Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Kalibracja ACC distronic
Autor Wiadomość
lezy1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 66
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 2018-10-23, 09:00   Kalibracja ACC distronic

Cześć
Mam pytanie i prosbe. Musze zrobic kalibracje acc wiem ze w blokach pomiarowych 2 i 11 sprawdza sie kąt i ma byc w ramach -0.8 do 0.8. Zrobiłem nastawy podstawowe 1 on 2 on 3 u mnie nie ma 4 on wykonano. Pozniej jezdzilem samochodem z wlaczonym acc wartosc w blokach pomiarowych 11 w pozyciach kata zmienil sie po nastawach z 0 do 0,100 czyli jest ok natomiast w blokach pomiarowych 2 caly czas stoi w miejscu mimo krecenia srobka caly czas mam -1,324. Zauwazylem rowniez ze w nastawach podstawowych bloki 1 odpowiada za wartosc w okienku 2 bloku pomiarowego, 2 za wartosc 1 kat w bloku pomiarowym 11,3 u mnie jest niedostepne i 4 za wykonanie zerowania adaptacji. Wychodzi na to ze nie zerowalem nastaw bloku pomiarowego 2. Wiecie moze jak to zrobic, Ewentualnie jesli sie myle co do adaptacji napiszcie mi prosze jak to zrobic. I najważniejsze czemu mimo jeżdzenia i przekręcania śróbki od acc nie zmienia mi sie kąt w bloku pomiarowym 2. Poniżej zdjęcia z bloków pomiarowych. Z góry dziekuje za sugestje i pomoc.

20181016_200237.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 181,36 KB

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 697
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-10-23, 19:07   

To się robi statycznie na specjalnym stanowisku.
Szkoda że wszedłeś z nastawy i kalibracje.
Można to zrobić bez sprzętu na przemian kręcąc śrubkami i jeżdżąc, sprawdzając kąt.
Raz udało mi się tak ustawić w A8 po zdjęciu i założeniu zderzaka.
Teraz musisz przejść całą procedurę kalibracji krok po kroku.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
lezy1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 66
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 2018-10-23, 20:04   

Co oznacza procedura krok po kroku. zanim zrobiłem nastawy tez krecilem śrubki i nic się nie zmieniło w bloku 2. To że na specjalnym stanowisku to wiem ale czytałem na forum a8 ze właśnie tak robili jak ja i się kalibrowalo tylko u mnie w bloku 2 nic się nie zmienia.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 697
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-10-23, 21:46   

Przy kalibracji musi być lustro ustawione pod odpowiednim kątem.
Na forum A4 jest opisane jak zbudować stanowisko.
Procedurę powinien znaleźć wujek Google.
Wiem że co sprytniejsi robią to metodą garażową
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
lezy1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 66
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 2018-10-23, 21:56   

Znaczy się kręcąc srubami zmienia się kat. I ja tak robię tylko w bloku 2 pozycja 1 nie zmienia mi się jest cały czas taki sam moze za krótko jeżdżę sam już nie wiem.
 
 
Marcin2013 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Marcin
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-04-14, 16:38   

I jak tam poradziłeś sobie ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
lezy1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 66
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 2019-04-15, 05:23   

Niestety nie.
 
 
Marcin2013 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Marcin
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-04-30, 20:56   

U mnie też lipa, ostatnio zrobiłem tak że wyjąłem radar z uchwytem i ustawiłem suwmiarką wszystkie śruby po równo, później nastawy podstawowe 1,2,3,4 ON/OFF i wciąż to samo blok 2 cały czas "0" i to mnie najbardziej dziwi,a w bloku 11 co dzień w górę w pierwszy dzień było około 1,3,a dzisiaj ponad 4 <wnerw>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: