[A6c4] instalacja komputera w desce
Z angola ponoć się da poprzekładać ale nie spotkałem się z przypadkiem że komus fizycznie udało się przełozyć i było wszystko ok. Co do samego wyświetlania zegary anglika mozna VAG'iem potraktować i z mil na km przejść - to napewno da się zmienić. Nie mam pewności jak jest z silnikiem ATT ale skoro też jest sterowany z ECU to pewnie bez większych problemów się da.
Witam, mogę się podzielić info w sprawie lcznika z ac/bc od anglika benzyna. Przełożyłem płytę głowną , vagiem bez problemów można zmienić mile na kilometry. Ponadto przelutowałem pamięć C46 z mojego licznika (stan 141k km bo w angolu było 280k km) i przełożyłem zegar prędkości i wszystko dobrze liczy. Założyłem manetkę i działają wszystkie przyciski. Po podłączeniu jeszcze sygnału spalania z 12 pinu ecu (środkowa czerwona kostka) silnik mam 1,8 ADR, wszystko działa poprawnie tzn. średnie i chwilowe spalanie dystans, średnia prędkość i oczywiście w kilometrach na godzinę. Nie mostkowałem do masy pinów od lamp i po włączeniu zapala mi sie OK, nie pojawia sie olejarka. Może ktoś z kolegów może powiedzieć jakie powinny się wyswietlać komunikaty na AC po włączeniu stacyjki. Chętnie pozyskam uszkodzony wyświetlacz BC opisany w jednostkach km/h i ltr. Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga