witajcie
Dokonałem w swoim AEL-u wymiany zegarów na wersje z AC/BC + tempomat, jednak nie wszystko działa jak należy....mianowicie:
1- w trakcie jazdy dane BC wyświetlają się poprawnie, natomiast po zgaszeniu auta komputer nie pamięta żadnych danych (średniego spalania, przebytej drogi, zużytego paliwa itd) - liczy wszystko na nowo od kolejnego odpalenia auta, a wydaje mi się że nie powinno tak być.
2 - zegarek działa tylko podczas jazdy, przy postoju bez pracy silnika przestaje działać.
3 - kontrolka poziomu oleju nie zapala się podczas włączenia zapłonu - BC daje jedynie info OK - być może ma tak być - napiszcie proszę.
4 - nie działa sprawdzanie poziomu płynu chłodzącego (po odpięciu czujnika od zbiornika komputer nie wyrzucił żadnej informacji)
Wszystkie piny raczej są prawidłowo podpięte - całość wymiany na AC/BC robione wg instrukcji na forum (tu podziękowania dla autorów).
Po przeszukaniu forum widzę, że wiele osób bawiło się w wymianę zegarów - być może ktoś przerabiał takie problemy.
Najistotniejsze dla mnie są problemy 3 i 4, chociaż pozostałe też chciałbym rozwiązać.
z góry dzięki za wszelkie sugestie
Problem po wymianie licznika na wersje AC/BC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
- Lokalizacja: podkarpacie
Zapodaj stary liczniki
Jak na starym dziala zegar po zgaszenu a na nowym nie to masz do bani te nowe zegary,zdarza sie że zegary mogą mieć ścieżki upalone zwłaszcza jak ktoś grzebał wcześniej nieumiejętnie.
Ja w moim aucie zalozylem zegary biale eskowe i dzialają p&p
Byćmoże masz spalony bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie,zegary mają kilka pinow z zasilaniem,znajdz rozpiske pinow i latwo dojdziesz gdzie brakuje napiecia
Jak na starym dziala zegar po zgaszenu a na nowym nie to masz do bani te nowe zegary,zdarza sie że zegary mogą mieć ścieżki upalone zwłaszcza jak ktoś grzebał wcześniej nieumiejętnie.
Ja w moim aucie zalozylem zegary biale eskowe i dzialają p&p
Byćmoże masz spalony bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie,zegary mają kilka pinow z zasilaniem,znajdz rozpiske pinow i latwo dojdziesz gdzie brakuje napiecia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 paź 2011, 20:12
- Lokalizacja: Mielec/Podkarpackie
Na starych zegarach wszystko działało jak należy, w nowych raczej nie było grzebane bo jest jeszcze nienaruszona plomba producenta.
Bezpieczniki sprawdzone i są ok, pozostaje mi jak piszesz sprawdzać napięcie na pinach, może zimne luty ?
Dario napisz czy podczas włączenia zapłonu pojawia Ci się kontrolka oleju ? czy jedynie OK
Bezpieczniki sprawdzone i są ok, pozostaje mi jak piszesz sprawdzać napięcie na pinach, może zimne luty ?
Dario napisz czy podczas włączenia zapłonu pojawia Ci się kontrolka oleju ? czy jedynie OK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
- Lokalizacja: podkarpacie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga