnie pochlonela oraz inne sprawy, które zepchnely na bok prace z wydechem.
Wydech, a raczej klapy będą sterowane pilotek z kabiny. Zakupilem taka zabawke - https://www.awe-tuning.co...-exhaust-remote do kontroli oryginalnych klap w wydechu. Do tego kupiłem używany wydech od A7, żeby wykorzystać tłumiki i je przerobić Niestety okazało się ze to wersja Sport tlumikow i każdy jest inny. Jeden ma klapy przes tłumikiem i inna budowę w srodku, drugi ma klape za jednej z wylotowych rur. Ale tego dowiedziałem się po rozcięciu obu puszek..
https://zapodaj.net/107cea7bea74b.jpg.html
Pozniej pomyslalem, ze w takim razie skoro nie wykorzystam tego co mam, rozetne swoje puszki i zrobie tak, ze w srodku puszki będzie Y i jeden koniec będzie sterowany klapa wprost od silnika z pominieciem rozonansu puszki, a drugi już normalnie, tak aby spaliny pokonaly taka droge jak w orginale. Niestety nikt takiej rzeźby tlumikow nie chce się za bardzo podjąć w normalnych pieniądzach.
Do tego dochodzi kłopot znalezienia spojlera pod podwojny wydech S6 w rozsądnych pieniądzach.
I mój kolejny pomysl jest taki ze po prostu zamontuje wydech od RS6 który można wyrwac naprawdę tanio. Bedzie bez rzeźby, z klapami Nie wiem tylko jak z glosnoscia czy nie będzie za cicho.... Najwyzej wtedy będę się martwic..... Wydaje mi się ze mimo klap RS6 w serii tez jest cicho
Jak by co to będę miał na sprzedaż wycięte klapy Może komus się przydadzą
@roman_tyk: a Ty swojego się pozbywasz?? |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
roman_tyk

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 128 Skąd: Waw
|
Wysłany: 2019-01-05, 20:44
|
|
|
sprzedal sie w dwa dni.
Jesli chodzi o wydech mam fotki i filmik goscia co zalozyl chinskie przepuistnice x2 przed tlumikami. Postaram sie wrzucic |
_________________ A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm |
|
|
|
 |
LT16

Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2019-01-08, 23:07
|
|
|
Dziś założyłem wydech od RS6 C7 do audi A6 C7 3.0TFSI i powiem szczerze nie jestem zadowolony z efektu . Wydech chodzi bardzo głośno i jest bardzo minimalna różnica miedzy zamknięta a otwarta przepustnica a wydech zamiast rasowego dzwieku V6 bardziej emituje pełny przelot powyżej 3 tysięcy obrotów. Wydaje mi sie ze jest tu problem w tym iż 3.0TFSI ma kompresor a 4.0TFSI z RS6 ma dwie turbiny i wydech jest wystrojony pod dany silnik . Montując wydech od RS6 z przepustnicami miałem na myśli tak jak kolega Brzoza włączanie na pilota głosniego rasowego dźwięku a jak tylko chciałem mieć cisze to zamykam przepustnice i jest cisza. Niestety nie wiem co teraz z tym zrobić bo wydech jest za głośny zarówno na otwartej przepustnicy jak i zamkniętej . Może ktoś sobie przerobił wydech w taki sposób aby to działało w 3.0 tfsi |
|
|
|
 |
Brzoza

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-01-09, 23:57
|
|
|
Masz jakiś filmik?
Zalozyles wydech normalny czy sportowy? Klapy sa w tych samych miejscach tłumika (na końcu) czy w roznych?
Czym sterujesz przepustnice?
Czyli wygląda na to ze trzeba przerobić orginalne puszki... i zrobić po prostu Y rozejście na przelot i drugi koniec do tłumika.. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
LT16

Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2019-01-10, 18:46
|
|
|
Nie mam filmika . Załozyłem wydech od RS6 , przepustnice sa za końcowymi wydechami w tych samych miejscach , sterowanie zrobiłem ze zwykłego sterownika do wydechu wyrzucając elektronikę z silników przepustnicy ponieważ wyjścia z wtyczki silników to masa, +12V i sterowanie z komputera wiec ciężko do ogarnięcia żeby było oryginalnie sterowane.
Bede próbował przespawać do oryginalnego wydechu a6C7 tylko końcowe wydechy z RS6 poniewaz wydaje mi się że ten X-pipe który jest przed środkowym wydechem najwięcej wytłumia , robi lepsze ciśnienie w wydechu i bez niego też silnik V6 z kompresorem traci na niskich obrotach i nie zbiera sie tak jak powinien od zera. Jak tylko ogarnę to napisze jaki jest efekt .
Podsumowując to wydech od RS6 w zwykłej A6C7 3.0TFSI chodzi jak polonez bez wydechu. |
|
|
|
 |
Brzoza

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-01-13, 10:52
|
|
|
Trzeba było nagrac chociaż telefonem, dla potomnych..
Ja chce podmienić tylko puszki, ew wraz ze srodkowym tłumikiem w zaleznosci jak będzie glosno.
A Ty od którego momentu wymieniles wydech? Od downpipe? A co ze srednica? RS6 i 3.0 maja taka sama srednice wydechu? Spadek ciśnienia i momentu może być wlasnie spowodowany za duza srednica. 3.0 z programem może lepiej by się wtedy spisywal.
Masz może jakies zdjęcia czy cos? |
|
|
|
 |
LT16

Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2019-01-16, 00:29
|
|
|
wydech środkowy w RS6 niczym się nie rózni od wydechu w A6 wiec nie ma sensu wymieniać środkowego wydechu . co do średnic to wydech z RS przed środkowym tłumikiem na łaczeniu ma srednice 65mm po wierzchu a wydech w A6 ma 60mm wiec jest róznica 5mm na średnicy . Myśle że X-pipe który jest przed środkowym wydechem robi robotę . Ja osobiście przespawałem same końcowe tłumiki bez rur. Po programie który bede robił napewno wiele zmieni się jeszcze w dzwieku ponieważ ilość spalin wyrzucanych bedzie wieksza. Nie mam narazie jak zrobić zdjeć oraz filmu ale na pewno wrzucę niedługo |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
|