Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny nie otwiera drzwi kierowcy. Proszę o pomoc
Autor Wiadomość
Pawcio89 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 36
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2017-10-27, 19:00   Centralny nie otwiera drzwi kierowcy. Proszę o pomoc

Witam proszę o pomoc od jakiegoś czasu centralny nie otwiera drzwi kierowcy, zamyka zawsze po otwarciu kluczykiem, też jak np. Otworze kluczykiem, zamkne pilotem to często da się otworzyć pilotem ale jak dłużej stoi już nie. Mechanik rozbierał drzwi, smarował, czyścił styki, co mam robić? Kupić zamek inny? Bardzo was proszę o pomoc, byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leon11 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Leszek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 531
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2017-10-27, 20:19   

Poszperaj na forum, jest tego pełno. Np. z wczoraj mój wpis z podpowiedziami.
http://www.a6klub.pl/drzw...6c6-vt90740.htm
Piszesz, że smarował, czyścił styki, ale nie wiem co ten mechanik tak na prawdę robił.
Możesz ostatecznie kupić oryginał używkę i podmienić go.
_________________
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: Inny 3.5 MPI 272 KM
 
 
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 890
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-10-27, 21:47   

zamek do wymiany
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Pawcio89 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 36
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2017-10-28, 08:48   

A jaki to typ zamka? Kupić używkę orginał czy zamiennik?
 
 
Abster 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 158
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-10-29, 02:44   

yarowsc napisał/a:
zamek do wymiany


Nie koniecznie..
Zamek i tak musisz wyjąć więc dlaczego nie zajrzeć do środka na mechanizm?
Jest opcja dla wymieniaczy i mechaników.
Zamek można z powodzeniem reanimować więcej tu :
http://www.a6klub.pl/-a6-...-vt51381,15.htm
_________________
Oryginalna pełna opcja S-Line
 
 
Pawcio89 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 36
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2017-10-31, 12:36   

Ilo pinowy tam ma być zamekwby pasował bo niby są różne? Pomoże ktoś? Byłbym wdzięczny.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yarowsc 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUD
Imię: Jarek
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 890
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-10-31, 23:00   

4F1837015E - zamek 9pin. mam jeden nowy org. (nie chińczyk z all.)
 
 
Maraas70 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Marek
Wiek: 49
Dołączył: 07 Sty 2020
Posty: 1
Skąd: Londyn
Wysłany: 2020-01-07, 21:34   

Witam od kilku dni nie mogę otworzyć pilotem drzwi kierowcy wszystkie się otwierają i zamykają tylko nie te zaznaczam że wymieniłem już baterie.Dzięki za pomoc
 
 
_wladi_ 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAGB 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CAGB
Imię: Włodzimierz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 31 Gru 2019
Posty: 107
Skąd: Hel
Wysłany: 2020-01-07, 21:51   

Poczytaj co wyżej koledzy napisałi, masz zamek do wymiany albo zabawa z regeneracją.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leon11 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Leszek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 531
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2020-01-07, 23:05   

A tu masz równoległy temat na który parę dni temu odpowiadałem:
https://www.a6klub.pl/nie...ocy-vt70766.htm
_________________
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: Inny 3.5 MPI 272 KM
 
 
PabloA6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 56
Skąd: Orzesze
Wysłany: Wczoraj 2:13   

W mechanizmu zamka masz styki które lubią się sklejać przy niskich temperaturach ,są styki króre dają sygnał do komputera czy są otwarte/zamknięte dzwi , do podswietlenia wnetrza , i do sterownika zamka Ja miałem to samo , zdemontuj mechanizm zamka usuń stary smar przemyj ropą
Pozdrawiam
PS. Spróbuj taki test pozamykaj wszystkie drzwi , otwórz drzwi od kierowcy i zamknij na pilocie(zamykanie auta) , nie zamykając drzwi od kierowcy, powinien się sygnał zamknięcia drzwi nie załączyć. I w tedy zamknij dzwi od kierowcy jak ci się sygnał dźwiękowy załączy to masz mechanizm w porządku jak ci nie zaskoczy to styki w zamku ci nie stykają
_________________
Był:
Audi A6/C4/2.6l/limuzyna/95r/LPG+Sekwencja/Xenon-3000K
BMW318i/E30/1.8l/sport coupe/87r/LPG+Blos/Xenon-6000K
BMW535/E34/3.5l/sedan/M-POWER5/88r/LPG+Blos
BMW730/E32/3.0l/limuzyna/88r/LPG+Blos
  
 
 
leon11 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Leszek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 531
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Wczoraj 21:27   

Rozebrałem wiele zamków w C5 i C6. Tak jak w C5 szwankowały zimne luty i mikrostyki, tak w C6 problemem są silniczki odrzucające rygle odblokowujące zewnętrzne bądź wewnętrzne klamki. Najczęściej siada większy silniczek, od zewnętrznej klamki. Każdy silniczek osadzony jest na dwóch pinach a one lubią się przypalać i trzeba je wyczyścić. Również trzeba zdjąć plastikową część silniczka ze szczotkami i je też wyczyścić jak taż komutator, który jest często przypalony od iskrzenia. To właśnie sprawia, że silniczek nie ma siły przerzucić rygli. Można kupić też same silniczki i je podmienić. Pamiętajcie, że matę przyklejoną pod tapicerką najlepiej odklejać i przyklejać podgrzewając klej wokół niej opalarką (ok. 180 stopni C) lub suszarką. Przy okazji oczywiście wyczyścić ze starego smaru elementy mechanizmu rygla.
_________________
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: Inny 3.5 MPI 272 KM
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: