Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 2.5tdi]Panel klimatronica

Elektryka
Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 25 maja 2009, 09:50

Andi napinacz to ten element z sprezynami i amorkiem. Powiedz mi jak jest z wymiana tego paska bo jak wymieniali mi sprezarke to bylem przerazony jak to robili. Mianowicie odkrecili ten napinacz i pasek nakladali przy pomocy srubokretow naciagali ten pasek na kolo chyba pompy wodnej albo chydrauliki tej na samej gorze. Potem chciali zamontowac napiacz i tu sie przerazilem domyslasz sie ze bylo go ciezko wlozyc wiec jeden 100kg koles wysial zaparty lomeme dociskal napinacz(ten z amorka i sprezynek) a drogi probowal wkrecic srobke ktora go trzyma. Wydaje mi sie ze to cos nie tak bo nie widze zebyc ty go mogl tak wymieniac.
Niesety tacy fachowcy sa w Gdansku.

Sprawdzilem dzis tak poradziles jakie mam ladowanie narazie bez dociskania tego paska i wynosi 13.3V z tego co ja wiem to nie jest zadne ladowanie bo powinno byc okolo 14V.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 25 maja 2009, 20:36

Super dokladne dzieki. Na forum audiforum.org podpowiedzieli mi zebym pomierzyl na kanale 20 napiecie na sprzegle klimy i co sie okazalo ze przy 3000 jest tylko 13.3V. Ponizej 2000 tylko 12,7 i potem juz tylko gorzej. Zasugerowali mi zeby sprawdzic reguator napiecia. Nie wiem jak w tym modelu ale w 90 mialem ten regulator zintegrowany z szczotkami. Takze zobacze co i jak. Oczywiscie musze zrobic jeszcze test dociskania tego napinacza w SPAM do napiecia.
Sa samochody i jest Audi
Opel Calibra teraz
E34 525tds Touring 09.09-12.09
A6 C4 R5 2.5 TDI 03.09-rozbite
A6 C5 V6 2.8 Quattro 07.08-01.09
Toyota Camry 3.0 V6

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 27 maja 2009, 10:30

No widzisz :)

Alternator do regeneracji, pewnie regulator napięcia i szczotki.
Napięcie wzorcowe to 14.4.

Ktoś tam pisał o `uszkodzonym` panelu, bo guziki nie działają. Znana przypadłosc, zimne luty na 90%. :)
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja