Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż asystenta zmiany pasa (side assist retrofit) A6 C6 fl
Autor Wiadomość
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-04-03, 23:54   Montaż asystenta zmiany pasa (side assist retrofit) A6 C6 fl

Po kilku udanych modyfikacjach postanowiłem pchnąć do przodu kolejny temat. Korzystając z ładnej pogody wziąłem się w końcu za montaż asystenta zmiany pasa (audi side assist) – na razie to co na zewnątrz. Sam montaż systemu nie jest skomplikowany ale jest najbardziej rozbudowany pod względem potrzebnych części oraz ilości przewodów (około 50-60m) z wszystkich moich dotychczasowych modów (asystent długich świateł, zmiana głośników na bose, kamera cofania, TPMS Low i aktywny tempomat, który sprawuje się wyśmienicie http://www.a6klub.pl/mont...c-vt80563.htm).
System dostępny był w modelach poliftowych i tylko w ich zderzakach (wszystkich) jest przygotowane miejsce pod sterowniki asystenta – są dwa, master i slave. Oprócz w/w sterowników potrzebne są jeszcze lusterka z lampkami ostrzegawczymi (tylko polift) oraz włącznik systemu w konsolę no i oczywiście wtyczki do sterowników i wtyczka do włącznika. Ja dodatkowo dołożyłem złączkę pomiędzy instalacją zew. i wew. Ogółem zużyłem około 40 konektorów :) .
Jak to wygląda czasowo? - do tej pory jeden dzień na ogarnięcie lusterek i drugi na montaż sterowników wraz z przygotowaniem kabelków i wprowadzenie ich do środka auta. Przewiduję jeszcze co najmniej jeden dzień (może 1,5) na montaż wyłącznika i ogarnięcie instalacji wewnątrz – niestety muszę się dobrać do licznika bo trzeba do niego doprowadzić jeden przewód z wyłącznika…

Schemat wiązki na mojej stronie:
https://mojeprojekty.eu/side-assist-a6-c6/

Poniżej kilka zdjęć z tym co udało mi się zrobić do tej pory:

1. Lusterka z lampkami ostrzegawczymi – ponieważ moje lusterka były nieskładane :shock: to przy okazji postanowiłem przerobić na składane. Swoje lusterka odłożyłem na półkę a kupiłem podstawy w wersji składanej plus obudowy pod lampki asystenta, no i lampki (lakiernik pomalował i jest ok.). Dodatkowo kupiłem przełącznik lusterek z funkcją składania (poprosiłem o przysłanie z przełącznikiem takiej podkładki z ikonkami – widać na zdjęciu) a ponieważ wszystkie „rączki z dziurką” na symbol złożonych lusterek były mocno sfatygowane postanowiłem wykorzystać swoją – wywierciłem w niej dziurkę (chyba fi 6 lub 7) i też jest ok.





2. Demontaż zderzaka – niestety z uwagi na dwie nakrętki mocujące trzeba zdjąć praktycznie całą tapicerkę w bagażniku.



3. Montaż sterowników – na pierwszym zdjęciu widać „to specjalne” miejsce.




4. Instalacja zewnętrzna:
- przygotowane wtyczki (to co lubię najbardziej),

- zmierzyłem odległość pomiędzy sterownikami… i gotowe – do owijania wiązki na zew. użyłem taśmy wodo i olejo-odpornej TESA (nowy nabytek <okok> ),

- po wywierceniu otworków fi 6 gotową wiązkę zewnętrzną zamontowałem do zderzaka na kołkach widocznych na zdjęciu,



5. Instalacja wewnętrzna:
- jak pisałem potrzeba dużo kabelkóów :) ,

- do bagażnika wszedłem przez tą samą przelotkę co instalacja czujników cofania – widać moją ponadplanową złączkę,

- doszedłem do tego punktu…


Będę aktualizował temat wraz z postępem prac.

instalacja elektr.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 695 raz(y) 476,49 KB

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
daro12345 


Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Jelenia Gróra
Wysłany: 2016-04-04, 00:19   

Witam.kolego potrzebuję pomocy.chcę a właściwie wymieniłem w swojej Olimpiadzie a6 c6 2004 rok 3,0 tdi silnik asb licznik,ponieważ miałem licznik z małym FIS em i zamieniłem na duży ale nie mogę poradzić sobie oczywiście z komponent protect actiw.posiadam VCDS a ale jeszcze trzeba mieć wiedzę.czy byłbyś w stanie mi pomóc.bardzo proszę.pozdrawiam i czekam na jakieś info.Daro
_________________
Witam.pozdrawiam wszystkich i cieszę się że dołączyłem do masy użytkowników olimpiady.Audi jest świetnym autkiem i warto go mieć.pzdr Daro
 
