Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: 0x4B25A
2013-01-26, 00:49
Płyn wspomagania
Autor Wiadomość
ollyon86 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Janusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 128
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-18, 22:38   

Kurcze ja mam przed lifta 2007 r i dwa lata temu wymieniłem olej na Pentosin CHF syntetyk i zero problemów , z tymi olejami jest różnie <rotfl>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7766
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-03-18, 22:44   

Mineralny zawsze jest bezpieczny, a z syntetykiem to loteria. Jeśli pompa i/lub maglownica są lekko zużyte, to przy syntetyku mogą dobiegać dziwne piski czy pojawić się wycieki.
 
 
m_aciek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: maciek
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 4
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-04-24, 21:03   

witam
Stoje przed wymiana płynu układu wspomagania , auto wyprodukowane w 2007.09 w okresie 3 lat wstecz była robiona dolewka małej ilości oleju G004000M2 w serwisie .
I teraz zalać mineralnym czy syntetykiem?????
Przebieg 280tys i pierwsze głośniejsze odgłosy pompy przy skręcaniu
pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7766
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-24, 21:11   

Mineralny, np FEBI 06162 (biała butelka z zieloną nakrętką) :) .
 
 
balon1990 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: roman
Wiek: 28
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 7
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2018-05-03, 09:59   Do 3.0 tdi 2005 rok też podejdzie ?

mat1324 napisał/a:
Mineralny, np FEBI 06162 (biała butelka z zieloną nakrętką) :) .
 
 
Adi_ 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Imię: Adi
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 66
Skąd: None
Wysłany: 2018-05-08, 18:49   

Przeczytalem caly watek i dalej nie wiem co wybrac

Moje A6 polifcie kolor plynu herbaciany to co sugerujecie wymiane na jaki ASO syntetyk czy mineral Febi czy czerwony olej jakies ??

Czy zolty Febi 08972 ??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7766
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-05-08, 19:01   

Najbezpieczniej zalać mineralnym FEBI 06162, ale w polifcie można spróbować użyć syntetyczny FEBI 06161. U siebie wlałem ten drugi i nic się nie dzieje.
 
 
Adi_ 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Imię: Adi
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 66
Skąd: None
Wysłany: 2018-05-08, 19:23   

Koniecznie polecasz febi czy org syntetic moze byc bo tesame pieniadze
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7766
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-05-08, 19:27   

Jeśli mineralny to FEBI, a jak syntetyk to obojętnie.

https://www.a6klub.pl/ply...,105.htm#787927
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Adi_ 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Imię: Adi
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 66
Skąd: None
Wysłany: 2018-05-09, 12:36   

Zrobilem maly research i moze parametry techniczne oleji wiecej powiedza i pozwola na cos sie zdecydowac.

Orginal ASO Synthetic G004000M2
Physical state: LIQUID
Liquid Colour: DARK GREEN
Flash point: >150 °C (METHOD ISO2592)
Density: 0,84 g/ml at 20°C
Viscosity: @ (40°C) 19 mm2/s (METHOD ISO3104)
Viscosity: @ (100°C) NO INFO GIVEN

Liqui Moly 9524 Synthetic
Physical state: LIQUID
Liquid Colour: GREEN
Flash point: 150 °C
Density: 0,825 g/ml at 20°C
Viscosity: @ (40°C) 20 mm2/s
Viscosity: @ (100°C) 6.5 mm2/s

PENTOSIN CHF 202 Synthetic
Physical state: LIQUID
Liquid Colour: DARK GREEN
Flash point: 154 °C
Density: 840 kg/m3 at 15°C
Viscosity: @ (40°C) 19.3 mm2/s
Viscosity: @ (100°C) 6.1

Febi 06161 Synthetic
Physical state: LIQUID
Liquid Colour: GREEN
Flash point: 160 °C
Density: 0.83 g/ml at 15°C
Viscosity: @ (40°C) 18 mm2/s
Viscosity: @ (100°C) NO INFO GIVEN

Febi 06162 Mineral
Physical state: LIQUID
Liquid Colour: GREEN
Flash point: 152 °C
Density: 0.88 g/ml at 15°C
Viscosity: @ (40°C) 16 mm2/s
Viscosity: @ (100°C) NO INFO GIVEN


Pozdrawiam


Wymienilem na org. wspomaganie chodzi troszke lzej. Zadnych negatywnych objawow.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: