
[ AJG 2.4 163 KM] Głośna Praca - Klekot Silnika
Witam mam tez problem z klekotem silnika mianowicie jest on na wolnych obrotach a tak to nie rozrząd robiony 20 tyś temu mam papiery na niego poprzedni właściciel to robił tak silnik chodzi dobrze ale czasami zaczyna klekotac na chwile wlasnie nakręciłem prace silnika możecie to obejrzeć i powiedziec cos na ten temat , osobiscie nie wyglada mi to na cos poważnego dzieje sie to z przodu silnika w okolicach wiatraka od 0:30 - 0:40 posluchajcie pozniej to 1:10 sie wtryski z gazu właczaja wiec to mnie nie martwi najwazniejsze jest własnie to 0:30 - 0:40 prosze o to filmik : 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 lip 2011, 18:46
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 lip 2011, 18:46
- Lokalizacja: Ostrołęka
czyli to samo co u mnie było tylko że się u mnie urwała, więc taki halas będzie można zaliczać do rolki urwanej lub jej uszkodzenia. Mamy nadzieje że w przyszłości ten temat rozświetli problem przyszłym forumowiczom. jeżeli chodzi o koszt to tak jak napisales ale radze nie patrzeć na tą za 35 zł :P i skupic się również na konkretnej śrubie która ma utrzymywać rolke na swoim miejscu, gdyż jest poddawana dużym obciążeniom.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rolka owszem, śruba jest o konkretnej twradości, niestety panowie "mechanicy" często dociągają bez dyno, i jest po śrubiepawel_puma2 pisze:czyli to samo co u mnie było tylko że się u mnie urwała, więc taki halas będzie można zaliczać do rolki urwanej lub jej uszkodzenia. Mamy nadzieje że w przyszłości ten temat rozświetli problem przyszłym forumowiczom. jeżeli chodzi o koszt to tak jak napisales ale radze nie patrzeć na tą za 35 zł :P i skupic się również na konkretnej śrubie która ma utrzymywać rolke na swoim miejscu, gdyż jest poddawana dużym obciążeniom.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 sty 2012, 06:29
- Lokalizacja: Kutno/Łódź
moment dokręcenia rolki wynosi 47 Nm kup sobie rolke INA to oryginał śruba i podkładka w komplecie każda śruba przy wymianie rozrządu ma określoną siłe dokręcenia jak przeciągniesz to sie rwie a druga sprawa jak za mocno naciągniesz pasek powinno być 15 Nm to takie rzeczy sie dzieją pada szybko pompa wody albo rolka.koła wałków rozrządu na blokadzie dokręć na 55Nm,koło pasowe wału 25Nm,pompa wody 12Nm
Ostatnio zmieniony 22 sty 2013, 16:41 przez bombel1862, łącznie zmieniany 2 razy.
dzięki za dopisanie siły dokręcenia i napięcia właśnie mój klekot stoi rozklekotany i zamówionym rozrządem co do wymiany niestety takiego Patentu bynajmniej ja nie znam musisz cały przód ściągać to jest właśnie wada tych samochodów dla tego ja wymieniam wszystko co jest możliwe łącznie z termostatem i paskiem klinowym napinaczem po to by nie robić jak szlak trafi 2 razy ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
własnie poprzedni wlasciciel tez wszystko wymienił bo mam rachunek ale nie wiem co moglo byc powodem ze ta rolka napinajaca tak "szybko" padła może jakaś wadliwa była , hmnn moze zna sie ktos kto ma jakis patent zeby nie rozbierac całego przodu
jak coś to piszcie pw albo tutaj
mydoom powodzenia zyczę :D
[ Dodano: 2013-01-24, 16:53 ]
tak jak mówiłem byla to wina rolki jeśli chodzi o ten mój klekot , dzisiaj wymienił mi mechanik rolkę i jest wszystko w porzadku nie zdejmował całego pasa przedniego wystarczyło odkręcic lewy wentylator i dał rade


[ Dodano: 2013-01-24, 16:53 ]
tak jak mówiłem byla to wina rolki jeśli chodzi o ten mój klekot , dzisiaj wymienił mi mechanik rolkę i jest wszystko w porzadku nie zdejmował całego pasa przedniego wystarczyło odkręcic lewy wentylator i dał rade

pawel_puma2 pisze:Trzymam kciuki żeby u Ciebie nic poważnego się nie stało i czekamy na relacje co u Ciebie bo objawy takie same u nas. U mnie podsumowując pękła śruba co trzyma rolke i uderzała o koło zamachowe czy jakoś tak :P . Troszke mnie zdziwiło że siedzi tam śruba grubości 8 mmprzecież to utrzymuje cały czas tą rolke powinna tam być chociaż 12 mm. Koszt 0 Zł ze względu na reklamacje. W moim przypadku dobrze się zakończyło gdyż jak przedmówca napisał nie spotkały sie zawory z tłokami.
pawel_puma2 wszystko już wiadome auto naprawione przyczyną klekotu u mnie była uwaga rozjeb.... pompa wody po wymianie wszystkiego chodzi pięknie na szczęście nie ruszyło rozrządu okazał się że na wszystkich częściach są znaczki AUDI?? co ciekawe wiedziałem o wycieku płynu chłodniczego myślałem że z jakiegoś przewodu w końcu lata swoje ma i też prawo popuścić gdzieś delikatnie płynu okazałą się że wyciek był z pompy