 
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-04-04, 00:28   

Niestety nie znam się na usuwaniu CP. Dwa razy musiałem skorzystać z usług ASO. Przy pomocy VCDS raczej tego nie zrobisz - problem jest bardziej złożony. Jak nie chcesz jechać do ASO to w Chojnowie jest ktoś kto zdejmuje CP z wszystkich modułów (po za gateway-em).
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
daro12345 


Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Jelenia Gróra
Wysłany: 2016-04-04, 14:37   

no to dzęki i przepraszam kolego.problem polega na tym że pomimo iż kupiłem legalnie te zegary to serwis we Wrocławiu odmówił mi zakodowania tego.powiedzieli że mają zakaz.mogę ewentualnie kupić u nich nowy to zakodują.bagatelka.koszt 4398 zł i kodowanie 250 zł.nie zwariowałem jeszcze.miłej pracy.pzdr Darek. a czy masz namiar do tego chojnowa.
_________________
Witam.pozdrawiam wszystkich i cieszę się że dołączyłem do masy użytkowników olimpiady.Audi jest świetnym autkiem i warto go mieć.pzdr Daro
 
 
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-04-04, 15:58   

Napiszę jeszcze tutaj bo nie wiem czy poszło na PW:

Ja byłem dwa razy w Lubinie u Świtonia (ostatnio 3 tygodnie temu) i nie robili problemu - koszt usługi 298 zł.
Kontakt (szybki i miły):
serwis_audi@switon-paczkowski.pl

lub
Chojnów:
Autoelektronika i diagnostyka
Baczyńskiego 5 Chojnów
605 376 862
 
 
daro12345 


Model: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Darek
Wiek: 46
Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Jelenia Gróra
Wysłany: 2016-04-04, 17:58   

Dzięki kolego.dzwoniłem do Chojnowa i nie ma problemu,zrobią to.jeszcze raz b dziękuję i pzdr.Daro
_________________
Witam.pozdrawiam wszystkich i cieszę się że dołączyłem do masy użytkowników olimpiady.Audi jest świetnym autkiem i warto go mieć.pzdr Daro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-05-09, 23:10   

Witam po dłuższej przerwie – udało mi się pchnąć trochę do przodu temat montażu. Rozebrałem kawałek auta (ponownie) i podłączyłem kabelki ze sterowników do lampek w lusterkach, zamontowałem włącznik systemu i podłączyłem przewody can. Miałem trochę niepotrzebnej roboty – źle zinterpretowałem schemat i za wszelką cenę chciałem się dostać do wtyczki licznika żeby podłączyć do niej jeden kabelek z włącznika. Okazało się, że jest to przewód od podświetlenia i wystarczyło podłączyć się obok do włącznika PDC. Po podłączeniu wszystkiego poskładałem auto i wziąłem się za kodowanie. Dołożyłem asystenta (3C) do listy Gateway (19) i w MMI po przez zielone menu bo przez VCDS-a oczywiście niby się wkodował ale w menu CAR nie było opcji asystenta. Asystent się pojawił i można się z nim komunikować przez kabel ale… - ale jest błąd modułu SLAVE, którego nie da się usunąć i przez to cały system nie chce się załączyć. Naciskam guzik i od razu na FIS-ie komunikat o błędzie. Udało mi się za to zrobić test wyjść i w końcu zobaczyłem lampki świecące w lusterkach <lol> . Według opisu błędu sterownik jest uszkodzony – zamówiłem drugi i zobaczę. Niestety będę zmuszony zdjąć znowu zderzak… . Jak dotrze nowy to zaktualizuje temat a puki co kilka zdjęć i scan z błędem.

1. Przewody od lampek miałem już wypuszczone pod osłony słupków przy pierwszym podejściu także nie musiałem rozbierać nic ponad to co widać na zdjęciach (po za licznikiem):


2. Rozebrany pulpit:


3. I po montażu - widać włącznik:


4. Scan z błędem:

Adres : 3C Nazwa systemu : 3C - Asystent zmiany toru jazdy
Wersja protokołu : KWP2000/TP20 ( Ereignisse : 1 )

-Identyfikacja:
Numer katalogowy sprzętu : 4L0907566B
Numer części : 4L0910566D
Numer wersji sprzętu : H01
Numer wersji oprogramowania : 0020
Numer grupy konstrukcyjnej :
Kod : 102
Możliwość wykonania funkcji flash : Możliwość wykonania funkcji flash
Oznaczenie systemu : J0769_SWA_MasterH01

-Podsystemy:

System podmagistrali
Numer katalogowy sprzętu : 4L0907568B
Numer części : 4L0910568D
Numer wersji sprzętu : H01
Numer wersji oprogramowania : 0010
Numer grupy konstrukcyjnej :
Kod :
Możliwość wykonania funkcji flash : Brak możliwości wykonania funkcji flash
Oznaczenie systemu : J0770_SWA_Slave_H01

-Zapisy w pamięci błędów:

Zapis w pamięci usterek
Numer : 02850 - Sterownik 2 asystenta zmiany pasa ruchu
Rodzaj usterki 1 : Uszkodzenie
Rodzaj usterki 2 : Statycznie
-Standardowe warunki otoczenia:
Data : 09.05.16
Czas : 19:15:51
Przebieg w km (DTC) : 170352
Priorytet : 3
Licznik częstotliwości : 1
Licznik cykli wyuczania / cykl jazdy :

[ Dodano: 2016-05-26, 01:53 ]
Witam ponownie - mała aktualizacja.

Jak pisałem wcześniej po montażu całego systemu wyskoczył błąd, który wskazywał na uszkodzony moduł SLAVE - i faktycznie po wymianie na inny system ożył.

Kilka uwag:
1. Niestety przy montażu pożałowałem na lampki ostrzegawcze w lusterka i kupiłem zamienniki. Chce wszystkich przestrzec - NIE kupujcie zamienników. Zamienniki ledwo świecą i w dzień są praktycznie niewidoczne. Poza tym wyrzuca ciągle błędy o zwarciu, przerwie itd. Kupiłem oryginalne i w końcu działają jak należy no i zero błędów.
2. Po wymianie modułu SLAVE wszystkie poprzednie błędy dało się usunąć za to pojawił się nowy, który świadczy o konieczności skalibrowania systemu. Mimo to system się załącza i działa, tj. lampki sygnalizują auta w martwym polu.

Poniżej skan systemu z obecnym błędem:

Adres : 3C Nazwa systemu : 3C - Asystent zmiany toru jazdy Wersja protokołu : KWP2000/TP20 ( Ereignisse : 1 )

-Identyfikacja:

Numer katalogowy sprzętu : 4L0907566B
Numer części : 4L0910566D
Numer wersji sprzętu : H01
Numer wersji oprogramowania : 0020
Numer grupy konstrukcyjnej :
Kod : 2
Możliwość wykonania funkcji flash : Możliwość wykonania funkcji flash
Oznaczenie systemu : J0769_SWA_MasterH01

-Podsystemy:

System podmagistrali
Numer katalogowy sprzętu : 4L0907568B
Numer części : 4L0910568D
Numer wersji sprzętu : H01
Numer wersji oprogramowania : 0020
Numer grupy konstrukcyjnej :
Kod :
Możliwość wykonania funkcji flash : Brak możliwości wykonania funkcji flash
Oznaczenie systemu : J0770_SWA_Slave_H01

-Zapisy w pamięci błędów:

Zapis w pamięci usterek
Numer : VAG02850: Sterownik 2 asystenta zmiany pasa ruchu
Rodzaj usterki 1 : Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja
Rodzaj usterki 2 : Sporadyczna
-Standardowe warunki otoczenia:
Data : 24.05.16
Czas : 20:39:45
Przebieg w km (DTC) : 171380
Priorytet : 3
Licznik częstotliwości : 1
Licznik cykli wyuczania / cykl jazdy : 207


A na koniec kilka zdjęć:

1. Wymiana lampki i od razu test żeby zobaczyć czy działa.
- moja:


- u znajomego w A7 dla porównania:


2. Nowe lampki - na rachunku widać ich numery.


3. Zestawienie montażowe.


I tyle :)

[ Dodano: 2016-05-27, 13:07 ]
Wrzucam jeszcze filmik z działaniem Side Assist i ACC:
https://youtu.be/uld5l-87rMQ
 
 
Technimet 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: tadeusz
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 2
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-06-09, 15:26   ACC Side, Assist problem

Witam,
mam następujący problem: zamontowałem ACC oraz Side Assist (łącznie z Gateway`em obsługującym 5 kanał).
Po podłączeniu wszystkich elementów Side Assist zaczął działać poprawnie, natomiast ACC wyświetlał komunikat na FISie "niedostępny".
Po jednym dniu użytkowania na FISie wyświetlił się "SAFE", a na MMI COMPONENT PROTECT.
W serwisie twierdzą, że nie można ściągnąć ochrony, ponieważ brak jest komunikacji z tymi dwoma sterownikami.

Proszę o pomoc!
 
 
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-06-09, 15:55   

Podstawowe pytanie - czy zdejmowałeś CP z gatewaya?
Bo możliwe, że jest zblokowany i dlatego nie ma komunikacji.
Zdjęcie CP konieczne, kolega w innym poście pisał, że przy aktywnym CP
też mu te systemy wariowały.
Niestety CP z gatewaya można zdjąć tylko w serwisie.
ACC też ma CP.
Side assist nie ma.

[ Dodano: 2016-06-26, 13:08 ]
I po kalibracji, byłem jakiś czas temu w serwisie - czas trwania usługi około 45 minut.
Kalibracja wykonana pomyślnie, teraz system jest bezbłędny :) (koszt 298 zł)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
d.kudel 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: daniel
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 36
Skąd: Dabrowa Gornicza/West bromwich
Wysłany: 2016-07-05, 23:31   

WITAM
stefank MASZ MOZE ROSPISKE PO KOLEI JAKIE PINY I TAG DALEJ DO Montaż asystenta zmiany pasa (audi side assist) A6 C6 polift
 
 
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-07-06, 08:34   

Na końcu pierwszego posta jest pdf z całą instalacją elektryczną
ale napiszę tak w skrócie, mam nadzieję, że bardziej przejrzyście.

MASTER (strona pasażera):
-> zasilanie (2 przewody) => 10 - masa, 9 - plus po stacyjce
-> CAN (2 przewody) => 5 - CAN Low do 7 w gateway, 12 - CAN High do 17 w gateway (opis dla wtyczki 20 pinowej, GATEWAY MUSI BYĆ PIĘCIO-KANAŁOWY !! )
-> włącznik w konsoli (2 przewody) => 8 do 6 w przełączniku, 3 do 2 w przełączniku
-> CAN do sterownika SLAVE (2 przewody) => 1 do 12 w SLAVE, 2 do 5 w SLAVE

SLAVE (strona kierowcy):
-> zasilanie (2 przewody) => 10 - masa, 9 - plus po stacyjce
-> CAN do sterownika MASTER (2 przewody) 12 do 1 w MASTER, 5 do 2 w MASTER
-> do lampek w lusterkach (3 przewody) => 2 wspólny, 6 do lampki kierowcy, 8 do lampki pasażera

WŁĄCZNIK (konsola):
-> masa => piny 3 i 4
-> przewody do sterownika MASTER => piny 2 i 6 (patrz wyżej)
-> podświetlenie => pin 1
 
 
d.kudel 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: daniel
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 36
Skąd: Dabrowa Gornicza/West bromwich
Wysłany: 2016-07-06, 15:44   

Wielkie dzięki mam jeszcze jedną prozie czy podał byś tele do ciebje mam parę pytanie a nie chce za śmiecic forum
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jackowski 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jacek
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 53
Skąd: Skarzysko
Wysłany: 2016-10-18, 21:35   

Witam
Jeden dzień przerwy po instalacji ACC i czas nowe "wyzwanie"
Zacząłem zbierać graty jakiś czas temu. Potrzebuję jeszcze kilka konektorów.
Kupiłem niedrogo oryginalne składane lusterka z Side Assist. Mam też nowe sterowniki do drzwi.
Potrzebuję schematów podłączenia tych sterowników i lusterek. Coś czytałem, że poliftowe lusterka mają sygnalizację miezy sobą po LIN
_________________
Jacek
 
 
stefank 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Stefan
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 299
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-10-18, 21:40   

Chętnie pomogę.

Faktycznie potrzebny jest dodatkowy przewód pomiędzy sterownikami z przodu i tyłu (a nie lusterkami).
Lampki od side assist są połączone poza sterownikami, także jak masz lusterka to tylko wpinasz w sterowniki, dorzucasz LIN przod-tył a lampki osobno do sterowników side assist.

A masz już sterowniki side (master, slave)? - bo znajomy ma na zbyciu.

Zobaczę jeszcze różnice w podłączeniu sterowników lift/polift...

I tak:
musisz dorzucić przewód LIN ze sterownika przedniego (wtyczka B, 20 pinowa, czarna) - pin 10
do sterownika tylnego (też wtyczka B, 20 pinowa, czarna) - i też pin 10.
Po drodze są złączki drzwi/słupek - w obu przypadkach kabelek jest na pinie 4
 
 
jackowski 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jacek
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 53
Skąd: Skarzysko
Wysłany: 2016-10-23, 19:35   

Wielkie dzięki.

Rzeczywiście teraz to znalazłem na schematach. Pewnie trzeba będzie wyłączyć CANY w Gateway do tylnych sterowników.
Jak będzie się odbywać komunikacja VAGiem z nowymi sterownikami ? Czy w ogóle będzie taka potrzeba ?
Dzięki za propozycję. Mam już wszystkie graty.
_________________
Jacek
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: