Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
auto płynie pow. 200 km/h
Autor Wiadomość
Pczester 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 103
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-08-03, 15:22   

Ja jeździłem na oponach pirelli p zero już zurzytych do ogranicznika i auto się prowadziło stabilnie pewnie sztywno (a8 d3 pneumatyka sport) po zmianie opon na unoroyal Rain sport 3 DRAMAT! Fakt że na wodzie świetnie pewnie i mega kleją, ale na suchym powyżej 150, samochód jest jak gumowy, gdzie wczesnjej każdy ruch kierownicą był mega precyzyjny. Dlatego opony mają bardzo duże znaczenie.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 545
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-04, 04:48   

U mnie opony raczej odpadaja. Kupowalem nowe continentale sport contact 6 a to twarda opona. Ja juz sporo tulei powymienialem,koncowki drazka tylko czekam teraz na chwile zeby przetestowac. Powiem wam tylko tyle,ze przy przebiegu 132tys ori tuleje mialy juz mniejsze lub wieksze pekniecia,praktycznie kazda. W tylnej zawieszcze jedynie wygladaly ok takze jak na tak drogie auta to kiepski tez pierwszy montaz.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 248
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-04, 07:19   

no tuleje przy wielowahaczu zazwyczaj sie dość szybko zużywają chyba , niezależnie od marki..
wiele osób jeżdżących powoli nawet nie wie że ma wywalone dopuki im nie zacznie stukać..
a ta geometrie robiłeś w końcu ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 545
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-04, 12:16   

Wczoraj robilem,dzisiaj poprawialem katy pochylenia z tylu i calosc jest ok. Nie testowalem jeszcze na autostradzie ale na dniach to zrobie.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 248
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-06, 08:04   

no to ciekawe czy będzie poprawa..
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 545
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-06, 09:05   

Poprawy brak,rece opadaja. Jedyne co zostalo do wymiany to w tylnym zawieszeniu tuleje gornych wahaczy i ewentualnie tuleje tych tzw pajakow ktorych nie ma w zamienniku lub tuleje sanek. Przod caly zmieniony,amortyzatory suche i nie stukaja,pneumatyczna zawieszke mam. Problem od 160km/h w gore pozostal. Chyba zostawie auto w serwisie audi niech sie przejada i zobacza bo to jakies nieporozumienie jest zeby w trybie dynamic tak sie auto prowadzilo. Przy 140km/h objawow zero.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 248
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-06, 10:30   

kurde..no to problem masz..
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 545
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-08-06, 11:38   

No biore sie za tuleje sanek bo jedna wedlug diagnosty ma maly luz ale nie gwarantuje mi,ze to jest przyczyna. No i tylne gorne wahacze,tylko to juz zostalo.
 
 
Twórca 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 92
Skąd: ZGY
Wysłany: 2018-09-08, 18:47   

u mnie też pływało od 200 w góre... w sumie to walka z samochodem
W Koszalinie ustawił mi gościu kąty i zbieżnosć tyłu + zalożyłem dystans na tył 1,5cm na strone...
efekt taki że przy 240km/h jedną reką na spokojnie się prowadzi

aaa... kiedyś w sprinetrze sprawdzałem czy mam koła podokręcane, tak go przy 160 nosiło...
prawdopodobnie szybka jazda + temperatura otoczenia spowodowały że bus pływał
_________________
Zapraszam nad morze www.domki-pustkowo.pl
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 545
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-09-09, 21:31   

A powiedz jak Ci sie jezdzi na dystansach przy wiekszych predkosciach?masz dystanse tylko na tyl?nie ma jakiegos efektu drgan czy czegokolwiek negatywnego?myslalem o dystansach juz kiedys ale obawiam sie bezpieczenstwa przy duzych predkosciach.
 
 
Twórca 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 92
Skąd: ZGY
Wysłany: 2018-09-16, 10:34   

generalnie wszystko jest ok, dystanse mam póki co tylko na tyle bo jeśli nie sprzedam tych co mam to pójdą do tokarni na obróbke na mniejsze
_________________
Zapraszam nad morze www.domki-pustkowo.pl
 
 
filipo 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Mirosław
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 35
Skąd: warmia
Wysłany: 2018-12-02, 21:46   

Podłączam się do tematu,
wcześniej jeździłem A3 8P 2,0 SB, auto sztywne idealne prowadzenie i wchodzenie w zakręty. Lecz zachciało mi się komfortu i obecnie już dwa lata na A6 i do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do tego miękkiego układu kierowniczego a ustawione mam dynamic. Koła 18' 245/45. Na szybszych zakrętach czuć jak jest lekko podsterowny, jakby lekko wypływał na zewnątrz łuku na oponach czy zawieszeniu. Muszę go wtedy dociągać kierownicą aby utrzymać tor jazdy. Na autostradzie czuje natomiast podmuchy wiatru co mnie denerwuje. Zbieżność i luzy sprawdzane i jest ok.
Pytanie do użytkowników 18' i 19', czy na felgach 19' ta dokładność prowadzenia jest lepsza i bardziej precyzyjna? Śmigałem na letnich nowych oponach Goodyear Eagle F1, tydzień temu kupiłem zimówki Michelin Pilot 4, ku mojemu zdziwieniu precyzja prowadzenia w zakrętach się poprawiła (a na zimowych zazwyczaj jest gorsza). Zastanawiam się teraz czy na lato może założyć zmienić opony na Michelin Piloty do tych moich 18" czy zainwestować lepiej w całe 19'? Trochę boje się o utratę komfortu w przypadku 19'. Może to wina tylko opon? Proszę o podpowiedź.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 248
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-12-03, 08:53   

c7 w zwykłaej wersji to nie auto na wścicgi..
to auto do komfortowego przemieszczania się.. ;)
ja mam sportowe zawieszenie i też mi wyjeżdża na ostrych zakrętach które doskonale znam i poprzednią octavią wchodziłem pewniej. może w s-line jest lepiej.
na podmuchy wiatru też trzeba uważać,
jeżedżę na razie na 17 ale w akacje pojeździłem z 2tyś na 19 ..na pewno lepsze trzymanie ale nie idealne , duży spadek komfortu na kiepskiej jakości drodze jaką przemieszczałem sie na codzień ponad 70km do pracy.
jakbym codziennie jeździł po równej szosie to bm zakładał 18-19 ..ale w tej chwili się nad 18 waham .
mój problem jest taki że w lecie jeżdżę po gorszej nawierzchni a w zimie po bardzo dobrej..szkoda że nie odwrotnie.. :)
 
 
filipo 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Mirosław
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 35
Skąd: warmia
Wysłany: 2018-12-03, 09:33   

Dzięki za odpowiedź, niestety u mnie są słabej jakości drogi, dużo kolein, boje się że na 19' będzie mi dobijał. Tak myślę, że może zostanę przy tych 18' ale zakupie Micheliny Piloty, jak na zimówkach jest poprawa to na letnich powinna być większa <mysli>
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 248
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-12-03, 10:34   

ale te goodeary to pierwsza liga..
pilot sport oczywiście też.. ,
miałem klientów którzy narzekali na uślizgi sportmaxxów a to odobna opona do gooyeara..
jeździłem w octavii na dobrze podjechanych pilotach sportach 3 i były świetne.. , ale to inna masa auta.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: