Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Pukanie przy lewym kole z przodu
Autor Wiadomość
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 116
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-04-29, 22:05   

Witam.Wracam do tematu stukania bylem na stacji diagnostycznej i stwierdzili ze mam gorny wahacz wybity dodam ze jest nowy 4 miesiace temu wymieniony firma LEMFORDER.To normalnie masakra.Jak wymienie to napisze czy jest ok.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 252
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-04-29, 22:24   

A widziałeś ten luz na nim, bo nie wydaje mi się że lemforder po 4 miesiącach skończył żywot.
No chyba że to nie lemforder.
 
 
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 116
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-04-29, 22:53   

Jest wyczuwalny sam trzymalem za koncowke tam gdzie kulka jest na wahaczu i pan diagnosta na szarpakach kolem obracal lewo prawo

[ Dodano: 2019-06-23, 23:07 ]
Witam koledzy.Powracam do tematu poniewaz dalej nie zdiagnozowalem tego pukania przy lewym kole dalej puka i puka.Okazalo sie ze jednak te wahacze sa dobre.Bylem juz na trzech stacjach diagnostycznych i to z moim mechanikem i sprawdzali na szarpakach i nic nie stwierdzili.Gumy na sankach sa dobre juz niewiem co mam robic i gdzie szukac problemu.Mam wymienione obydwie poduszki silnika bo byly spekane i dalej puka.Jeszcze pozostalo do wymiany koncowka drazka kierowniczego i sam drazek kierowniczy bo tego jeszcze nie wymienialem.Oprocz tego juz wszystko wymienione.Czy macie koledzy jakis pomysl co moze byc powodem tego pukania bo ja juz nie mam sily <zalamka> <zalamka>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Nikostratus 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Piotr
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-23, 23:24   

Czasem potrafią stukać klocki hamulcowe np gdy blaszki klocka wewnętrznego są zbyt słabe i lubią sobie stukotać.
 
 
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 116
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-06-23, 23:38   

Klocki to raczej chyba nie bo jak wcisne hamulec to dalej puka
 
 
KrzysztofP 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Krzysztof
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-07-08, 16:05   

Witam podepnę się pod temat bo mam ten sam problem coś stuka mi w przednim lewym kole, co jest dziwne że zdiagnozowali mi na początku dolny tylny wahacz (ten co leży na nim amor) niby był wybity sworzeń po wymianie dalej stuka jak stukało dodam że jeszcze jakiś miesiąc temu miałem regenerowany przedni lewy miech, ale tam przyszła nowa poducha a amor był w stanie dobrym i powiedzieli ze nie ma sensu go dotykać byłem już kilka razy na podnośniku i każdy z tych mechaników mówi co innego a strasznie mnie irytuje to pukanie.
Dodam ze te głuche stuki naj bardziej słychać jak przejeżdżam przez kolejny jak są wystane na skrzyżowaniach taka jak by tarka a jak koło wpadnie w dziurę mocno lub troszkę mocniej nic nie stuka cisza nic się nie dzieje :(

Proszę podpowiedzcie coś bo już ręce opadają
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 758
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-07-08, 17:11   

Nie wiem jak w C6 jest ale w C7 lubia stukac tuleje banana. Sam juz wymienialem raz i czeka mnie kolejny raz. Po wyjeciu guma wygladala dobrze,nie zerwana,wszyscy diagnosci i mechanik nie widzieli luzu ale ta tuleja w srodku sie rozsypuje,cos tam w niej sie psuje i stuka. Z zewnatrz moze wygladac na stan bardzo dobry jeszcze. A jak juz kiedys ktos wymienil i skrecil na podniesionym aucie to duze prawdopodobienstwo,ze mogla znowu walnac,tak jak wlasnie u mnie.
 
 
KrzysztofP 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Krzysztof
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-07-08, 18:13   

banana - czyli masz na myśli wahacz dolny tylny ?? ?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 582 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10627
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-08, 18:16   

Wahacz prosty (zwany także nośnym) to ten, do którego przykręcony jest amortyzator, a ten drugi z tyłu to właśnie banan, bo ma taki specyficzny kształt :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
KrzysztofP 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Krzysztof
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-07-09, 17:54   

oki w takim razie zaufam wam:) i zamówiłem wahacz dolny tylny lewy jak pisał palec85.
Bo dziś byłem na kolejnej stacji diagnostycznej i koleś nie znalazł nic.
Powiedział, że wszystko sztywne :( ale to chyba dobrze, nie bo nadal coś stuka i jest złe.

Mam ogromną nadzieje ze po zmianie tego wahacza przestanie być słychać to głuche pukanie :(
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 758
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-07-09, 18:27   

No to daj znac czy pomoglo🙂
 
 
KrzysztofP 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Krzysztof
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-07-09, 18:37   

Dam już jutro znać bo jutro wymieniam :) mam tylko wielka nadzieje ze to to :)

[ Dodano: 2019-07-11, 17:07 ]
Witam mała aktualizacja wahacz zmieniony jest lepiej czuć ze jest lekko sztywniej gość co mi zmieniał wahacz to się śmiał że z nowego na nowy he he ale mowie zmienić i nie gadać :)
tak jak pisałem jest lepiej ale dalej jeszcze jest takie delikatne głuche popukiwanie :(

Powiem wam że już nie mam pomysłu zmienię jeszcze łącznik stabilizatora bo za 2 tys km mam olej do zrobienia i jak to już nic nie da to ja się poddaje.

Łącznie 4 stacje z szarpakami (4 inne) na wszystkich wszyscy ze tu nie ma grama luzu
3 mechaników na podnośnik to samo tu nie ma grama luzu

ale każdy co się z nich przejechał autem słyszeli delikatne głuche popukiwanie :(

Macie możne jeszcze jakieś pomysły bo wywaliłem 700zł na dwa wahacze i dalej jest popukiwanie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jochan41 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: jan
Dołączyła: 20 Lis 2014
Posty: 116
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-07-12, 15:41   

Ja wymieniłem tydzień temu końcówkę drążka kierowniczego i drążek kierowniczy i powiem wam ze nic to nie dało 😤😩dalej puka i puka. Mechanik powiedział mi ze to luz na przekładni kierowniczej i ponoć można to zrobić bo jest jakaś regulacja tej przekładni. A to pukanie najbardziej słyszę jadąc po drodze brukowej i po płytach betonowych. Co sądzicie o tym luzie na przekladni i czy można to poregulowac bo ponoć jest ze spodu przekladni jakaś śruba do regulacji?
 
 
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 585
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-07-12, 18:00   

Mechanik dobrze prawi.
oczywiście warunek jest taki ze nie jest za bardzo już wytłuczone.

oprócz tego zostają ci gumy na wózku i lub zaciski hamulca ale to rozpoznasz jak bedziesz jechał i lekko wciśniesz hamulec. czy nie ustaną
 
 
KrzysztofP 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Krzysztof
Wiek: 31
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-07-12, 18:03   

ok a ma ktoś jakiś schemat co kolwieg gdzie znajduje się taka śruba do regulacji i jak to się reguluje ?? ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: