Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile wam pala wasze 3,0TFSI?
Autor Wiadomość
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 720
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-11-15, 21:22   

Nie testowalem nigdy ile by wyszlo jadac dluzej w trasie 90km/h bo ciezko tak jechac ale predkosci do 140 to w 10litrach sie miesci. Najwiecej lyka autostrada z wyzszymi od dozwolonych predkosciami ale zadne to zdziwienie. Miasto tez potrafi sporo lyknac na krotkich odcinkach ze swiatlami. W ogole jazda miejska ze skrzyzowaniami,swiatlami, zwalnianiem przyspieszaniem itp itd to za chiny nie wykreci sie tego co podaje producent. Chyba,ze spalanie w miescie licza jako predkosc miejska jadac caly czas bez zwalniania. Wtedy to i w miescie ponizej 9 litrow potrafi zejsc🙂
 
 
zekering78 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: ruud
Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 142
Skąd: Nl

Wysłany: 2018-11-29, 19:39   

Pierwszy bak zrobiony w większości po mojej wiosce odcinki 1,5 -2 km i tak w kółko.
Trasa 4 x 35 km. ( ale jak rozgrzany to trochę zabawy)
Na baku zrobiłem 430 km i zalałem 70 litrów benzyny- także trochę chyba dużo spalił- co sądzicie?
 
 
petrolhead47 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 28
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-11-29, 19:56   

Panowie nie wiem czy to zbieg okoliczności czy porpsotu niższe temperatury spowodowały podwyższenie spalania.
Jak wcześniej pisałem jadąc do Bokeslawca utrzymując 130 miałem 8.4
Teraz dwa dni z rzędu jechałem z Jeleniej Góry do Wrocławia jadąc bardzo delikatnie na tempomacie za samochodami jedynie na A4 przez 30 km miałem 130 wyszło 9.7
Lokalnie tez nagle mam 14 zamiast 11-12. Czy to może być sprawa amerykańskiej mapy, która jest napisana do paliw amerykańskich czy porosotu niższe temp. Naprawdę trudno jest zdobić teraz 8L, a wiem, ze można jeszcze lepesze wyniki wykręcić.
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-11-29, 19:58   

moze opony zimowe? ja ciagle bez trudu uzyskuje 7.5l-8.5 i 13-15 w miescie.
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
zekering78 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: ruud
Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 142
Skąd: Nl

Wysłany: 2018-11-29, 20:10   

Widzę, że nie tylko ja się borykam ze zwiąkszonym spalaniem
_________________
Stage 1+ by Vagtechniek
430pk/530Nm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 543 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10003
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-11-29, 20:17   

A może problem leży w sofcie?
 
 
zekering78 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: ruud
Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 142
Skąd: Nl

Wysłany: 2018-11-29, 20:26   

Obstawiam na krótkie odcinki, ale za niedługo trasa do PL z "trumną" to się przekonam
_________________
Stage 1+ by Vagtechniek
430pk/530Nm
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-11-29, 20:37   

tak to wyglada u mnie po miescie (nie wyjezdzalem w trasy przez 750km) pare razy tylko polecialem obwodnica pare kilometrów

korki jak zwykle najczesciej 8-9km jade 25-40 minut. Bez krotkich odcinkow
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
petrolhead47 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 28
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-11-29, 20:42   

roman_tyk napisał/a:
tak to wyglada u mnie po miescie (nie wyjezdzalem w trasy przez 750km) pare razy tylko polecialem obwodnica pare kilometrów
[url=https://i.postimg.cc/dhvfmPBf/spalanie-miasto.jpg]Obrazek[/url]
korki jak zwykle najczesciej 8-9km jade 25-40 minut. Bez krotkich odcinkow

Tyle to ja mam jeżdżąc do pracy bez stania w korkach ciągła jazda 6 km, a było 11-12. Urosło mi spalanie o jakieś 1-1,5L. Cały czas ten sam komplet opon, cały czas ta sama stacja, wiec jestem pewny, ze zużycie paliwa wzrosło. Tylko pytanie dlaczego? Czy to wina amerykańskiej mapy, która tak reaguje na nasze paliwo czy może inny czynnik ? Sam nie wiem...
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-11-29, 21:08   

wszsytkie auta pala zimą wiecej nic dziwnego. ja mam ogrzewany garaz
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
shaqal 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: DES Auto
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 762
Skąd: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Wysłany: 2018-11-29, 21:51   

Ostatnio wymieniałem przepustnice w 3.0TFSI, auto zamiast normalnych 11-13 litrów, paliło 16-18, po wymianie wszystko wróciło do normy.
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 720
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-11-30, 10:59   

Ponizej 15l/100km nigdy chyba nie udalo mi sie zejsc w miescie. Co prawda ja lubie czasem mu depnac,nie jezdze caly czas na zamuleniu. A kolega roman_tyk jezdzi czasem w trybie efficiency?
 
 
januszm 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Janusz
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 292
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2018-11-30, 12:17   

no raczej auto 1900kg quattro V6 3.0 z Turbo Litra nie bedzie palilo zimo 8L na krotkich odcinkach (do 10km)
jak mam z moim dieslem zima problemy zeby sie 9 zmiescic.
 
 
petrolhead47 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 28
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-11-30, 16:39   

Panowie czy po zrobieniu stage 1 zwiększyło się spalanie ?
 
 
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-11-30, 20:35   

po stage 2 spalanie be zmian
nie jezdze w efficiency tylko komfort (nie wiem czy tryb effi cos daje w przypadku softu z usa).
jak kolega jedzie 2 kiloemtry i odpala auto zimne z dworu, to dla mnie spalanie 15-20 nie dziwne. Ja odpalam auto przy +22 stopniach i jade 8-10km po miescie.
dzis np byly mega korki i uwaga jechalem 51 minut 9 kilometrów i wjezdzajac do garazu mialem 17l/100
_________________
A6 C7 3.0TFSi 450ps https://www.a6klub.pl/cza...ine-vt93131.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: