Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[CDUC 3.0 245 KM] Obroty silnika rosną za każdym 3 odpalenie
Autor Wiadomość
Audia73.0 


Model: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dariusz
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 5
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-07-08, 21:46   [CDUC 3.0 245 KM] Obroty silnika rosną za każdym 3 odpalenie

Witam :) od 2 tygodni borykam się z problem w mojej A7,a mianowicie za każdym trzecim odpaleniem auto wchodzi na wyższe obroty czy to zimny czy rozgrzany ma 1000-1200(obroty stałe).
Normalnie gdy było wszystko ok miał 850... Od tych dwóch tygodni 3-4x odpalanie wlaczyla się procedura wypalania(wentylatory były włączone) ale i tak zaraz za trzecim odpaleniem wchodził znowu i dpfu nie wypalał;/ Oleju nie przybiera , spadków mocy tez nie ma auto jeździ normalnie.

Pacjent Audi A7 3.0TDI Quattro 245km 2011r
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 543 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9999
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-08, 23:09   

Jakieś błędy w sterowniku?
 
 
Audia73.0 


Model: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dariusz
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 5
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-07-08, 23:17   

W czwartek jestem umówiony na diagnostykę ;) tak ze podeśle kod w czwartek ;) o ile pokaże coś :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 543 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9999
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-08, 23:18   

Najlepiej gdybyś podłączył auto pod VCDSa <okok> .
 
 
Audia73.0 


Model: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dariusz
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 5
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-07-08, 23:29   

Powiem tak, najlepsze w tym ze mam VCDS :D ale ostatnio mam z nim problem tzw z komunikacja i z racji tego muszę skorzystać z usług warsztatu :)

[ Dodano: 2019-07-09, 21:03 ]
Udało się sprawdzić na swoim VCDS podaje kody:

Address 01: Engine (J623-CDUC) Labels:. 059-907-401-V2.clb
Part No SW: 4G0 907 401 F HW: 4G0 907 401
Component: 3.0TDI EDC17 H37 0002
Revision: 53H37---
Coding: 1A254012042601020800
Shop #: WSC 02311 785 00200
ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114G0907401F 001002
ROD: EV_ECM30TDI0114G0907401F.rod
VCID: 26427EB15952E87A87-8072

3 Faults Found:
4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533)
U1008 00 [044] - -
[New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 149
Mileage: 262810 km
Date: 2019.06.04
Time: 08:10:46

Engine speed: 749.00 /min
Normed load value: 19.6 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 30 °C
Intake air temperature: 15 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 14.560 V
Unlearning counter according OBD: 40
ACC target acceleration: 0.000 m/s˛
ACC control module received status-Bits 0-7: 6
Active brake system error status-Bits 0-7: 1
Status of ACC/CCS acceleration interface-Bits 0-7: 0
Acceleration: 0.000 m/s˛
Engine status: COENG_RUNNING
Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3


ddress 19: CAN Gateway (J533) Labels: None
Part No SW: 4G0 907 468 E HW: 4G0 907 468 A
Component: J533--Gateway H08 0213
Revision: -------- Serial number: 00000000091479
Coding: 00CD077D00
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_GatewUDS 001025
ROD: EV_GatewUDS_AU57.rod
VCID: 326A92E1659A84DA1B-8066

Battery Monitoring Control Module:
Subsystem 1 - Part No SW: 8X0 915 181 HW: 8X0 915 181
Component: J367-BDM H07 0140
Serial number: 00000000005650458101

Voltage stabilizer:
Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 959 663 B HW: 8K0 959 663 B
Component: J532_DCDCStab H05 0006
Serial number: 11026000264021200410

1 Fault Found:
6657 - Generator
U1052 00 [009] - No Communication
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 113
Mileage: 262810 km
Date: 2019.06.04
Time: 08:09:46

Voltage terminal 30: 14.5 V
Voltage terminal 15: 14.5 V
Control Module temperature: 19 °C
System status: Terminal 15 on
IN ESP_standstill flag: standstill detected
Engine running: On
IN ZAS_Te_X: On
Terminal 15 status via CAN: On
Terminal 15 status: On
Datenfeld: 0


ddress 28: HVAC, Rear (E265) Labels:* 4G0-919-158.clb
Part No SW: 4G0 919 158 D HW: 4G0 919 158 D
Component: KLIMA FOND H07 0055
Serial number: 14011100040075
Coding: 02
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_ClimaContrUnitRearUDS 002010
ROD: EV_ClimaContrUnitRearUDS_002.rod
VCID: 306E98E96B96B6CA6D-8064

1 Fault Found:
0034 - Motor for Rear Right Upper Body Vent
B10D4 21 [008] - Signal Amplitude Too Low
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 6
Reset counter: 197
Mileage: 262476 km
Date: 2019.05.16
Time: 16:56:44

Voltage terminal 30: 14.67 V
Outside air temperature: 14.5 °C
Right Rear Upper Body Vent Motor-Act.val.: 9849
Right Rear Upper Body Vent Motor-Specified value: 9849
Right Rear Upper Body Vent Motor-Stop open: 11400
Right Rear Upper Body Vent Motor-Stop closed: 10000



Po wyczyszczeniu pokazał się taki numer ... 0387 :/ troche tego się nazbierało :/
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 543 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9999
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-09, 21:14   

Wygląda na problem z alternatorem, a dokładnie na problem z jego komunikacją :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Audia73.0 


Model: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dariusz
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 5
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-07-09, 21:36   

:shock: Zrobiłem pomyłke wpisujac 1000-1200 obrotów, przepraszam :) obroty jak podnoszą się to wchodzą na 900-950 jak go zgaszę i odpalę jeszcze raz auto wraca do normalnych obrotów ;) Jakieś 6-8 mies temu wymieniłem alternator, Objawy były dość podobne tylko że dobijał prawie do 2tys. Zapalił się obrazek na komputerze że jest awaria alternatora , auto rozłączyło skrzynie i musiałem wezwać lawetę <okok> Przez ten czas było wszystko ok aż do czasu. Czyli gdzie szukać tego problemu? jakieś kable łączące alternator czy wina siedzi w samym alternatorze ? :) Pozdrawiam
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 543 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9999
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-09, 22:25   

A zamontowałeś dobry alternator?
 
 
Audia73.0 


Model: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Dariusz
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 5
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-07-09, 22:45   

Kupując alternator podałem wszystkie informacje sprzedającemu , według nich taki pasuje Do mojego auta;) Firma zajmuje się tylko alternatorami i rozrusznikami :) zastanawia mnie tylko to że przez ten czas nie było takich objawów ...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: