Witam serdecznie
Przez 2 miesiące byłem na delegacji,nie jeździłem autem a przez te siarczyste mrozy wszystko jest możliwe,chcę zaglądnąć do tych dwóch części odmy i ezektora czy wszystko jest ok,gdzie te części się znajdują pod maską i jak to dokładnie wygląda.Proszę o pomoc
[ BES 2.7 250 KM] lokalizacja ODMY i EZEKTORA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Tak to jest w w 2.4 i 2.8
Ezektor znajduje się pod tym cudem zaznaczonym na żółto.
To jest sam ezektor
A to odma która bedzie widoczna po zdjęciu plastików.
Ezektor znajduje się pod tym cudem zaznaczonym na żółto.
To jest sam ezektor
A to odma która bedzie widoczna po zdjęciu plastików.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
I jak było by zapchane to tylko udrożnić i wytrzeć w środku na sucho tak?
Tak czy tak to wydaje mi się że to już po chlebiczku,jeżdżę już drugą zimę tym autem a dopiero teraz o tym dowiedziałem się a ostatnio mam takie dziwne objawy dolewanie oleju i ubytek płynu ze zbiorniczka wyrównawczego i zauważyłem też wyciek oleju pod autkiem żeby to nie była uszczelka bo kaplica
Tak czy tak to wydaje mi się że to już po chlebiczku,jeżdżę już drugą zimę tym autem a dopiero teraz o tym dowiedziałem się a ostatnio mam takie dziwne objawy dolewanie oleju i ubytek płynu ze zbiorniczka wyrównawczego i zauważyłem też wyciek oleju pod autkiem żeby to nie była uszczelka bo kaplica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Tak umyć i udrożnić. Uważaj żeby nie połamać bo jest krucha. A ezektor z tego co wiem to tylko nowy trzeba jeszcze nikomu nie udało się go udrożnić.
Ubytek oleju jest normalny w małych ilościach jeżeli w dużych to prawdopodobnie odma jest nie drożna przez co wywaliło uszczelki.
Co do płynu wyrównawczego to módl się żeby to nie była uszczelka pod głowicą. ( W oleju jest płyn ?) Ta druga łagodniejsza wersja to że ubytek następuje przez dziurawą chłodnicę albo przewód.
Ubytek oleju jest normalny w małych ilościach jeżeli w dużych to prawdopodobnie odma jest nie drożna przez co wywaliło uszczelki.
Co do płynu wyrównawczego to módl się żeby to nie była uszczelka pod głowicą. ( W oleju jest płyn ?) Ta druga łagodniejsza wersja to że ubytek następuje przez dziurawą chłodnicę albo przewód.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Co do ubytku płynu to może być tak jak u mnie znikało troszkę i ciągle dolewałem i okazało się ze ciekło z dodatkowej elektrycznej pompki wody znajduje się pod kolektorem ssącym weź latarkę i zaglądnij czy nie ma tam różowych plam po płynie o ile masz ori płyn.
Co do ubytków oleju to nie chce cię martwić ale mogą to być turbinki.
Co do ubytków oleju to nie chce cię martwić ale mogą to być turbinki.