Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[CNHA 2.0 190 KM] Wymiana rorzadu
Autor Wiadomość
pawcio81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAHA
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2020-02-05, 21:16   

Oczywistym jest, że pasek rozrządu się starzeje i 15 lat lat nie należy na nim jeździć. Pasek tak naprawdę nie jest gumowy, jedynie jego zewnętrzna powłoka jest z jakiejś tam mieszanki kauczuku, sam rdzeń paska, czyli to co najważniejsze oparte jest na włóknie szklanym, które charakteryzuje się przede wszystkim niewrażliwością na zmianę długości w zależności od temperatury. Rolki są również ważne, w takiej 10-15 letniej smar jest stary, ogólnie może być go mało i rolka w końcu dostanie luzów albo się zatrze i wtedy jest bardzo duże ryzyko, że pasek się zerwie.
Podsumowując, ja bym spokojnie jeździł do 8 lat, jeśli przebieg jeszcze daleki od 210 tys. km. Oczywiście każdy robi, jak uważa.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

michal_g84 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Michał
Dołączył: 06 Sty 2020
Posty: 1
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-02-13, 14:14   

Ostatnio u siebie wymieniałem przy 156tkm i szczerze powiem, że stan nie wskazywał że może wytrzymać 210tkm, niech każdy robi jak uważa, ale ja bym nie ryzykował z uwagi na późniejsze koszty napraw jak coś strzeli. Po zdemontowaniu rolkę było słychać bardzo, napinacz trochę, ale znacznik od napinacza był już na granicy skali więc się nie zastanawiałem i zrobiłem. Wsadzone ori graty i spokój na 120tkm będzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: