[C5 2.4] Nieprawidlowo podlaczona instalacja Podcisnienia
[C5 2.4] Nieprawidlowo podlaczona instalacja Podcisnienia
Witam mam wielki problem z przewodami podcisnienia, a natiomiast nie wiem czy napewno sa podlaczone w odpowiednie miejsca (jeden ma ciagle ssanie i nie wiem gdzie go wcisnac wiec zatkalem srubka). Mam teraz skaczace obroty i telepiace sie auto, jak wylacze klime to troche mniej. Pojawilo sie takze szarpanie do dwoch tysiecy obrotow, powyzej jest oki . Wiec jesli ktos ma schemat podcisnienia do C5 1999 2.4 automat silnik AGA bym byl bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 19:20 przez myszkin1, łącznie zmieniany 4 razy.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Wrzuć fotki co tam masz pokręcone , postaram się pomóc , ale myślę że ten schemat od xoslox powinien wszystko wyjaśnić.pawel20 pisze:Witam.
Panowie mam również problem z podciśnieniem w 2.4
Czy mógł by ktoś wrzucić fotki z pod maski tych wszystkich wężyków? Albo prosił bym o opisanie ich, który gdzie idzie.
Autem nie da rady jeździć
APZ przepustnica elektroniczna.bendzji pisze:Jaki ty masz kod silnika? Masz chyba przepustnicę na linkę?
Dokładnie tak jak mówisz.bendzji pisze:Masz jeden zaworek bo nie masz pewno układu powietrza wtórnego.
Tu fotki mojego podłączenia.
http://chomikuj.pl/pawel2062pl/Podci*c5*9bnienie
Wysoka rozdzielczość, mam nadzieję że w końcu to ogarniemy.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Podejrzewam że autem nie da rady jeździć bo instalacja LPG to jakiś żart , nie wiem czy coś takiego da się wystroić - już taki kupiłeś czy ktoś Ci to zakładał? Wkrętki od wężyków kilometry od wtryskiwaczy na kolektorze dolotowym , totalny burdel z podciśnieniami....szkoda słów.
Nie jestem pewien ale po zmianie długości kolektora dolotowego mogą dziać się cuda bo nie wiadomo gdzie gaz trafi.
Tu masz moje wariacje w paincie jak to powinno być u Ciebie:
![Obrazek]()
Nie jestem pewien ale po zmianie długości kolektora dolotowego mogą dziać się cuda bo nie wiadomo gdzie gaz trafi.
Tu masz moje wariacje w paincie jak to powinno być u Ciebie:
Masakra z wkrętkami od lpg, ja miałem tak jak na zdjęciu i auto gasło przy wysprzęglaniu, nowe nawierty tak jak zaznaczone na fotce i jak ręką odjął. Przypomnę ,że wkrętka powinna być jak najbliżej wtryskiwacza benzynowego. download.php?id=16046
Gaz zakładany 9lat temu w Belgii.
Auto jest po wymianie całej elektroniki lpg,było landi lsi ale komp był uszkodzony. Auto kupiłem już lamdi. Ja wsadziłem lpgtech na początek poszła elektronikia komp wtryski. Next kolektor.
Auto bardzo dobrze chodziło na benzynie przed wymianą, wężyki poplątane i już były te cyrki. Dziś trochę jeździłem no tragedia
Jutro będę próbował tak podpiąć te wężyki.
A co z tą przepustnicą? Warto próbować?
Auto jest po wymianie całej elektroniki lpg,było landi lsi ale komp był uszkodzony. Auto kupiłem już lamdi. Ja wsadziłem lpgtech na początek poszła elektronikia komp wtryski. Next kolektor.
Auto bardzo dobrze chodziło na benzynie przed wymianą, wężyki poplątane i już były te cyrki. Dziś trochę jeździłem no tragedia



Jutro będę próbował tak podpiąć te wężyki.
A co z tą przepustnicą? Warto próbować?