Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2018-02-01, 18:02
Montaż asystenta pasa ruchu - Audi Lane Assist
Autor Wiadomość
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 91
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-12, 23:30   

V 187, gdzies pod maska, pod silnikiem :) Za to ze jednym palcem mozesz krecic kierownica odpowiada silnik ktory steruje wspomaganiem kierownicy. Ten sam silnik jest tak skonstruowany ze moze wytwarzac drgania/wibracje ktore przenosza sie na kolumne i sa odczowalne na kierownicy.

Gdybys mial uszkodzona tasme to najprawdopodobniej mialbys jakies bledy, lampki ABS na desce, odczowalny brak wspomagania kierownicy, itp. Tak jak wspominalem potestuj dobrze i badz przygotowany na ledwo wyczowalne drgania jesli ogarnales temat w.g instrukcji. Dla porownania u mnie wibracje sa znacznie mniejsze niz np. podczas trzymania wibrujacego telefonu.

Moze ktos kto mam ALA fabrycznie zainstalowane wypowie sie na temat wibracji?

kolumna kierownicy.JPG
Plik ściągnięto 9 raz(y) 56,89 KB

kolumna kierownicy 1.JPG
Plik ściągnięto 12 raz(y) 78,06 KB

_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Marcinfart 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Mar
Dołączył: 25 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Choj
Wysłany: 2018-01-14, 11:06   

Witam ja mam cały czas problemy z samym line assist uruchomiłem to jakimś cudem zmiana kodowania w kanale 85 i działa tylko na tyle ze załącza się jest żółta ikona po przekroczeniu ok 60 km zielona ikona na wyswietlaczu w zegarach pokazuje wykryte linie gdy najedzie się na linie na wyswietlaczu linia wyświetla się na czerwono natomiast układ kierowniczy nie koryguje toru jazdy <uoee> Macie jakieś pomysły? Dodam jeszcze ze vcds nie znajduje u mnie kanału 8E powiedzcie mi co to za moduł? I ewentualnie nr części.
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 91
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-14, 19:41   

Marcinfart napisał/a:
Witam ja mam cały czas problemy z samym line assist uruchomiłem to jakimś cudem zmiana kodowania w kanale 85 i działa tylko na tyle ze załącza się jest żółta ikona po przekroczeniu ok 60 km zielona ikona na wyswietlaczu w zegarach pokazuje wykryte linie gdy najedzie się na linie na wyswietlaczu linia wyświetla się na czerwono natomiast układ kierowniczy nie koryguje toru jazdy <uoee> Macie jakieś pomysły? Dodam jeszcze ze vcds nie znajduje u mnie kanału 8E powiedzcie mi co to za moduł? I ewentualnie nr części.


Czytales moja instrukcje z pierwszego postu? Wszystko jest opisane krok po kroku lacznie z nr czesci. Modol 8E jest niezbedny. Czy Twoj VCDS nie wykrywa go bo masz za stary interfejs VCDS czy nie masz tego modolu w samochodzie?
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Marcinfart 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Mar
Dołączył: 25 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Choj
Wysłany: 2018-01-15, 00:15   

Vcds mam oryginalny 17.8.1 PL wychodzi na to ze nie mam takiego modułu w samochodzie więc muszę kupić i zainstalować chodzi o cześć z nr. 4g0 907 107?
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 91
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-15, 17:40   

Marcinfart napisał/a:
Vcds mam oryginalny 17.8.1 PL wychodzi na to ze nie mam takiego modułu w samochodzie więc muszę kupić i zainstalować chodzi o cześć z nr. 4g0 907 107?


Kolego proponuje zapoznac sie z instrukcja. Na 1 stronie w drugiej kolumnie masz wyszczegolnione wszystkie dzialajace numery czesci dla sterownika 8E gdzie "A" to najstarszy a "E" najnowszy.

Badz przygotowany na duze prucie samochodu zeby zainstalowac sterownik i okablowanie. Zanim zaczniesz kupowac graty polecam zapoznac sie z ElsaWin zebys dokladnie wiedzial cotrzeba rozebrac.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
stachmen 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Stachmen
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 15
Skąd: Cała Polska - Warszawa
Wysłany: 2018-01-15, 22:29   

@watronik7
Dzięki za wskazówki! Walcze dalej, choć przyznaję, że coś mam niehalo.. jeszcze raz od zera chyba posprawdzam kabelki i instrukcję. <wnerw>
Trochę nie bardzo mi się zgadza z logiką aby to przekładnia wywoływała drgania... bo przecież chodziłoby o bezpieczeństwo aby koła nie drgały a samo koło kierownicy :)
Mam nadzieję, że przewaga dzięki technice ;) uwzględnia dwa silniczki - jeden standardowy wspomagający kręcenie kierownicą a drugi wibra na kierownicę (o ile każdy model to ma)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 91
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-15, 23:28   

Przewaga dzieki technice. Dokladnie tak moznaby to podsumowac. To specjalny silnik ze specjalnym przelozeniem i sterowaniem tak ze drga kierownica a nie kola. Poczytaj sobie o tym w "SSP 480 Audi A7 sportback running gear suspension" i "SSP 486 Audi A6 '11" . W SSP 486 masz tylko wzmianke odsylajaca do SSP 480 po szczegoly.

Jako ze silnik jest dosc daleko od kierownicy, wnioskuje dlaczego drgania sa tak slabo wyczowalne, ptrzynajmniej w moim przypadku.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: