Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 wadowice] montac Biturbo w 2,5TDI

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
misiek87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 09 lis 2008, 20:07
Lokalizacja: Wadowice

[a6 c5 wadowice] montac Biturbo w 2,5TDI

Post autor: misiek87 » 20 lip 2009, 16:41

Witam
mam takie pytanie, bo nie wiem czy sie da i czy wogole sie oplaca,
chcialem zapytac czy można zamontowac do silnika 2.5TDI 180KM biturbo ?
pozdrawiam

Waldi77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2009, 00:15
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Waldi77 » 20 lip 2009, 22:50

Kolega chyba nie do końca wie o czym pisze :-/
Odpowiedz brzmi: wszystko (no prawie) się da,
Tylko że tu pojawia się całe mnóstwo pytań; np:
1. po co? dla wyrownania momentu czy dla podniesienia mocy?
2. jakie ma być ciśnienie doładowania?
3 czy dokonując tak daleko idących, skomplikowanych technicznie przeróbek nie lepiej pomyśleć o 3.0 lub 4.0 TDI - myślę że będzie taniej i bezpieczniej :mrgreen:

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 18 lis 2009, 13:38

Nie lepiej 2,7 Bit ??

wowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 kwie 2008, 08:44
Lokalizacja: Łomża

Post autor: wowo » 18 lis 2009, 21:20

Czy dołożysz drugie turbo, czy włożysz coś większego i tak z niego mocy nie wyciągniesz.
1. Blokada na pompie uniemożliwi całkowite zdjęcie limiterów
2. Obecnie nie ma do tego silnika wydajniejszych wtryskiwaczy

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 19 lis 2009, 14:41

wowo pisze:2. Obecnie nie ma do tego silnika wydajniejszych wtryskiwaczy
FRATELLI BOSIO RACE683

http://diesel-service.nl/shop/index.php ... =2&group=0
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

wowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 kwie 2008, 08:44
Lokalizacja: Łomża

Post autor: wowo » 20 lis 2009, 19:46

Zgadza sie, jest w ofercie, ale spróbuj zamówić. Rok temu produkcja była zawieszona. Moze do dnia dzisiejszego coś się zmieniło, choć zapowiedzi były nieciekawe :/

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 20 lis 2009, 22:42

sa w sprzedaży, do ok 260/270KM starczają
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 21 lis 2009, 00:10

gwarancja na co?
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 21 lis 2009, 00:46

chyba chodzi o to czy na 100% będzie te 270KM?

w zasadzie co za różnica? nic ,,mocniejszego'' i tak nie ma ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

wowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 kwie 2008, 08:44
Lokalizacja: Łomża

Post autor: wowo » 21 lis 2009, 15:56

Szkoda, że nie były dostępne jak Rogal ogarniał moje AFB. Wtedy miałem ciśnienie na większe mody.
Może ktoś w końcu w PL pokusi się by mocno zdłubać tego kondona.

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 22 lis 2009, 07:40



jaki problem :D holset zamiast garreta, FMIC + dolot 3 cale, wydech 2,75... wystroić to i bangla, 260km/520nm jest do zrobienia kolega w seacie 1,9 tdi zrobił 245km ~400nm u rogala i nie wybuchło :)

wowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 kwie 2008, 08:44
Lokalizacja: Łomża

Post autor: wowo » 22 lis 2009, 16:24

+ wtryski oczywiście.
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania. Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo :/

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 22 lis 2009, 23:45

wowo pisze:+ wtryski oczywiście.
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania. Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo :/
no ten wóz z YT jakoś dziwnie wystrojony jest ... mega przelany z dołu, dopiero pod odcinką przestaje dymić... w ogóle nie powinien gdyby mapa była dobrze zrobiona...

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 22 lis 2009, 23:49

no ten wóz z YT jakoś dziwnie wystrojony jest ... mega przelany z dołu, dopiero pod odcinką przestaje dymić... w ogóle nie powinien gdyby mapa była dobrze zrobiona...
Te auto z linku dość mocno przydymia. Nie wyobrażam soboe codziennego użytkowania.
hx35 to duza locha bez zmeinnej geometrii... niestety fizyki sie nei przeskoczy i takie turbo nie bedzie wstawac z dolu...

Mialem kiedys 1.6 z hx27w i moc tez nieco ponad 100km z litra i tak jak mowi Wowo - do codziennej jazdy takie autko to porazka.

Zeby to mialo rece i nogi musi byc sprezarka/ki ze zmienna geometria
wowo pisze:Poza tym jestem ciekaw jak skraca się żywotność hydrauliki zaworowej, skoro już na serii jest kulawo :/
jak to pisze Masters "z gówna bicza nie ukrecisz" ;)
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja