Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[retrofit] Tempomat (zwykły) - doposażenie
Autor Wiadomość
koleś1 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Piotrek
Wiek: 47
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 32
Skąd: Świętochłowice/Śląsk
Wysłany: 2017-11-26, 21:46   

Fisichella4 napisał/a:
A miałeś jeszcze napisać co może być z tym ESP


U mnie było tak, że kontrolka ASR (nie mam ESP ale to nie ma znaczenia) zapalała się równo 10 minut po przekręceniu kluczyka. Za każdym razem.

Błąd miałem w silniku:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Part No: 038 906 019 NL
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 7458
Coding: 00102
Shop #: WSC 13765
VCID: 6E3619B7B99806622772EB-4B00
TMBHS46YX74145888 SKZ7Z0F3970013

1 Fault Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0

W CE:
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 25775
Shop #: WSC 06402
VCID: 3C92E3FFBF64A4F2D966C1-515E

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Problem był w przwodach, które wychodzą z alternatora i jeden idzie do sterownika silnika a drugi do CE.

Oba kabelki przechodzą przez dwupinową wtyczkę w okolicy rozrusznika i tam najczęściej dochodzi do ich uszkodzenia.

Ja nie dociekałem, który jest uszkodzony tylko puściłem nowe od alternatora do komputera silnika i do złączy na ścianie grodziowej.

Tak to naprawiłem. Tak to jest w Fabii. Może w Audi też tak jest?

Przydałby się ktoś kto ma schematy i Ci to sprawdzi.
_________________
Tempomaty w grupie VAG. Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
predki 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Predki
Pomógł: 15 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 1015
Skąd: legnica
Wysłany: 2017-11-27, 06:21   

a moze regulator po mału siada
_________________
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
 
 
wzurrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 16
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-11-27, 20:38   

hej. u mnie sytuacja się zmieniła. zamiast modułu 4F0953549 zamontowałem 4F0953549c
z audi a8.co prawda mam avanta ale udało mi sie odpalić pełny fis z manetki limuzynowej. potem sobie dołoże wersje kombiacką :)
kierownica multifunkcyjna odpalona.
tempomat jeszcze nie ale nie widzę tu narazie problemów żeby miało nie pójść.
po włączeniu Fisu błąd spryskiwaczy z wiadomych przyczyn, błąd przepalonej żarówki wstecznego pomimo tego ze była faktycznie przepalona i wymiany na nową dalej wali błędem.
problem jest też z ESP- błąd 00778(004) faktycznie takie błędy kolegom wyskakiwały, ale mam problem że u mnie nie chce przyjąć adaptacji. wpisuje 40168-> przyjmuje ale błąd nie chce zniknąć
w bloku 5 pomiarowym mam kąt skrętu bez względu na ruch fajery cały czas mam 0 stopni, chociaż tabelka z przyspieszeniem reaguje na szybki ruch kierownicą z wartości w okolicy 0,45-0,80 do wartości ponad jeden, więc coś widzi,,, czy walczyliście z podobnym problemem?
aha jeszcze w bloku basic settings w kanale 01 w 3 bodajże zakładce mam na zielono locked. rozkładam ręce i wątpie żebym to samodzielnie odpalił. jakieś pomysły? :[
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Fisichella4 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-11-29, 13:02   

Koleś1 sprawdze to na dniach ale wystapil niestety drugi problem bardziej denerwujacy a muanowicie blad dwoch sond lambda a dokladnie grzanie sond mam te bledy.. wystepuja tylko przy odpaleniu nastalo to mniej wiecej przy montazu tempomatu.. wypinalem dwie wtyczki biala i czerwona noze nie wpialem dokladnie? Czy cos innego moze byc? Jak blad skasuje podasz jazdy ro nie wraca ale przy odpaleniu zawsze wroci.. czytalem wlasnie ze to jest od posgrzewania sond kurna dwie na raz by padly chyba nie?Moze jakis przekaznik maja albo bezliecznik <nerwus> ?


Wzurr
Ja k ja wymienilem tasme kierownicy a ty raczej tez musiales to nie moglem jej adoptowac ( czujnik skretu) moja adoptowalem nie wpisujac kodu tyljo wszedlem w blok nr 1 potem chyba kliknalem go i tak z dwa razy bylo ok.
 
 
wzurrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 16
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-11-29, 13:56   

no u mnie się po częsci sprawa wyjaśniła. więc ten moduł od a8 to był 4e0 i wszystko na tym module odpaliłem oprócz esp- po prostu nie widział ruchu kierownicy a błąd oznaczał brak komunikacji. zamontowałem stary. żadnej adaptacji przejazd 10m kontrolka zgasła jest ok.
myślę może to wina taśmy. montuje pełną taśmę z a8. razem z czujnikiem kąta skrętu. kontrolka od esp zapalona przejazd 10 m i jest ok. więc wszystko wskazuje na to że a6 nie może się dogadać z modułem z a8. a z racji tego że mam golasa( bez żadnej literki(w ogole nie mogę zapisać ani board computer ani tempomatu)) muszę go wymienić.
teraz pytanie, który obsłuży mi
pełny Fis
multi łil
i tempomat( zwykły)??
 
 
Fisichella4 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-11-29, 22:44   

549 b lub c napewno wydaje mi sie ze 549a tez bo mial wejscia do kiery multi. A 549 nie mial tam pinow.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
wzurrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 16
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-11-30, 00:29   

dzwoniłem do gościa, który rozbiera i sprzedaje graty od Audic. Ma w ofercie wersje z literką "a" ale powiedział że wszystkie które rozbierali miały tempomat i multifunkcje. Może jutro uda mi się odebrać i mam nadzieje że wieczorem przekaże pozytywne, potwierdzone info :)

[ Dodano: 2017-11-30, 15:13 ]
Czołem fanatycy :)
włożyłem moduł fajery 4F0953549 A wszystko poszło.
Problem z żarówką wstecznego wyglądał tak" kupiłem nową żarówke za okrągłe 4 zyla, zdemontowałem boczek wyjąłem konsolke z żarówkami- zdemontowałem spaloną i zamontowałem..." spaloną":)"
wali mi błędem sprysków ale mam jescze n adzieje że moge mieć czujnik bo nie mam płynu w zbiorniku, muszę kupić, w module kierownicy włączyłem tempomat,
teraz jak go zakodować do Ecu? w kodowaniu dodać jakąś wartość? tylko w ecu mi sie nie pokazuje pomocnik z opcjami, kabelek postaram się wyciągnąć pod maskę i zaatakować go z drugiej baśki :D
 
 
Fisichella4 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-11-30, 18:31   

Noo to super jal 549a poszlo. A wiec kodujesz w 01 engine potem jak masz aktywna opcje 11 coding to tam wpisujesz kod( 11.. cos tam sprawdz strone wczesniej) klikasz ok i powinien juz dzialac. Jesli 11 masz nieaktywne to dajesz 01 engine 07 coding help coding i potem bajt 6 i zaznacz bit 1 ale jesli ty masz kiere multi itp to bedziesz musial zaznaczyc chyba jeszcze dodatkowe bity. W tym temacie masz gdzies napisane ktory bit.


A co do mojej ikonki esp wyczytalem w necie ze to moze byc uszkodzony wlacznik swiatel stop a blad od niego tez mam.. dzisian zobacze czy yen blad uruchamia sie jak wcisne na dluzej hamulec.. ale juz go zamowilem.
 
 
wzurrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 16
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-12-01, 00:11   

Fisichella4 a od strony ecu kabelek wpinałeś czy lutowales?
Masz może jakies zdjęcie jak to polaczyłeś? Albo przynajmniej kolor przewodu od strony komory silnika?
Chce się upewnić ze u mnie jest ten przewód bo nic mnie już nie zdziwi.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Fisichella4 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-12-01, 13:47   

Od strony ecu lutowalem bo zakupilem za duze piny... masz opisane na wtyczce ktory pin to ktory.. spokojnie dasz rade mialem te same obawy <lol> pin chyna 10 bedzie pisalo wypialem wtyczke z dolua pptem z gory od strony maski i tam sobie lutowalem. A rozwiazales problem z zarowka wstecznego o mam to samo po instalacj8 manetki.
 
 
wzurrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 16
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-12-01, 15:30   

tak. wsadziłem sprawną:) masz avanta? podmień zarówki najpierw czy coś. a może jakiś bezpiecznik?
 
 
Fisichella4 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-12-01, 16:31   

Nie no mam sedan widze ze mam zle napisane w opisie.. ale jak wsadzilem zarowke led to sie zapala przy wstecznym na chwile i gadla bo to byla zwykla zarowa bez can...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
wzurrr 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 16
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-12-01, 17:00   

szczerze powiem trochę grzebie w Can ale żarówek can nie widziałem :)
ja mam takie wytłumaczenie, że masz jakąś złą żarówke zamień z prawej na lewą i zobacz co się będzie działo. wg mnie to komp puszcza napięcie potem diagnostyka widzi że coś jest nie tak i rozłącza ci obwód. więc nie gaśnie żerówka tylko komputer rozłącza Ci napięcie. najpierw zamień prawą z lewą i zobacz czy błąd przeniesie się na drugą stronę
 
 
Fisichella4 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Malbork
Wysłany: 2017-12-01, 18:39   

Nie no ja juz tak mialem nie raz ze jak wynienilem to seiatlo wracalo po jamims czasie bo komo odlaczal i cos tam.. no sproboje
 
 
kubavit 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Kuba
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-12-16, 16:13   

Cześć - świetny poradnik, dzięki !

Niestety mam pewien problem :(
Dołożyłem tempomat, uaktywniłem go w sterowniku kierownicy i w bloku pomiarowym reaguje.
Chcą aktywować w sterowniku silnika (Coding II) odrzuca mi kod 11463. (A6 C6 2.7 TDI 2005)

Ktoś ma pomysł jak rozwiązać problem ?
Z góry dzięki,
Kuba
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: