Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Pukanie przy lewym kole z przodu
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 636 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11076
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-28, 13:03   

Na zgaszonym aucie może delikatnie pukać, ale po odpaleniu i wytworzeniu ciśnienia w układzie nie ma prawa stukać.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 127
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-08-04, 23:04   

Witam koledzy byłem na porządnej diagnozie i problem jest taki ze mam do wymiany wspornik ( górny) mocowania amortyzatora. Jest zerwana jedna śruba mocująca no i jeszcze przekładnia kierownicza do regeneracji. Stuka przy zapalonym silniku. Wspornik już zamówiony w Aso 520zl ze śrubami i podkładkami
 
 
dave777 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dawid
Dołączył: 22 Mar 2019
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-07, 20:15   

to masz szczescie, że udało Ci sie zdiagnozować. ja już byłem u 3 diagnostów i żaden nic nie znalazł
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

KrzysztofP 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Krzysztof
Wiek: 32
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-08-07, 22:13   

To tak jak ja 4 stacje diagnostyczne kilku mechaników i nic kazdy wszystko sztywne nie ma sie do czego doczepic a dalej jak stuka tak stuka :( ja u siebie nie mam górnych mocowań przy pnełmatyce
 
 
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 127
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-08-08, 23:32   

Ja mysle ze po wymianie tego wspornika i zregenerowaniu przekladni kierowniczej bedzie wreszcie cisza bez pukania.Jak myslicie koledzy czy regeneracja przekladni to dobry pomysl? Bo na nowa to mnie chyba nie stac niewiem ile kosztuje w aso ale zapytam z ciekawosci i napisze wam jaki koszt.Ale napewno nie bedzie tania a regeneracja okolo 1500zl takie mam info warsztatu.Wiec kolo 2tys sie zmieszcze chyba na gotowo.

[ Dodano: 2019-08-09, 23:40 ]
Witam koledzy tak jak obiecałem podam wam info ceny nowej przekładni do mojej audi. Byłem dziś odebrać części z aso i zapytałem o cenę. Nowa przekładnia koszt to 8.800 zł masakra <zalamka> :shock:

[ Dodano: 2019-09-08, 14:53 ]
Hej kolefzy wracam do tematu pukania poniewaz dalej puka :[ Jestem po wymianie tego wspornika i po regeneracji przekladni kierowniczej i dalej puka ale juz nie tak mocno i czesto.Nieiwm juz co to puka i puka.Ale teraz zostaly jeszcze poduszki pod skrzynia gumy na sankach bo juz po zatym wszystko wymienione.Wiec zrobie najpierw te poduszki pod skrzynia i zobaczymy co dalej bedzie.A co do przekladni to byla dobra zadnych luzow nie bylo tylko sprawdzili i wymienili uszczelnienia.
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 401
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2019-09-09, 08:46   

nie robiłeś gum na sankach? te tuleje lubią pukać i są ciężkie w diagnozie ale nie drogie.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 127
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-09-09, 14:02   

No wlasnie ze tych gum na sankach nie wymienialem jeszcze.A to jest troche roboty z tym bo trzeba caly silnik podwiesic ponoc? Ale dziwne jest to ze jak mocniej nacisne na hamulec to to pukanie znika wtedy.
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 401
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2019-09-09, 14:13   

znika bo obciążasz przód i całość się dociąża. Dla mnie w a6 zaraz po wahaczach to jest podstawa. Zrobiłem z swojej poprzedniej cały zawias i okazało się, że dalej puka, po wymianie tulei sanek cisza i lepsza precyzja prowadzenia
 
 
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 127
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-09-09, 15:31   

Jakie tuleje do sanek zakupic tzn jakiej firmy? Napewno bedzie potrzeba jechac do jakiegos porzadnego warsztatu zeby to zrobic bo sanki trzeba wyjac i na prasie te tuleje zrobic?
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 636 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11076
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-09-09, 20:37   

Pukanie od sanek słychać przeważnie podczas wjeżdżania/zjeżdżania z krawężnika :) . Jeśli chodzi o tuleje, to tylko i wyłącznie oryginał lub Lemforder.

2x 4F0399415C (przód) - LEMFÖRDER 35315 01
2x 4F0399419E (tył) - LEMFÖRDER 35316 01

Silnik wystarczy podeprzeć od spodu, a z sankami to najlepiej wybrać się na porządną prasę.
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 401
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2019-09-09, 22:18   

Tuleje ok 250 zł, za wymianę zapłaciłem ok 250 zł
 
 
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 127
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2020-03-22, 17:33   

Witam.Powracam do tematu tych gum sanek.Gumy mam zakupione LEMFORDER i w tym tygodniu moj mechanik ma mi wymieniac te gumy sanek i dwie poduszki ze skrzyni biegow.Czy ktos mi moze napisac czy potem trzeba uatawiac geometrie (zbieznosc) czy cos w tym rodzaju?
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 636 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11076
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2020-03-22, 22:36   

Oczywiście, że tak :) .
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Przemysław
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 401
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2020-03-23, 09:44   

no tak, pewnie, że tak. Żeby to zrobić w miarę rozsądnie, sanki trzeba zdemontować co znaczy, że mechanik odkręci wszystko łącznie z sankami i oczywiście nie trafi z każdą częścią w jej miejsce więc geometria jest absolutnym must have w takim przypadku
 
 
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 127
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2020-03-25, 10:55   

Dzieki koledzy.Autko juz u mechanika mysle ze po wymianie tych tulei sanek i poduszek skrzyni biegow juz przestanie pukac bo juz wtedy bedzie wszystko wymienione wraz z zawieszeniem.Napisze jak jest po wymianie pozdro
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: