Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: PieterB
2018-08-07, 09:59
Rozciety wydech 3.0 TFSI
Autor Wiadomość
Brzoza 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 41
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-08-06, 22:17   Rozciety wydech 3.0 TFSI

Witam,
czy ktoś ma zdjecie rozciętego wydechu - końcowej puszki z A6 C7 TFSI? Ale interesuje mnie tylko taka wersja. Nie tdi, nie s6 tylko i wyłącznie C7 3.0 TFSI. Nie chce ucinac u siebie zanim nie zobaczę "co w trawie piszczy" i jezdzic tylko z jedna puszka <lol>

[ Dodano: 2018-08-13, 23:25 ]
Widze nikt nie eksperymentuje :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 130
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-08-14, 18:39   

szukasz dzwieku rasowego v6?
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 512 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9321
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-08-14, 19:06   

W 3.0 TDI tłumiki końcowe tak wyglądają, więc w 3.0 TFSI będzie podobnie, bo wątpię, aby specjalnie tworzyli wiele wersji, które aż tak różniłyby się :p .

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
amisz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 204
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-08-14, 20:58   

Jak bedziesz potrzebował to mam na sprzedaż końcowe tłumiki od 3.0 tdi
_________________
SPRZEDAM A6C7 https://www.a6klub.pl/aud...c04e39cbcf8377f
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 130
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-08-14, 22:47   

na audizine szukales? tam multum ludzi reza 3.0tfsi to pewnie maja patenty.
ja bym poszedl w wydech z klapa na przycisk
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
Brzoza 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 41
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-08-15, 16:06   

roman_tyk napisał/a:
szukasz dzwieku rasowego v6?

Na razie kombinuje i zbieram potrzebne elementy ;)
roman_tyk napisał/a:
ja bym poszedl w wydech z klapa na przycisk

i tak tez będzie zrobione :)
mat1324 napisał/a:
W 3.0 TDI tłumiki końcowe tak wyglądają, więc w 3.0 TFSI będzie podobnie, bo wątpię, aby specjalnie tworzyli wiele wersji, które aż tak różniłyby się

Chyba pierwszy raz się mylisz, ale dopóki nie rozetne swojego nie potwierdze w 100%) :p

W necie przejrzalem już wszystkie fotki rozciętego wydech z C7 roznych wersji.
Sam mam kupione puszki od sportowego wydechu z S7 i tam np. kazda z puszkek ma w srodku inna konstrukcje.
Tak wiec podejrzewam, ze TFSI tez ma pare drobnych zmian vs TDI.
Ale ponieważ chce mieć wersje stealth jak potrzeba i glosna kiedy indziej, być może wlasnie te niuanse w budowie maja znaczenie. Seria jest mega cicha i tak musi zostać. Ale za dotykiem przycisku ma być przyjemniej dla uszu :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 512 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9321
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-08-16, 01:38   

Napisałem, że będą podobnie wyglądać, więc rozmieszczenie może być inne, ale zasada ta sama :) .
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 130
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-12-02, 21:04   

@Brzoza i jak udalo sie cos zmajstrowac?
Seryjny wydech w 3.0tfsi jest tak cholernie cichy ze wogole nie slychac silnika w kabinie.
Przydałby się czerwony przycisk, który podcisnieniowo lub elektrycznie sterowałby klapami koncowych tlumikow
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
Brzoza 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 41
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-12-29, 14:30   

Przepraszam ze tak pozno odpowiadam, ale praca zupełnie mnie pochlonela oraz inne sprawy, które zepchnely na bok prace z wydechem.
Wydech, a raczej klapy będą sterowane pilotek z kabiny. Zakupilem taka zabawke - https://www.awe-tuning.co...-exhaust-remote do kontroli oryginalnych klap w wydechu. Do tego kupiłem używany wydech od A7, żeby wykorzystać tłumiki i je przerobić Niestety okazało się ze to wersja Sport tlumikow i każdy jest inny. Jeden ma klapy przes tłumikiem i inna budowę w srodku, drugi ma klape za jednej z wylotowych rur. Ale tego dowiedziałem się po rozcięciu obu puszek..



https://zapodaj.net/107cea7bea74b.jpg.html

Pozniej pomyslalem, ze w takim razie skoro nie wykorzystam tego co mam, rozetne swoje puszki i zrobie tak, ze w srodku puszki będzie Y i jeden koniec będzie sterowany klapa wprost od silnika z pominieciem rozonansu puszki, a drugi już normalnie, tak aby spaliny pokonaly taka droge jak w orginale. Niestety nikt takiej rzeźby tlumikow nie chce się za bardzo podjąć w normalnych pieniądzach.
Do tego dochodzi kłopot znalezienia spojlera pod podwojny wydech S6 w rozsądnych pieniądzach.
I mój kolejny pomysl jest taki ze po prostu zamontuje wydech od RS6 który można wyrwac naprawdę tanio. Bedzie bez rzeźby, z klapami Nie wiem tylko jak z glosnoscia czy nie będzie za cicho.... Najwyzej wtedy będę się martwic..... Wydaje mi się ze mimo klap RS6 w serii tez jest cicho

Jak by co to będę miał na sprzedaż wycięte klapy Może komus się przydadzą :)

@roman_tyk: a Ty swojego się pozbywasz??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 130
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-01-05, 20:44   

sprzedal sie w dwa dni.
Jesli chodzi o wydech mam fotki i filmik goscia co zalozyl chinskie przepuistnice x2 przed tlumikami. Postaram sie wrzucic
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
LT16 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Krosno
Wysłany: 2019-01-08, 23:07   

Dziś założyłem wydech od RS6 C7 do audi A6 C7 3.0TFSI i powiem szczerze nie jestem zadowolony z efektu . Wydech chodzi bardzo głośno i jest bardzo minimalna różnica miedzy zamknięta a otwarta przepustnica a wydech zamiast rasowego dzwieku V6 bardziej emituje pełny przelot powyżej 3 tysięcy obrotów. Wydaje mi sie ze jest tu problem w tym iż 3.0TFSI ma kompresor a 4.0TFSI z RS6 ma dwie turbiny i wydech jest wystrojony pod dany silnik . Montując wydech od RS6 z przepustnicami miałem na myśli tak jak kolega Brzoza włączanie na pilota głosniego rasowego dźwięku a jak tylko chciałem mieć cisze to zamykam przepustnice i jest cisza. Niestety nie wiem co teraz z tym zrobić bo wydech jest za głośny zarówno na otwartej przepustnicy jak i zamkniętej . Może ktoś sobie przerobił wydech w taki sposób aby to działało w 3.0 tfsi ??
 
 
Brzoza 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 41
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-01-09, 23:57   

Masz jakiś filmik?
Zalozyles wydech normalny czy sportowy? Klapy sa w tych samych miejscach tłumika (na końcu) czy w roznych?
Czym sterujesz przepustnice?

Czyli wygląda na to ze trzeba przerobić orginalne puszki... i zrobić po prostu Y rozejście na przelot i drugi koniec do tłumika..
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
LT16 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Krosno
Wysłany: 2019-01-10, 18:46   

Nie mam filmika . Załozyłem wydech od RS6 , przepustnice sa za końcowymi wydechami w tych samych miejscach , sterowanie zrobiłem ze zwykłego sterownika do wydechu wyrzucając elektronikę z silników przepustnicy ponieważ wyjścia z wtyczki silników to masa, +12V i sterowanie z komputera wiec ciężko do ogarnięcia żeby było oryginalnie sterowane.
Bede próbował przespawać do oryginalnego wydechu a6C7 tylko końcowe wydechy z RS6 poniewaz wydaje mi się że ten X-pipe który jest przed środkowym wydechem najwięcej wytłumia , robi lepsze ciśnienie w wydechu i bez niego też silnik V6 z kompresorem traci na niskich obrotach i nie zbiera sie tak jak powinien od zera. Jak tylko ogarnę to napisze jaki jest efekt .
Podsumowując to wydech od RS6 w zwykłej A6C7 3.0TFSI chodzi jak polonez bez wydechu.
 
 
Brzoza 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Wojtek
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 41
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-01-13, 10:52   

Trzeba było nagrac chociaż telefonem, dla potomnych..
Ja chce podmienić tylko puszki, ew wraz ze srodkowym tłumikiem w zaleznosci jak będzie glosno.
A Ty od którego momentu wymieniles wydech? Od downpipe? A co ze srednica? RS6 i 3.0 maja taka sama srednice wydechu? Spadek ciśnienia i momentu może być wlasnie spowodowany za duza srednica. 3.0 z programem może lepiej by się wtedy spisywal.
Masz może jakies zdjęcia czy cos?
 
 
LT16 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Krosno
Wysłany: 2019-01-16, 00:29   

wydech środkowy w RS6 niczym się nie rózni od wydechu w A6 wiec nie ma sensu wymieniać środkowego wydechu . co do średnic to wydech z RS przed środkowym tłumikiem na łaczeniu ma srednice 65mm po wierzchu a wydech w A6 ma 60mm wiec jest róznica 5mm na średnicy . Myśle że X-pipe który jest przed środkowym wydechem robi robotę . Ja osobiście przespawałem same końcowe tłumiki bez rur. Po programie który bede robił napewno wiele zmieni się jeszcze w dzwieku ponieważ ilość spalin wyrzucanych bedzie wieksza. Nie mam narazie jak zrobić zdjeć oraz filmu ale na pewno wrzucę niedługo
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: