Audi A6 / A7 Klub Polska - Forum




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi S6 C7
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 639 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11091
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-09-28, 20:46   

Zawsze można okleić :) .
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-09-29, 18:49   

To dekory już też oklejają? :) Nieźle. Nadeszła era folii. Te ochronne ponoć są naprawdę niezłe. Na pewno mają niezłe ceny. Choć i tak już dużo potaniały - i dlatego też z kolei powstaje z tego niezły rynek.
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 69
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-10-03, 19:33   

Drifter - odswież może fotki, bo bylo na co popatrzyć ;)
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 639 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11091
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-10-03, 20:07   

Zdjęcia działają poprawnie, ale są w dość wysokiej rozdzielczości i trochę trzeba poczekać, aż się wczytają.
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-10-04, 05:45   

mat1324 napisał/a:
Zdjęcia działają poprawnie
Koledze chodziło chyba o dodanie nowych fotek - już po oklejeniu.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
nikosnikos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Nikos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 69
Skąd: 3city
Wysłany: 2019-10-04, 08:22   

Nie, nie - faktycznie chyba jakaś chwilowa zamuła netu, bo fotki są - sorry za zaśmiecanie wątku :)
_________________
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-03, 22:32   

Cześć,
dwie nowości, zrobiłem to co planowałem.

1. Chiptuning. Tutaj stwierdziłem, że przy takich samochodach to już nie widzę w tym większego sensu (mówię o stage 1). To znaczy na wykresie wygląda to nieźle, ale w praktyce ja nie czuję takiej różnicy, po prostu ten samochód już fabrycznie ma tyle mocy, że jazda nim jest czystą przyjemnością. W końcu zrozumiałem kolegę, który od kilku lat ma Porsche 911 i do tej pory niczego w nim nie zmieniał :)

No ale dla formalności: fabrycznie było 456 koni i 623 Nm (w co nieco trudno mi uwierzyć, bo wg katalogu jest 550). Po strojeniu silnika i skrzyni biegów wyszło 513 koni i 695 Nm. Priorytetem było bezpieczeństwo skrzyni biegów i osprzętu turbo. Jeździ się.. niezmiennie super.



2. Domykanie drzwi. Zrobione u forumowego kolegi Patricka w Sierakowie Śląskim. Wizyta odbyła się w miłej atmosferze i wszystko działa elegancko. Także polecam przy okazji.

W planach jeszcze:
- oklejenie folią przedniego zderzaka i lusterek
- sportowy wydech, prawdopodobnie w firmie MG Motorsport
 
 
Baziu 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Bartek
Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-04, 19:42   

Może jakiś filmik jak to przyspiesza? :) Jest już potwór <brawo>
 
 
drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-05, 07:22   

Na wiosnę jak będę miał nowe opony (teraz mam łyse do wymiany), chcę potestować launch control, przy okazji mierząc przyspieszenie. Wtedy może faktycznie nagram jakiś filmik, spróbuję.

Co do tej mocy jeszcze, to szukając tego auta, jechałem też modyfikowanym S6 z turbinami oraz intercoolerem od RS6 i programem na 600 KM. I naprawdę też nie czuć jakieś wielkiej różnicy (jasne jakaś jest, ale to nie szok). Tu już chyba chodzi też o gabaryty auta, jego masę, a także wyciszenie w środku i "nie odczuwanie" prędkości. Mój kolega ostatnio jechał pierwszy raz w życiu lamborghini i powiedział, że tam dopiero po latach przeżył znowu szok w odczuciach z jazdy. Niski samochód z ogromną mocą i dający maksymalne wrażenia z jazdy. Oczywiście na codzień wolę 100x bardziej S6, które płynie po drodze.

[ Dodano: 2019-11-25, 00:29 ]
Jesienne zdjęcia z nowymi kołami zimowymi. Jak myślicie, dobrze to wygląda?






 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 294
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-11-25, 08:04   

Czemu wrzuciłeś 235 opone ? na 19 chyba 255/40/19. Co do wyglądu to wiadomo zimowy komplet trzeba przecierpieć ;) , najśmieszniejsze ze mam identyczne felgi na zimę właśnie się malują i to chyba w identyczny kolor jak twoje hahaha. Co do osiągó to u sibie w wątku też o tym pisałem że z uwagi na wygłuszenie i rozmiar tego samochodu nie czuje się tak tej mocy przyśpieszenia, dlatego też po modach masz wrażenie że jest mała różnica, w rzeczywistości jakbyś ustawił stockowe s6 z twoim to różnica byłaby spora. Gratulacje za fajną S6!
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-25, 10:12   

Dzięki za miłe słowo.

235/45/19 to standardowy i jedyny rozmiar opony zimowej dla tego samochodu wg danych technicznych. Rozważałem też szerszą wersję 255/40/19, ale uznałem, że najlepiej zastosować się do rekomendacji producenta. Poza tym węższa opona lepiej wgryza się w śnieg, a ja bywam w górach regularnie.

Co do wyglądu, to właśnie dlatego szukałem długo felg, bo nie chcę cierpieć :) I nie chodzi mi tutaj o rozmiar felgi, tylko o jej kolor, jak wygląda samochód. Na początku wydawały mi się trochę za ciemne, ale po kilku dniach stwierdzam, że jest dobrze.

Może masz rację z tymi osiągami. Tak czy inaczej, dla mnie zwykłego kierowcy (a nie gościa urywającego sekundy na torze), różnica między 450 a 550 koni jest praktycznie niezauważalna. Pewnie jakbym miał 700, to bym znowu odczuł kopa.

Wczoraj przetestowałem pierwszy raz Launch Control. Kurczę, odcina dopływ tlenu do mózgu na chwilę, normalnie człowiek czuje sięoszołomiony. Widziałem to na filmowych testach kilku sportowych aut, jak ludzie mówili, ale nie wierzyłem, że to dosłownie tak się odczuwa :)
 
 
Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 109
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-25, 19:11   

Quash napisał/a:
Czemu wrzuciłeś 235 opone ? na 19 chyba 255/40/19.


Dokładnie, 235 to trochę wąsko jak na S6.
Ja jeżdżę na 255/35/20 (Zima) i tak bardzo szybko ubywa bieżnika :>
Myślę,że z racji wagi i mocy auta, opona 235 przy mocnym przyspieszaniu będzie często wywoływała na desce żółtą kontrolkę <rotfl>
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Sector 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Multitronic
Imię: Janusz
Wiek: 49
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-11-25, 22:02   

Gratuluję kozackiej wersji A6.
Tak myślę że na zimę przy tych felgach pasowałby jeszcze czarny znaczek oooo.

Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy. <mysli>
_________________
„Lans” – określa charakterystyczny styl życia i pozytywną promocję własnego wizerunku.
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 294
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2019-11-26, 11:24   

Sector napisał/a:
Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy.


Odpowiem za kolegę, nie ma i ten RS5 tez nie powinien, to co właściciel tej RS5 tam opowiadal to jakies chore bajki w które uwierzył. Każdy silnik spala olej ale to co tam się działo to już zużyte pierścienie tłokowe.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
drifter 


Model: S6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 TFSI 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CTGE
Imię: Marcin
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-11-27, 09:15   

Pietrek78 napisał/a:
Myślę,że z racji wagi i mocy auta, opona 235 przy mocnym przyspieszaniu będzie często wywoływała na desce żółtą kontrolkę <rotfl>


Przyspieszyłem już kilka razy i nic takiego nie miało miejsca :)
Też masz ładną A6 na zdjęciu, fajny lakier i najlepsza wersja diesla. Może kiedyś faktycznie spotkamy sięw kilku i pooglądamy sobie nasze zabaweczki.

[ Dodano: 2019-11-27, 09:22 ]
Quash napisał/a:
Sector napisał/a:
Mam pytanie bo ostatnio oglądałem test Zachara na YT - o RS5,
czy ten twój motor też ma taki apetyt na Olej silnikowy.


Odpowiem za kolegę, nie ma i ten RS5 tez nie powinien, to co właściciel tej RS5 tam opowiadal to jakies chore bajki w które uwierzył. Każdy silnik spala olej ale to co tam się działo to już zużyte pierścienie tłokowe.


Też widziałem ten filmik. Nie znam tego silnika z pierwszej wersji RS5, może faktycznie trochę bierze olej. Ale takie ilości to na pewno cośnie tak. Choć nie takie rzeczy producenci ostatnio nazywają "cechą" a nie wadą swoich samochodów, zobaczcie sobie popularny ostatnio cykl o Mercedesie S AMG.

Moje auto miało wymianę oleju w maju, od tego czasu przejechałem jakieś 6 tys. km i nie zauważyłem, żeby cokolwiek ubyło. Myślę też, że między silnikiem 4.2 FSI a 4.0 TFSI jest spora różnica technologiczna. Z jednej strony wolałbym silnik wolnossący, ale kultura pracy mojego jest po prostu oszałamiająca, zero drgań a jak się jedzie spokojnie, to płynie jak elektryczny.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: