Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi S6 C5 z servotronic - czasem buczy czasem nie buczy
Autor Wiadomość
Yokusti 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Bartlomiej
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-10-31, 08:23   Audi S6 C5 z servotronic - czasem buczy czasem nie buczy

Opisze problem.
Audi S6 C5 z servotronic.
Problem głośnej pracy pompy po pierwsze jest bardziej zauważalny przy niskich temperaturach niż wysokich - zimą jest gorzej.

Jak zimą odpalę auto na zimnym silniku i zacznę jazdę na wprost bez zbędnych manewrów kierownica to jest powiedzmy wszystko OK pompy prawie nie słychać.
Jężeli natomiast odpalę auto na zimnym i jestem zmuszony kręcic kierownica wykonywać jakieś manewry pompa zaczyna głośniej pracować z każdym kolejnym ruchem kierownicy....chyba zauważyłem że gorzej jest jak kręce w lewą strone. Jak chwilę już pokręcę pompa zaczyna głośno pracować aż do momentu jak dojadę do pracy. Po wyłaczeniu silnika po godzinie jak odpalę i wykonuję delikatne ruchy kierownica jest cicho. Przy głośnej pracy w zbiorniczku wyrównawczym widać pęrzerze powietrza - piana.
Ostatnio wymieniłem cały pływ wspomagania wraz z czyszczeniem sitka ale chyba nic to nie dało.
Wcześniej jeszcze przed wymiana płynu słychać było podczas kręcenia kołem kierowniczym taki świst dochodzący od kolumny kierowniczej. Myślałem wcześniej, że to coś powiązane ze stykami właczników kierunkowskazów że coś ociera ale wiem że to nie to.

Co byście obstawiali maglownica czy pompa?
_________________
Pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: