Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
auto płynie pow. 200 km/h
Autor Wiadomość
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 97
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-08-03, 16:22   

Ja jeździłem na oponach pirelli p zero już zurzytych do ogranicznika i auto się prowadziło stabilnie pewnie sztywno (a8 d3 pneumatyka sport) po zmianie opon na unoroyal Rain sport 3 DRAMAT! Fakt że na wodzie świetnie pewnie i mega kleją, ale na suchym powyżej 150, samochód jest jak gumowy, gdzie wczesnjej każdy ruch kierownicą był mega precyzyjny. Dlatego opony mają bardzo duże znaczenie.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 448
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-04, 05:48   

U mnie opony raczej odpadaja. Kupowalem nowe continentale sport contact 6 a to twarda opona. Ja juz sporo tulei powymienialem,koncowki drazka tylko czekam teraz na chwile zeby przetestowac. Powiem wam tylko tyle,ze przy przebiegu 132tys ori tuleje mialy juz mniejsze lub wieksze pekniecia,praktycznie kazda. W tylnej zawieszcze jedynie wygladaly ok takze jak na tak drogie auta to kiepski tez pierwszy montaz.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 198
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-04, 08:19   

no tuleje przy wielowahaczu zazwyczaj sie dość szybko zużywają chyba , niezależnie od marki..
wiele osób jeżdżących powoli nawet nie wie że ma wywalone dopuki im nie zacznie stukać..
a ta geometrie robiłeś w końcu ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 448
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-04, 13:16   

Wczoraj robilem,dzisiaj poprawialem katy pochylenia z tylu i calosc jest ok. Nie testowalem jeszcze na autostradzie ale na dniach to zrobie.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 198
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-06, 09:04   

no to ciekawe czy będzie poprawa..
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 448
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-06, 10:05   

Poprawy brak,rece opadaja. Jedyne co zostalo do wymiany to w tylnym zawieszeniu tuleje gornych wahaczy i ewentualnie tuleje tych tzw pajakow ktorych nie ma w zamienniku lub tuleje sanek. Przod caly zmieniony,amortyzatory suche i nie stukaja,pneumatyczna zawieszke mam. Problem od 160km/h w gore pozostal. Chyba zostawie auto w serwisie audi niech sie przejada i zobacza bo to jakies nieporozumienie jest zeby w trybie dynamic tak sie auto prowadzilo. Przy 140km/h objawow zero.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 198
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-06, 11:30   

kurde..no to problem masz..
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 448
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-06, 12:38   

No biore sie za tuleje sanek bo jedna wedlug diagnosty ma maly luz ale nie gwarantuje mi,ze to jest przyczyna. No i tylne gorne wahacze,tylko to juz zostalo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: