Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przebudowa MMI 3G High HDD na MMI 3G+ z Googel Earth
Autor Wiadomość
angel_lubin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CANA
Imię: Sebastian
Wiek: 46
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Heidelberg (Niemcy)
Wysłany: 2016-11-16, 14:24   

Witam,

Kolego carnivore1 jeśli chodzi o sens wymiany 3G High na 3GP, to odpowiedzi musisz udzielić sobie sam.
Po przebudowie systemu zmienia się całkowicie szata graficzna MMI. Ja dodatkowo zauważyłem znaczna poprawę jakości dźwięku mimo iż nie zmieniałem żadnego z głośników.
Google Maps, Audi Connect czy Traffic Online są super przydatnymi bajerami podczas korzystania z Navi.
Fakt, że jest problem z zamienionymi przyciskami car i telefon ale przełożenie konsoli od Q7 rozwiązuje problem(ja przełożyłem tylko te 2 przyciski).
Co do funkcji to nie zauważyłem żadnych braków. Jednak trzeba po wszystkim dopasować wyposażenie do nowej jednostki i do tego celu ja użyłem VCP.
Mam nadzieję że w miarę udało mi się odpowiedzieć na Twoje pytania.

Pozdrawiam.
_________________
Seba
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carnivore1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CDYC
Imię: Janusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-16, 17:59   

Dzięki za odp., z tymi przyciskami to jak juz ktos wczesniej pisal trochę bez sensu kupowac caly panel za ok. tysiaka, zeby przelozyc 2-3 przyciski, ale z brakujacych funkcji, to moze pierdola, ale stan akumulatora by sie przydal, kojarze ta funkcje z nizszej wersji MMI, czy np. czas dzialania coming/leaving home...
 
 
angel_lubin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CANA
Imię: Sebastian
Wiek: 46
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Heidelberg (Niemcy)
Wysłany: 2016-11-16, 18:27   

No fakt tych 2 rzeczy nie ma 😢
_________________
Seba
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Screw 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dawid
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 525
Skąd: UK/Poznań
Wysłany: 2016-11-20, 09:03   

Angel , cieszę się ze udało Ci się doprowadzić moda do skutku i jesteś zadowolony. Mógłbyś zrobić skan i wrzucić numer jednostki sterującej mmi 3G+ oraz również numer gatka?
Co prawda ja jestem w trakcie składania mmi3g do przedliftowej c6 i muszę wlasnie kupić gatewaya ale znając sam siebie pewnie będę zaraz szukać klamotow do 3g+.
U mnie będzie więcej zabawy bo moduły komfortu wtedy tez będę musiał pozmieniać i na pewno monitor baterii jak przejdę na 20 pinowy gateway.
Możesz podrzucić na PW - mi obojętnie :) z góry dzięki
_________________
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
 
 
predki 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Predki
Pomógł: 15 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 1020
Skąd: legnica
Wysłany: 2016-11-20, 10:25   

ja u siebie robiłem mmi 3g i mam takie rzeczy
gatka mam takiego 4F0907468M
tuner mam taki 4G0035056D
panel mmi 4F1919611S
wyswietlacz 8F0919604
4E0035666K mam taki sterownik mmi na 2 karty sd
moduł akumulatora tez zmieniłem . alternatora nie zmieniałem jeszcze
_________________
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
 
 
angel_lubin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CANA
Imię: Sebastian
Wiek: 46
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Heidelberg (Niemcy)
Wysłany: 2016-11-20, 11:22   

Screw napisał/a:
Angel , cieszę się ze udało Ci się doprowadzić moda do skutku i jesteś zadowolony. Mógłbyś zrobić skan i wrzucić numer jednostki sterującej mmi 3G+ oraz również numer gatka?
Co prawda ja jestem w trakcie składania mmi3g do przedliftowej c6 i muszę wlasnie kupić gatewaya ale znając sam siebie pewnie będę zaraz szukać klamotow do 3g+.
U mnie będzie więcej zabawy bo moduły komfortu wtedy tez będę musiał pozmieniać i na pewno monitor baterii jak przejdę na 20 pinowy gateway.
Możesz podrzucić na PW - mi obojętnie :) z góry dzięki




Hej Kolego.
W załączniku masz foto mojej jednostki, która jest idealna do tej przebudowy..
Jeśli chodzi o Gatka to potrzebujesz taki z N na.na.koncu lub G bo tego możesz bez obaw przeflashowac na N.

img-20140209-wa0001nuk23.jpg
Plik ściągnięto 80 raz(y) 55,81 KB

_________________
Seba
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Screw 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dawid
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 525
Skąd: UK/Poznań
Wysłany: 2016-11-21, 04:28   

Dzieki bardzo predki oraz angel_lubin.

U mnie 4H0 035 666 z SW U0277 i chce na tym odpalic cokolwiek. Albo 3G albo 3G+.
Gatek jedzie do mnie taki sam jak u Predkiego 4F0907468M

Ciekaw jestem czy to wszystko poskladam do kupy czy bede musial zmienic jednak ta jednostke. Pospieszylem sie z zakupami z niemieckiego eBaya bo wszystko szlo od jednego sprzedawcy i nie zauwazylem ,ze jednostka ma H zamiast E w numerze czesci..

Pozdro!
_________________
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
 
 
tomcio1 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CREC
Imię: Tomek
Wiek: 43
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-11-21, 16:14   

Panowie jestem na świeżo po aktualizacji z systemu 3G HDD na 3G+ (bez sim) w A6 z 2010 roku.

Moduł 666H pochodzący z Q5 2015 rok.

Nie wymieniałem przycisków na panelu sterowania - zmieniłem tylko boudrate z 19600 na 9600, by współgrał.

Szczerze mówiąc - wszystko pięknie ładnie, tylko zastanawiam się czy da się uruchomić KAMERĘ COFANIA, którą miałem pierwotnie w wersji 3G HDD (nota bene - pochodzącą z Q7 2012 ;)) ?
_________________
VCP, AVDI, 3G+, MiB2, CP, Parametryzacja, Ktag
 
 
predki 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Predki
Pomógł: 15 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 1020
Skąd: legnica
Wysłany: 2016-11-21, 16:24   

a zegarek z licznika komunikuje sie z mmi ? moduł bateri tezjest na mmi
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carnivore1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CDYC
Imię: Janusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-22, 23:49   

tomcio1 napisał/a:
... zastanawiam się czy da się uruchomić KAMERĘ COFANIA, którą miałem pierwotnie w wersji 3G HDD (nota bene - pochodzącą z Q7 2012 ;)) ?

Nie powiem Ci jak, bo nie wiem, ale potwierdzę, że się da. U mnie po updacie z 3G HIGH na 3G+ kamera działa...
 
 
angel_lubin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CANA
Imię: Sebastian
Wiek: 46
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 19
Skąd: Heidelberg (Niemcy)
Wysłany: 2016-11-26, 11:21   

predki napisał/a:
a zegarek z licznika komunikuje sie z mmi ? moduł bateri tezjest na mmi


Kolego czasami jest tak ze zegar znika po modzie, ale to tylko kwestia poprawnego dopasowania nowej jednostki do wyposażenia auta.
Jeśli chodzi o aku to niestety znika z MMI :(
_________________
Seba
 
 
Screw 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dawid
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 525
Skąd: UK/Poznań
Wysłany: 2017-08-05, 19:42   

Może ktoś numery jednostek z a5/q7/q5 z sim tutaj podrzucić ?
Czy przesiadka pod względem podłączenia quadlocka i ekranu to kwestia zmiany jednostki czy są jakieś różnice w pinach ?

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
VAGPatrick 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Patrick
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 151
Skąd: Sieraków Śląski
Wysłany: 2017-08-07, 05:11   

Scree odezwij sie do mnie na PW
_________________
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia
 
 
Screw 


Model: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dawid
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 525
Skąd: UK/Poznań
Wysłany: 2017-08-09, 06:57   

VAGPatrick napisał/a:
Scree odezwij sie do mnie na PW


Tak tez już zrobiłem :)

Numery jednostek nadal potrzebne. Info na temat gatka tez by się przydało czy to chodzi na jakiejkolwiek rewizji po lifcie 20pin czy koniecznie mysi być 5cio kanałowy jak N czy G ?
 
 
predki 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Predki
Pomógł: 15 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 1020
Skąd: legnica
Wysłany: 2017-08-09, 06:59   

A ty co znów zmieniasz ?
_________________
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: