Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Podpięcie Wzmacniacza Bose - Podłączenie do Gammy V
Autor Wiadomość
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-05-23, 09:21   Podpięcie Wzmacniacza Bose - Podłączenie do Gammy V

Witam kupiłem sobie zestaw BOSE z Audi A6C5 czyli 4 głośniki 4 głośniki Tweeterki tuba basowa wraz ze wzmacniaczem i wtyczką tą brązową i kawałkiem wiązki.

Problem jest w tym że mam u siebie Gamme V radio. Ogólnie samochód Passat B4. Chodzi mi czy da radę zrobić swoją wiązkę z tego wzmacniacza do radia i podpiąć się pod Gamme V ? Bo wtyczkę mam wiec dorobienie przewodów to najmniejszy problem.

Oznaczenie wzmacniacza to AMP3510C5A

[ Dodano: 2017-06-12, 13:14 ]
Witam mam pytanie do klubowiczów ma ktoś kompletny pinout wtyczki ze wzmacniacza AMP3510C5A ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 326 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5719
Skąd: Września
Wysłany: 2017-06-12, 21:36   

przejżyj ostatnie tematy , wrzucałem mniej więcej rozpiskę tej wtyki komuś

masz pinouy tego Gamma V? ma wyjścia liniowe??
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-13, 08:37   

Ogólnie +/- rozszyfrowałem to już wysyłam

styk sygnał
1 głośnik centralny +
2 głośnik centralny -
3 -
4 -
5 -
6 masa wejść
7 wejście RR
8 wejście RL
9 wejście FR
10 wejście FL
11 masa
12 -
13 +12V zasilanie
14 subwoofer +
15 subwoofer -
16 głośnik FR+
17 głośnik FR-
18 głośnik FL+
19 głośnik FL-
20 głośnik RR+
21 głośnik RR-
22 głośnik RL+
23 głośnik RL-
24 masa zasilania
25 załączenie wzmacniacza



Wpinam się w C3 kostkę czyli tą żółtą

radio wzmak
1 - 8
2 - 7
3 - 6
4 - 10
5 - 9
6 - 25

+ zasilane porządne do suba na pin 13 we wzmaku czyli pociągnę z AKU + bezpiecznik chyba 30A wystarczy ? Jedynie mnie niepokoi że kabel +12V Nie jest gruby tak jak widziałem w porządnych wzmacniakach tylko w kostce bose ori był srednicy 4mm z gumą otaczającą miedz 6mm i czy to nie za cieńki kabel będzie ?
pin 24 masa zasilania

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2017-06-13, 23:37   

Według Elsy do Audi Bose AMP3510 ma taki schemat



W sumie 16 i 17 jest odwrotnie niż na Twoim schemacie
Sam kiedyś dokładałem bose i faktycznie ten jeden kanał jest obrócony. Jak podłączysz odwrotnie to automatycznie scena się psuje...robię się taka ijaka z echem( typowe efekty przeciwfazy), oraz giną niskie tony.
_________________
173KM/376NM
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-14, 07:31   

Hmmm to przyda się :)

Pytanie ilu watowy jest ten wzmacniak ? 350W czy wiecej bo teraz jest bezpiecznik 25A i nie wiem czy dużo czy mało bo nie znam mocy wzmacniacza.
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2017-06-14, 21:19   

Tam są dwa skakali TDA7393 i cztery MOS-FETy Irfiz 34G

TDA mają 2 x 25W 2Ω lub 2 x 19W 4Ω, max 2x30watt, a Mosy nie mam pojęcia.
_________________
173KM/376NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-17, 20:31   

Tak wyczytałem że +/- 350-400W
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2017-06-19, 19:08   

_________________
173KM/376NM
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-19, 19:57   

To czesi okłamali :)

[ Dodano: 2017-06-23, 00:02 ]
Takie pytanie czy są jeszcze wzmacniacze może (mocniejsze) pod tą samą wtyczkę co jest z A6c5 ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2017-06-25, 14:21   

Raczej nie, wszytko jest na jedno kopyto. U siebie wrzucałem wzmacniacz od A4 b6, a8 d2, jakieś tam alfy, oraz srebrny wzmacniacz od a6 c5 2004r z końcówki produkcji.
Wszystkie jeśli chodzi głośność grały wm tak samo, ale kolosalna różnica była w charakterystyce. Jadnak inżynierowie Bose dopasowują korekcje tak, aby dany wzmacniacz grał jak najlepiej w aucie pod który był projektowany.

Na wzmacniaczu zamontowanym do a6c5 avant z rns-d dx
-A4B6 brakowało mi wysokich. W a4b6 jest centralny głośnik którego nie podłączyłem bo porostu w a6 go nie ma. ewidentnie brakowało środka.
-A8D2 . Wysokich było od cholery, średnich brak, bardzo dużo niskiego basu z subwoofera. Po jakimś czasie był oto bardzo drażniące
-A6C5 2004 z allroad z aluminiowa obudowa. Tak samo jak czarny z pomarańczowa wtyczka, jedyna różnica to brak szumów, oraz może mocniejszy bas, ponieważ ten zestaw ma inna woofer (2cewkowy)

Najfajniej grał ostatni zestaw z subwooferem 2cewkowym z audi a3 8p

Szczerze to na Twoim miejscu zmontował jakiś normalny mały wzmacniacz.
Pamiętaj ze radia dedykowane do audi maja tryb bose (pin lub kodowanie vcds-em). Po przełączeniu na ten tryb całkowicie zmienia się charakterystyka systemu. Bez kodowania dźwięk jest mocniejszy, ale przesterowany i mniej detaliczny.
_________________
173KM/376NM
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-25, 22:13   

Dokładnie tak jak piszesz jest u mnie . Wiesz mi nie zależy aby trzestawka budy była tylko głośniki bez pierdzenia, z lekki basikiem było. Ja wiem ze ta tuba co jest to to takie aby tylko było i mam tego świadomość. Myślałem że właśnie były mocniejsze wersje tych wzmacniaczy pod tą wtyczkę.

A jakie ma oznaczenie to z allroad ?
 
 
chris1987 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzychu
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 162
Skąd: Sz-N
Wysłany: 2017-06-26, 22:25   

4B9035382A do 2003. Sub 1 cewkowy


4B9035382B - 2004r. Sub 2 cewkowy


a to dokładnie mój egzemplarz.
_________________
173KM/376NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 176
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-29, 10:29   

Jak widzę już całkiem inna wtyczka pasująca do subów z A6C6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: