Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o porade w montażu haka
Autor Wiadomość
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 32
Skąd: Osiek
Wysłany: 2019-01-30, 14:29   Prośba o porade w montażu haka

Witam.zakupiłem hak westfalii do mojej c6.na co powinienem zwrócić uwagę przy montażu?są może jakieś pułłapki?Mam hak,linke z dźwignią i elektrykę.czy wystarczy wyciąć blende zderzaka?czy jeszcze coś się dodatkowo montuje? Z góry dziękuje za uwagi
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maciekpkow 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 596
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-01-30, 14:39   

Blendę możesz kupić pod hak.
_________________
https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg
 
 
woocash 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Łukasz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 32
Skąd: Brodnica PL
Wysłany: 2019-02-02, 23:13   

Mogę Ci kilka fotek zrobić i podesłać tu na forum. Mam ten hak u siebie.

edit:
Widzę, że z Osieka jesteś to można się kiedyś zgadać i zobaczysz sobie osobiście jak to mocowane jest.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
karolpako7 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Karol
Wiek: 37
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 33
Skąd: świątki
Wysłany: 2019-07-04, 15:06   montaż haka

Witam, chciałbym zakupić hak i zamontować, proszę o poradę jakie haki się nadają i czy musi być wiązka dedykowana czy mogę kupić do lutowania.
Hak oczywiście wypinany ale nie elektryczne bo koszta za duże dla mnie.
_________________
regulamin
 
 
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 245
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-07-04, 18:45   Re: montaż haka

karolpako7 napisał/a:
Witam, chciałbym zakupić hak i zamontować, proszę o poradę jakie haki się nadają i czy musi być wiązka dedykowana czy mogę kupić do lutowania.
Hak oczywiście wypinany ale nie elektryczne bo koszta za duże dla mnie.


Ja montowałem rok temu nowy u siebie jak z poniższego linka.

https://www.youtube.com/watch?v=vEFw_-exl78

Oczywiście wiązka dedykowana do AUDI na innej nie będzie chodził, bynajmniej tak mi powiedziano.
Koszt nie mały ale jestem zadowolony, przy moim zderzaku Sline nie widać w ogóle cięcia.

Pewnie teraz kupiłbym używkę elektryczną oryginalną w dobrym stanie do tego nową wiązkę dedykowaną i założyłbym, byłoby trochę taniej i wygodniej.
 
 
karolpako7 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Karol
Wiek: 37
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 33
Skąd: świątki
Wysłany: 2019-07-05, 18:57   

a co myslicie o hakach Galia wypinany poziomo cały ocynkowany i dedykowana wiązka.
https://dobrehaki.pl/wiazka-haka-dedykowana-audi-a6-c6-avant-2005-2011r-gniazdo-7-pin-p-6481.html
dostałem propozycje 1130 z wysyłką. dobra cena ktoś montował taki hak??
_________________
regulamin
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maciekpkow 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 596
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-07-05, 21:41   

Gdybym zastanawiał się nad montażem haka to wybrałbym ori elektryczny.
_________________
https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg
 
 
karolpako7 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Karol
Wiek: 37
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 33
Skąd: świątki
Wysłany: 2019-07-06, 14:49   

Tylko ze Nowy cena kosmos. A używane nie koniecznie proste i sprawne. Więc ta opcja odpada.
_________________
regulamin
 
 
maciekpkow 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 596
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-07-06, 16:01   

Kupić używany z gwarancją i tyle.
_________________
https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
karolpako7 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Karol
Wiek: 37
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 33
Skąd: świątki
Wysłany: 2019-07-07, 10:58   

A co to za roznica używany z gwarancją. Wiem jak z ta gwarancja jest. Miałem do czynienia kilka razy. Używany ta opcja odpada.
_________________
regulamin
 
 
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 245
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-07-07, 12:13   

No to kup taką Westfalie jak ja Ci podlinkowałem, albo ten który Ty pokazałeś w linku, chociaż podlinkowałeś tylko wiązkę...
Pamiętaj o dedykowanej wiązce, bo może być problem z kodowaniem.
Ja kupiłem Westfalie hak oraz wiązkę dedykowaną też Westfalii gdyż ta firma robi ORI haki do Audi także byłem pewien że będzie chodził w 100% z taką wiązką.
Mam też u siebie wiązkę z gniazdem na 13 PIN bo akurat takiego gniazda potrzebowałem pod przyczepę którą ciągam. Jeśli będę miał ciągnąć coś innego to mam przejściówkę z 13 na 7.

Pamiętaj też że w przypadku gdy Audi opuszczało fabrykę z elektrycznym hakiem i tiptronikiem to w obiegu oleju automatycznej skrzyni biegów jest dodatkowa chłodnica oleju.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10380
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-07, 13:39   

pelonek1 napisał/a:
Pamiętaj też że w przypadku gdy Audi opuszczało fabrykę z elektrycznym hakiem i tiptronikiem to w obiegu oleju automatycznej skrzyni biegów jest dodatkowa chłodnica oleju.

Wcale, że nie :) . Jeśli auto jest wyposażone w skrzynię automatyczną, to od razu ma montowany dodatkowy wentylator, który owiewa chłodnicę, w której jest wbudowana chłodnica oleju przekładniowego. Natomiast jeśli jest tylko manual, a auto ma hak, to również jest montowany drugi wentylator albo nadal jeden, ale mocniejszy. Dodatkowo silniki powyżej 4 cylindrów (oprócz niektórych 6-cylindrowych benzyn) mają już fabrycznie dwa wentylatory.

[ Dodano: 2019-07-07, 14:00 ]
Wszystko i tak zależy od konfiguracji silnik <-> skrzynia <-> hak :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 245
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-07-07, 16:33   

mat1324 napisał/a:
pelonek1 napisał/a:
Pamiętaj też że w przypadku gdy Audi opuszczało fabrykę z elektrycznym hakiem i tiptronikiem to w obiegu oleju automatycznej skrzyni biegów jest dodatkowa chłodnica oleju.

Wcale, że nie :) . Jeśli auto jest wyposażone w skrzynię automatyczną, to od razu ma montowany dodatkowy wentylator, który owiewa chłodnicę, w której jest wbudowana chłodnica oleju przekładniowego. Natomiast jeśli jest tylko manual, a auto ma hak, to również jest montowany drugi wentylator albo nadal jeden, ale mocniejszy. Dodatkowo silniki powyżej 4 cylindrów (oprócz niektórych 6-cylindrowych benzyn) mają już fabrycznie dwa wentylatory.

[ Dodano: 2019-07-07, 14:00 ]
Wszystko i tak zależy od konfiguracji silnik <-> skrzynia <-> hak :) .


O jak tak to przepraszam za wprowadzanie w błąd. Napisałem to bo tak mi ktoś powiedział, już nie pamiętam kto, byłem wtedy na etapie poszukiwania i montażu haka.
mat1324 rozumiem że u mnie nic więcej by nie było odnośnie chłodzenia oleju jeśli moje Audi wyjechałoby z fabryki z ORI hakiem?

[ Dodano: 2019-07-07, 16:48 ]
ma1324 chodziło mi o drugą chłodnicę oleju skrzyni biegów a nie o drugi wentylator, czy na pewno nie miałem racji bo już sam zgłupiałem...
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10380
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-07-07, 16:55   

Jedyna chłodnica oleju to ta w głównej chłodnicy :) .
 
 
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 245
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-07-07, 17:06   

Ok dzięki. Czyli rozumiem że w przypadku mojej A6 nie miałbym dodatkowego chłodzenia oleju skrzyni jeśli hak byłby montowany w fabryce?
W wakacje będę jeździł trochę z przyczepą i będę na pewno chciał zobaczyć jaką mam temperaturę oleju w skrzyni, chociaż szczerze to nie wiem jaka jest optymalna temperatura? :)
Olej w silniku przy upałach oraz z przyczepą na haku nigdy nie przekroczył mi 100 stopni C także ok.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: