Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2018-02-01, 18:02
Montaż asystenta pasa ruchu - Audi Lane Assist
Autor Wiadomość
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 112
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-12, 23:30   

V 187, gdzies pod maska, pod silnikiem :) Za to ze jednym palcem mozesz krecic kierownica odpowiada silnik ktory steruje wspomaganiem kierownicy. Ten sam silnik jest tak skonstruowany ze moze wytwarzac drgania/wibracje ktore przenosza sie na kolumne i sa odczowalne na kierownicy.

Gdybys mial uszkodzona tasme to najprawdopodobniej mialbys jakies bledy, lampki ABS na desce, odczowalny brak wspomagania kierownicy, itp. Tak jak wspominalem potestuj dobrze i badz przygotowany na ledwo wyczowalne drgania jesli ogarnales temat w.g instrukcji. Dla porownania u mnie wibracje sa znacznie mniejsze niz np. podczas trzymania wibrujacego telefonu.

Moze ktos kto mam ALA fabrycznie zainstalowane wypowie sie na temat wibracji?

kolumna kierownicy.JPG
Plik ściągnięto 26 raz(y) 56,89 KB

kolumna kierownicy 1.JPG
Plik ściągnięto 27 raz(y) 78,06 KB

_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Marcinfart 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Mar
Dołączył: 25 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Choj
Wysłany: 2018-01-14, 11:06   

Witam ja mam cały czas problemy z samym line assist uruchomiłem to jakimś cudem zmiana kodowania w kanale 85 i działa tylko na tyle ze załącza się jest żółta ikona po przekroczeniu ok 60 km zielona ikona na wyswietlaczu w zegarach pokazuje wykryte linie gdy najedzie się na linie na wyswietlaczu linia wyświetla się na czerwono natomiast układ kierowniczy nie koryguje toru jazdy <uoee> Macie jakieś pomysły? Dodam jeszcze ze vcds nie znajduje u mnie kanału 8E powiedzcie mi co to za moduł? I ewentualnie nr części.
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 112
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-14, 19:41   

Marcinfart napisał/a:
Witam ja mam cały czas problemy z samym line assist uruchomiłem to jakimś cudem zmiana kodowania w kanale 85 i działa tylko na tyle ze załącza się jest żółta ikona po przekroczeniu ok 60 km zielona ikona na wyswietlaczu w zegarach pokazuje wykryte linie gdy najedzie się na linie na wyswietlaczu linia wyświetla się na czerwono natomiast układ kierowniczy nie koryguje toru jazdy <uoee> Macie jakieś pomysły? Dodam jeszcze ze vcds nie znajduje u mnie kanału 8E powiedzcie mi co to za moduł? I ewentualnie nr części.


Czytales moja instrukcje z pierwszego postu? Wszystko jest opisane krok po kroku lacznie z nr czesci. Modol 8E jest niezbedny. Czy Twoj VCDS nie wykrywa go bo masz za stary interfejs VCDS czy nie masz tego modolu w samochodzie?
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Marcinfart 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Imię: Mar
Dołączył: 25 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Choj
Wysłany: 2018-01-15, 00:15   

Vcds mam oryginalny 17.8.1 PL wychodzi na to ze nie mam takiego modułu w samochodzie więc muszę kupić i zainstalować chodzi o cześć z nr. 4g0 907 107?
 
 
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 112
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-15, 17:40   

Marcinfart napisał/a:
Vcds mam oryginalny 17.8.1 PL wychodzi na to ze nie mam takiego modułu w samochodzie więc muszę kupić i zainstalować chodzi o cześć z nr. 4g0 907 107?


Kolego proponuje zapoznac sie z instrukcja. Na 1 stronie w drugiej kolumnie masz wyszczegolnione wszystkie dzialajace numery czesci dla sterownika 8E gdzie "A" to najstarszy a "E" najnowszy.

Badz przygotowany na duze prucie samochodu zeby zainstalowac sterownik i okablowanie. Zanim zaczniesz kupowac graty polecam zapoznac sie z ElsaWin zebys dokladnie wiedzial cotrzeba rozebrac.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
stachmen 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Stachmen
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2017
Posty: 30
Skąd: Cała Polska - Warszawa
Wysłany: 2018-01-15, 22:29   

@watronik7
Dzięki za wskazówki! Walcze dalej, choć przyznaję, że coś mam niehalo.. jeszcze raz od zera chyba posprawdzam kabelki i instrukcję. <wnerw>
Trochę nie bardzo mi się zgadza z logiką aby to przekładnia wywoływała drgania... bo przecież chodziłoby o bezpieczeństwo aby koła nie drgały a samo koło kierownicy :)
Mam nadzieję, że przewaga dzięki technice ;) uwzględnia dwa silniczki - jeden standardowy wspomagający kręcenie kierownicą a drugi wibra na kierownicę (o ile każdy model to ma)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
watronik7 



Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 112
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-15, 23:28   

Przewaga dzieki technice. Dokladnie tak moznaby to podsumowac. To specjalny silnik ze specjalnym przelozeniem i sterowaniem tak ze drga kierownica a nie kola. Poczytaj sobie o tym w "SSP 480 Audi A7 sportback running gear suspension" i "SSP 486 Audi A6 '11" . W SSP 486 masz tylko wzmianke odsylajaca do SSP 480 po szczegoly.

Jako ze silnik jest dosc daleko od kierownicy, wnioskuje dlaczego drgania sa tak slabo wyczowalne, ptrzynajmniej w moim przypadku.
_________________
A6 C6 --> A7 4G
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: