[A6 C4] niedzialajace kierunkowskazy
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
[A6 C4] niedzialajace kierunkowskazy
witam
szukalem czegos takiego na forum ale nie znalazlem, jak ktos zna taki temat to bede wdzieczny za linka
Ostatnio zauwazylem ze co jakis czas przestaja mi dzialac kierunki, awaryjne dzialaja bez problemu, a kierunki ani nie mrugaja kontrolki ani nie slychac tego tykania, poprostu jakby sie cos odlaczalo, i wtedy nie dziala zaden, ani prawy ani lewy, za jakies 15 minut znowu dzialaja, zauwazylem ze robi sie tak coraz czesciej:/
Wiecie moze gdzie w C4 znajduje sie ten przerywacz czy jakas plytka do kirunkow? moze to jakies zimne luty czy cos takiego? Wydaje mi sie ze to nie jest wina przelacznika zespolonego, no ale w ostatecznosci sprawdzilbym tez jego.
pozdrawiam
szukalem czegos takiego na forum ale nie znalazlem, jak ktos zna taki temat to bede wdzieczny za linka
Ostatnio zauwazylem ze co jakis czas przestaja mi dzialac kierunki, awaryjne dzialaja bez problemu, a kierunki ani nie mrugaja kontrolki ani nie slychac tego tykania, poprostu jakby sie cos odlaczalo, i wtedy nie dziala zaden, ani prawy ani lewy, za jakies 15 minut znowu dzialaja, zauwazylem ze robi sie tak coraz czesciej:/
Wiecie moze gdzie w C4 znajduje sie ten przerywacz czy jakas plytka do kirunkow? moze to jakies zimne luty czy cos takiego? Wydaje mi sie ze to nie jest wina przelacznika zespolonego, no ale w ostatecznosci sprawdzilbym tez jego.
pozdrawiam
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
a wiecie moze jak ten przelacznik zespolony szybko i bezusterkowo zdjac? hmm, a ten przekaznik za awaryjkami nie jest tylko do awaryjnych? Moze i to przelacznik zespolony bo rano jak zapalalem swiatla to tak jakby mi zgasly zegary, moze rzeczywiscie plak + kurz zrobily swoje, trzeba to poczyscic, jak ktos umie szybko wytlumaczyc jak, to prosilbym, szkoda sensu zebym sie nameczyl i jeszcze cos polamal
dzieki za podpowiedzi

dzieki za podpowiedzi
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
Więc jeśli chodzi o przekaźnik awaryjek to na zdjęciu niżej: elementy nr 1 i 2 są to zaślepki, więc delikatnie mały płaski śrubokręt i odskakują, następnie wyciągasz całą "szufladkę ze wszystkimi przełącznikami tak jak na zdjęciu i odpinasz sobie przekażnik który znajduje się za wł.\wył. awaryjek na zdjęciu oznaczony jako element nr3.
A jeśli chodzi o manetki to nigdy nie czyściłem.
A jeśli chodzi o manetki to nigdy nie czyściłem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
hmm wiec tak, rozebralem ten wlacznik awaryjek i zadnego przekaznika tam nie widzialem, sa tylko styki, jak je rozlaczylem to rzeczywiscie, przestaly dzialac kierunki, po zlozeniu dzialaly, ale dzisiaj w nocy znowu mi przestaly dzialac w miescie
zajechalem na parking, dla sprawdzenia manetek wylaczylem zaplon, wyciagnalem kluczyk i przesunalem manetke w dol, postojowka sie zapalila normalnie, po wlaczeniu zaplonu kierunki dalej nie dzialaly
wiec to raczej nie manetka, mozecie podpowiedziec dokladnie co z tym wlacznikiem awaryjek dokladnie zrobic, cos poczyscic, przelutowac? a moze wysiada mi ten przerywacz kierunkow,tzn taka kostka, ktora nawet nie wiem gdzie jest, pod maska jej nie ma
Co tu teraz zrobic? kierunki dzialaja, a tu nagle wysiadaja i trzeba unikac policji, nie mowiac o niebezpieczenstwie kolizji z kims.



Co tu teraz zrobic? kierunki dzialaja, a tu nagle wysiadaja i trzeba unikac policji, nie mowiac o niebezpieczenstwie kolizji z kims.
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
Ciężko mi powiedzieć gdzie jest przerywacz od kierunków, bo w A4 B5 braciaka jest na 100% we włączniku awaryjnych, ale ten włącznik już niestety troszeczkę inaczej wygląda.. Niestety nie mam teraz możliwości żeby sprawdzić jak jest w 80 B4 ojca. Najlepiej jak byś gdzieś złapał kogoś kto ma audi 80, 100, albo a6 C4, bo z tego co widzę to mają one takie same włączniki awaryjnych. Po włączeniu kierunków wystarczy dotknąć włącznika awaryjnych. Jeżeli przerywacz jest zintegrowany to wyczujesz palcem że pstryka właśnie w tym włączniku awaryjnych, a jeżeli nie jest zintegrowany, to niestety na słuch musisz poszukać. Spróbuj nawet na postoju taksówek, czy gdzieś na ulicy jakiegoś właściciela poprosić, jeżeli nie masz znajomego z taką audi. Jeśli powiesz w czym problem i że chcesz tylko żeby włączył na chwilę kierunek, to myślę że nie będzie problemu. Jeśli się okaże że to przerywacz, to wal gdzieś na złomowisko, albo do sklepu i po sprawie. Z zewnątrz te włączniki przy 80, 100 i A6 C4 są takie same, więc jest spora szansa że piny i wtyczka też będą pasować.
Pozdro
Pozdro
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"