Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania-wibracje na nadwoziu
Autor Wiadomość
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 408
Skąd: Emden
Wysłany: 2018-01-12, 12:10   

Przy zmianie łączników tylnych odkrecalem koła i teraz tak myślę że przykrecilem je po mojemu czyli na kluczu z siłą 120 a jak odkrecałem po mechaniku to były o wiele mocniej przykrecone, miałem problem aby odkręcić. Jutro dokrece naprawdę mocno i zobaczymy co to dalo.

Apropo piasty, ma ktoś namiary na komplet piasty wraz z łożyskiem.

[ Dodano: 2018-01-12, 12:10 ]
Mowa o przodzie.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-12, 14:42   

Wydaje mi się, że tylko ASO <uoee> . Musiałbym spojrzeć czy coś sensownego pojawiło się na rynku. W zakładach wulkanizacyjnych przeważnie dokręcają na 130-140 Nm.

mat695, na Twoim miejscu wymieniłbym te amorki. Dużo nie kosztują, a sam mówiłeś, że są dla Ciebie podejrzane.
 
 
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 355
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-12, 16:34   

O ile dobrze pamiętam SKF ma łożysko z piastą.

mat1324 - zauważyłem, że raczej to mrowienie pochodzi z tyłu ale czy to na bank amory to już nie wiem. Zwłaszcza po tym co Tobi71 napisał ;/
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-12, 19:07   

Jednak przez kilka tysięcy kilometrów było dobrze <uoee> .
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 408
Skąd: Emden
Wysłany: 2018-01-12, 22:11   

Jazda z Pl do De była rewelacyjna, zero drgań, autko ma moc, seria 190 PS + chip 28 PS.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-12, 22:53   

Dopóki nie wymieniłeś łączników wszystko było w porządku? Podczas wyważania kół podnosili Ci całe auto?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 408
Skąd: Emden
Wysłany: 2018-01-13, 04:21   

Dokładnie tak jak piszesz, przy wyważaniu podniósł całe auto równomiernie, przed wymianą łączników auto szło jak burza.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-13, 10:47   

Dla mnie coś się stało podczas wymiany tych łączników. Tylko co?

Założyłeś takie łączniki:



Sprawdzałem czy przednia piasta występuje w zamienniku i niestety, ale nie <uoee> . Z łożyskiem nie ma problemu, ale z piastą już tak. Nowa w ASO kosztuje ok. 800 zł. Oczywiście warto też zmienić łożysko, ponieważ raczej nie przeżyje demontażu.
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 408
Skąd: Emden
Wysłany: 2018-01-13, 13:55   

Dokładnie ten zestaw.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Gaszka 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: OK
Wysłany: 2018-01-13, 15:31   

Koledzy jak dobrze sprawdzić amortyzatory? Pomijając stacje kontroli bo tam to na każdej inaczej wychodzi. Zauważyłem takie lekkie głuche pukania na poprzecznych koleinach. Amortyzatory wizualnie ok, żadnego pocenia. Auto jedzie dosyć sztywno ale nie mam porównania do innego 1BV.
Ciekawe jest, że A4 B6 Q którym również się poruszam ma oryginalne jeszcze 1BE, wielowachacz równiez ori lekko zmęczony kilometrami a prowadzi się dokładniej i sztywniej trzyma na zakrętach od C6. Może mniejsza masa pojazdu ma na to wpływ?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-13, 18:50   

Sprawdź przednie łączniki stabilizatora.
 
 
Gaszka 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 61
Skąd: OK
Wysłany: 2018-01-13, 21:21   

Wymieniałem w zeszłym roku.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 52 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2093
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-01-13, 21:24   

Wracam teraz z Norwegii i jadąc po autostradzie co jakiś czas pojawiają się drgania narastają jak i maleją stopniowo. Raz są raz ich nie ma i tak cały czas. Zawieszenie nowe przednie łącznie z amortyzorami. Zastanawiam się co to może być. Przeguby kiedyś wymieniałem na używki u gościa który zakłada tylko używane oryginalne <mysli>
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 355
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-13, 21:36   

Witaj w klubie :) Temat jeszcze nie rozwiązany.
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 408
Skąd: Emden
Wysłany: 2018-01-14, 13:14   

Nic od ostatniego razu nie robiłem przy aucie dziś zrobilem 5 km. na autobanie i stwierdziłem że drgania tym razem ustały. Zdenerwowałem się jak podjechalem pod garaż, strasznie śmierdziało guma z tylnego lewego nadkola, co to mogło być? Wczoraj zaślepilem EGR.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: