Ja swoje przetwornice wraz z filtrami przeciwzakłóceniowymi zwracam w ramach gwarancji. Zmieniałem je już 2 razy na nowe i dalej miałem migotanie i przygasanie żarników pier...e za zwrócone pieniądzę zregeneruje sobie odbłyski (bo myślę, że to podstawa przed montażem hid) a w przyszłości dokupię polecane przetwornice.
PZDR
Zwróciłem towar i mam pieniądze w kieszeni (straciłem tylko 50zł za żarniki). Jak zwracałem zestaw pokazałem dla sprzedawcy żarniki, które miały przypalone od środka bańki
Sprzedawca powiedział, że te miganie było najprawdopodobniej spowodowane przez te żarniki (ale żeby dwa były wadliwe to trochę dziwne), jak podczepił do swojej testowej przetwornicy to nawet nie rozświetliły się w pełni a jak zapytałem ile powinno trwać rozgrzewanie to prawidłowo ok 10s a ja musiałem czekać ponad minutę. Dodatkowo powiedział mi, że te przetwornice slim (co on sprzedaje) to są analogowe z jakimiś filtrami. Więc w sumie ja już nie wiem co u mnie było wadliwe czy przetwornice czy żarniki.
Zwracajcie szczególną uwagę czy kupujecie zestaw z cyfrowymi przetwornicami (bo te co ja miałem dawały mi szumy na radio i musiałem dokupić 2 filtry przeciwzakłóceniowe). Najlepiej kupować sprawdzone i polecane zestawy.
krzysztofput, możesz wrzucić mi na PW kilka fotek poglądowych jak wygląda w dzień i w nocy Twój świecący zestaw ? Tzn chodzi mi o różnice w barwie 5000K i 4300K jeśli to nie problem dla Ciebie. Pozdrawiam
Co prawda nie mogę porównać w chwili obecnej barwy 5000k do 4300k bo złożyłem już wszystko do kupy, ale mogę Wam pokazać jaką barwę mają oryginalne palniki D1S 4300k bo akurat próbuje dobrać barwę postojowek do bixenonu i mam kilka zdjęć :
Czy jest różnica między 4300k a 500k ? TAK ! Dla czego tak uważam, wymieniłem u siebie 2szt D1S z racji że przepalił mi sie jeden palnik, wcześniej miałem założone Osramy 5000k i gołym okiem odczuwam różnicę. Efekt i barwa jest porównywalna do tych z A6 co miałem, w deszczu faktycznie... lepiej widać na 4300k ! Na pewno marka palnika też robi swoje ale w oryginale przynajmniej do mnie idą 4300k więc chyba takie będą najlepsze na sucho i mokro również w zestawie z przetwornicami HID
Witam dałem się przekonać waszymi opiniami o xenonie hid i właśnie jestem po montażu udało mi się zamontować bez demontażu lamp żarniki to 4300.Wszystko zamontowane jak pisze autor postu zastanawia mnie barwa światła delikatnie zielonkawa mam jeszcze małe obawy co do przewodów upchanych w lampach czy przy styku z rozgrzanym odbłysnikiem przewody się nie stopią.
krzysztofput, kolego co myślisz o tych przewodach upchanych w lampie czy jest ryzyko przytopienia przewodów jak to wygląda z twojego punktu widzenia odbłyśnik się nagrzewa dosyć mocno.
krzysztofput, dzięki za odpowiedź jestem spokojniejszy dopytuje bo miałem przykre doświadczenie z moim bmw przez zwarcie w instalacji spaliła się prawie cała instalacja po zwarciu przewodów dziękuje i pozdrawiam.
daniel1997, kolego ja już śmigam u Siebie dobry rok czasu na HID'ach i nic się nie dzieje, temperatura ok, nic nie potopiło mi, a km już trochę doklepane więc mogę spokojnie polecić upchanie wszystkiego w lampie. krzysztofput, tak więc u mnie kiedyś kiedyś w przyszłości będzie zmiana to na 4300K póki co jestem po zmianie z 6000K na 5000K i dobrze jest, dopiero miesiąc czasu więc szkoda mi znów przeskakiwać ale w przyszłości bankowo 4300K
Od 2009-10-09 czyli od montażu zestawu trochę KM przelatałem bezawaryjnie na tytułowym zestawie. Wiadomo, montaż montażowi nie równy więc zapewnić w 100% nie mogę innych o całkowicie bezpiecznym użytkowaniu. Jednak z doświadczenia wiem że postępując wg. instrukcji z pierwszej strony nie powinno być żadnych "przygód" Osobiście po wymianie H1 na HID zapomniałem o czymś takim jak światła drogowe (długie) co automatycznie wyklucza kontakt z nagrzanym odbłyśnikiem. Poza tym nic nie ma prawa przytopić okablowania. Jak wiadomo z w/w postów każdy montuje po swojemu (bez demontażu lamp) OK, ale mając lampę "na stole" tak sobie ułożymy wszystko że na prawdę... będziemy spać spokojniej
krzysztofput pisze:zwłaszcza eldo, bo to on jest pionierem na forum hid-ów
trafiłem na porządny zestaw HID, grzech było by nie zrobić manuala z jego montażu
krzysztofput, powiem Ci że ja zauważyłem różnicę, dokładnie zestaw 6000K trochę za bardzo ładuje pod niebiesko, a najbardziej męczy człowieka jazda z takim czymś po deszczu, wymieniłem na 5000K, myślałem że nie będzie różnicy, ale założyłem sobie z prawej 5000K i porównywałem sobie do tych zalatujących na niebiesko 6000K, na drodze podczas deszczu bądź mokrym asfalcie zauważyłem różnicę. W przyszłości będzie zmiana na 4300K :D
jak kupowaliście hidy to zwracaliście uwagę na pręcik w żarniku (u góry albo na dole ) ,czy jest raczej nieznaczący szczegół. Ja mam u góry i nie widzę jakiś nieprawidłowości. Wcześniej było opisane ,że z soczewkami pręcik na dole , a bez soczewek to u góry
no i pojawil sie wielki problem . zakupilem zestaw 6000k , zamontowalem i trzeba bylo wyregulowac swiatelka ale bylo ok ale ze wzgledu ze mieszkam w uk i tu deszcze prawie caly czas i drogi wszystkie czarne wiec swiatlo niezbyt dobre zmienilem zarniki na 4300k. powiem ze nagle o 100% wiecej swiatla na ulicy ale niestety wymagalo ponownej regulacji . i tu zonk bo cos mi w lampie jakby przeskoczylo . musialem ja wyjac na zewnatrz i po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze pekl odblysnik w wewnetrzym rogu lampy razem z uchwytem regulacji . teraz musze kupic lampe ale juz sam zglupialem jaka kupic . moje auto 98r i niby przedlift jak wszedzie czytam i pisze ale jak juz ogladam te lampy to okazuje sie ze chyba mam polift . lampy z deka jakby wystaja na zewnatrz blotnikow i maja niby wieksze soczewki jak te z przedliftu , tak wyglada na zdjeciach , i mam nie same zarowki w kierunkach tylko z takimi dlugimi oslonami . co kupic ?
tomekw24, kolego kup lampy z roku 99-01 one mają większą soczewkę niż te z 97-99 i mają osłonę na kierunek the rock chyba kupił podróbki i jest zadowolony skontaktuj się z nim i się dopytaj co i jak pozdrawiam