Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Felgi od A8 do A6
Autor Wiadomość
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-26, 11:00   Felgi od A8 do A6

Witajcie. Jakie felgi najlepsze do A6 c7 2.0 tdi. Myślałem nad rotorem 19 ale czy nie będą za małe ? I jeszcze jedno pytanie czy ktoś ma na felgach od Audi a8 ? chodzi mi dokładnie o ten model ? czy wgl będą pasowały ? LINK do FELG . Jeśli ktos posiada to niech wrzuci zdjęcia rotora 19 oraz tych co wysłałem z audi a8 :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 78
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-10-26, 11:42   

W c7 beda troche wystawac powinny byc 8.5x20 et 45. Tylko po co kombinowac skoro spokojnie za cene tych z a8 kupisz dedykowane a6 c7. Rotor 19 w c7 nie występował zreszta bedzie slabo to wygladac nawet jak zalozysz z innego modelu. Dedykowane rotory byly tylko w rozmiarze 20 i wtedy to wygląda jak powinno numer oryginalu 4g0601025ac/bp.
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 76
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-10-26, 12:48   

Te z linku nie będą wystawać, nawet powinny się schować w nadkolach. Mam 9J 33ET 20" w sumie podobny wzór do tych i minimalnie są schowane.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-26, 13:35   

qujot napisał/a:
Te z linku nie będą wystawać, nawet powinny się schować w nadkolach. Mam 9J 33ET 20" w sumie podobny wzór do tych i minimalnie są schowane.


Podrzucisz zdjęcie jak wyglądają ? Bo z tymi felgami to mam taki dylemat :D , gorzej niż kobieta z sukienką :) <wnerw>

ZAGATO@
Masz numer może takie odpowiednie do a6 jak do tej a8 ? :)
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 76
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-10-26, 14:26   

Stosunek kół do nadkoli tak wygląda



Z boku czarno więc pewnie zdjęcie nie rozwieje Twoich dylematów <lol>

 
 
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-26, 19:16   

qujot napisał/a:
Stosunek kół do nadkoli tak wygląda

Obrazek

Z boku czarno więc pewnie zdjęcie nie rozwieje Twoich dylematów <lol>

Obrazek


Bajeczka a podasz numer tych felg ? Bo czarne faktycznie lux wyglądaja :) Tylko kwestia czy 2.0 tdi da rade na 20.... <wnerw>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 78
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-10-26, 19:56   

Nie wiem czy byly wogole takie z a8 w a6 ale chyba to byl wzor tylko dla a8. Jak masz 2.0 tdi to pewnie nie masz pneumatyki takze przygotuj sie ze na 20 cali bedzie twardo...

Ja jestem fanem rotorow i dla mnie zadne inne felgi w audi nie maja racji bytu :)
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-26, 20:29   

ZAGATO napisał/a:
Nie wiem czy byly wogole takie z a8 w a6 ale chyba to byl wzor tylko dla a8. Jak masz 2.0 tdi to pewnie nie masz pneumatyki takze przygotuj sie ze na 20 cali bedzie twardo...

Ja jestem fanem rotorow i dla mnie zadne inne felgi w audi nie maja racji bytu :)


Bardzo twardo ? ;) bo aktualnie mam 16 :shock: orginalne takie kupil poprzedni wlasciciel. J faktycznie miękko i fajnie sie jezdzi. Czyli uwazasz , ze lepiek 19 i profil 40 ?

@edit a posiada ktoś zdjecia 20 rotor ? :) jak ktos moze niech podeśle ;) bo niestety tak jak widac mam zimówki 16 ale poprzedni wlasniciel na letnich takich jezdzil... i wyglądają okropnie <wnerw>
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 76
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-10-27, 15:06   

Adrian1717M napisał/a:
Bajeczka a podasz numer tych felg ? Bo czarne faktycznie lux wyglądaja :) Tylko kwestia czy 2.0 tdi da rade na 20.... <wnerw>


Nie są to oryginały tylko Wheelworld WH18 zawieszenie mam 1BA i da się jeździć, wiadomo nie tak komfortowo jak na 16" ale na pewno stabilniej w zakrętach <lol> zimówki mam 18" i czuć różnicę.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 78
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-10-27, 15:24   

Hehe to sa oryginalne 16 do c7 takze ktos to po prostu zamowil w salonie :) c7 na rotorach masz pelno w necie wpisz sobie c7 s6 rotor. Oryginalne trzymaja jeszcze cenę niestety...
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-27, 21:16   

ZAGATO napisał/a:
Hehe to sa oryginalne 16 do c7 takze ktos to po prostu zamowil w salonie :) c7 na rotorach masz pelno w necie wpisz sobie c7 s6 rotor. Oryginalne trzymaja jeszcze cenę niestety...


Niestety poprzedni wlasciciel zamowil i tak zostaly. Chociaz tanszy wydatek na zimowki bedzie ;)
Myslalem nad tym rotorem 19 ale chyba jednak skusze sie na 20. I mam nadziejs ze nie bd zalowal ze tak twardo ;D

@Edit Jeszcze panowie podpowiedzcie mi jakie opony do takiej 20 ? 245 ? czy 235 35 r 20 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: